X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפלגת יהדות התורה השיקה את קמפיין הבחירות והצהירה כי לא תשב בממשלה שבה יהיה חבר יאיר לפיד "מי שמטיף לנו ללמוד ליבה לא עשה בגרות. נכשל כשר אוצר"
▪  ▪  ▪
ליצמן וגפני בהשקת הקמפיין היום

מפלגת יהדות התורה האשכנזית-חרדית השיקה (יום א', 24.2.19) את קמפיין הבחירות שלה בהצהרה כי לא תשב בממשלה שבה יהיה חבר יאיר לפיד.
"אני לא מבין למה גנץ התחבר עם אדם שנכשל במשרד האוצר. אנחנו נעלה את הגיוס והשבת, אבל גם את הנושאים החברתיים. מי שמטיף לנו ללמוד ליבה לא עשה בגרות. נכשל כשר אוצר״, אמר סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן. לדבריו, מפלגתו לא תשב בממשלה עם לפיד.
ח"כ משה גפני חיזק את דבריו של ליצמן. ״אנחנו הולכים עם ביבי נתניהו", אמר, "מציע שיפסיקו לשאול אותנו את השאלות האלה. מה יהיה אם יהיה כתב אישום? יש חוק במדינה ונפעל על-פי חוק. עם לפיד לא הולכים לקואליציה. אמרנו את זה ולא צריך לומר שוב״, אמר.
ח"ג גפני התייחס גם לאוטובוס השבת שהשיק ראש עיריית טבריה, רון קובי, וטען כי קובי לא ייבחר שוב לתפקידו וכי אוטובוס השבת שהוא מפעיל אינו חוקי. ״יושב-ראש עיר בטבריה שנבחר בגלל משהו אקראי, זה לא יחזור על עצמו. מפעיל תחבורה ציבורית בשבת באופן לא חוקי. תכף לא נדע שאנחנו במדינה יהודית. הנזק שייגרם לציבור בישראל הוא בלתי ניתן לתיאור ואנחנו נילחם בזה״, אמר.

תאריך:  24/02/2019   |   עודכן:  24/02/2019
+נתניהו במסר לבנט: הפסקת אש, לא לירות בתוך הנגמ"ש
23:36 24/02/19  |  

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מסר ליו"ר הימין החדש נפתלי בנט ובו אמר כי אינו מעוניין במתקפות הדדיות במהלך מערכת הבחירות וב"ירי בתוך הנגמ"ש". בכאן חדשות, פורסם כי נתניהו חושש מההתקפות מימין ומבקש להרגיע את השר בנט, שמאשים אותו בכוונה לבצע נסיגות אחרי הבחירות. עוד פורסם כי הקמפיין של בנט והימין החדש כלל לא היה אמור לתקוף את נתניהו והליכוד. הכוונה בקמפיין הייתה לתקוף את השמאל, בדגש על בני גנץ ויאיר לפיד.

+גפני: אבקש מאלי ישי לפרוש
23:15 24/02/19  |  

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אומר כי אלי ישי פוגע בציבור החרדי, וכי יבקש ממנו לפרוש מהמרוץ לכנסת. בראיון לבחדרי חרדים, אמר גפני: "זה ברור שברגע שיש מפלגה שעל פי כל הסיכויים הנראים לעין לא עוברת את אחוז החסימה זה עושה נזק". היום פתח ישי במסע תעמולה שבמרכזו מתקפה נגד יריבו אריה דרעי.

+סקר: זינוק למרצ, לש"ס ולאיחוד מפלגות הימין; כחלון וליברמן מתרסקים
20:05 24/02/19  |  

סקר ישראל היום ו-i24NEWS באמצעות "מאגר מוחות": הרשימה המאוחדת של גנץ ולפיד מובילה, אך ספק אם תוכל להרכיב ממשלה. כחול לבן 36; הליכוד 31; הימין החדש 9; העבודה, איחוד מפלגות הימין 8; ש"ס, מרצ, יהדות התורה, תע"ל-חד"ש 7. לא עברו את אחוז החסימה: כולנו, ישראל ביתנו 3; גשר, בל"ד-רע"ם, זהות 2 ויחד 0.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יהדות התורה: לא נשב בממשלה עם לפיד
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא נשב עם יאיר לפיד
חמוטל  |  24/02/19 18:13
 
- מה הקשר בין לימודי ליבה ובגרות ל"ת
שאלה לחמורטל  |  24/02/19 23:21
2
עופר שלח - גוש חוסם ערבי
ירדן חלמיש  |  25/02/19 00:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
רפי לאופרט
בשבוע שעבר התבשרנו על "הפקה פוליטית" חדשה-ישנה של גנץ ושותפיו    עד מהרה התברר שזו אותה גברת פוליטית שהכרנו, בשינוי אדרת, בשני הבדלים: כל הדברים הטובים שהיו בשמאל ההיסטורי חסרים בה וכל הדברים הרעים מוגברים כמה וכמה מונים    מדובר באותה סוכריה מורעלת בעטיפה שונה
ראובן לייב
חזרתם הצפויה לבית המחוקקים נעוצה בסקרים פנימיים של הליכוד, לפיהם היא דרושה בשל החשש שגוש הימין יאבד את הרוב שיש לו מול מפלגות המרכז-שמאל - נתון שיגזול מבנימין נתניהו את הזכות להרכיב את הקואליציה הבאה
אברהם בנמלך
ואיך הסוקרים מצליחים לדעת? יש להם חיישנים מיוחדים    מאיפה?    מיוצאי 8200    ואיך מפענחים את הממצאים?    עם אלוגריתם מיוחד
איציק וולף
פגישתו של ראש הממשלה עם נשיא רוסיה, שנדחתה מסוף השבוע שעבר, תתקיים ביום רביעי הקרוב    "אדון עמו על ההתפתחויות באזור ובתוקפנות האירנית"
חיים שטנגר
נוצרה בציבוריות הישראלית תחושה, כי 'הימין החדש' הינה מפלגה של אופורטוניסטיים, שהחליטו לקפוץ על פלטפורמה חילונית ולזנוח את הפלטפורמה הדתית החמימה שהעניקה להם - בחום רב וביד נדיבה - מפלגת 'הבית היהודי'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il