X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לילידי השבוע מומלץ לבלות עם האנשים הקרובים אליהם ביותר, והיתר - סובלים מאי הבנות
▪  ▪  ▪
סאטורן ילמד את בני מאזניים לשנות את חייהם השנה [צילום: AP]

השבוע נגיע מזל טוב למזל החודש - מזל מאזניים.
תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10
אלמנט: אוויר
אופי האלמנט: יוזם
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.
תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי ביטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע – ביקורו של יופיטר בשנה זו יגרום לכם לתחושת רווחה בדיוק בנושאים הרגישים שלכם שהם עבודה ובריאות. תיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בנושאי העבודה במיוחד בין החודשים אוגוסט לנובמבר 2010. ייתכן שיווצרו מצבים של חוסר בהירות שייפתרו לקראת סוף השנה. בנושאי בריאות זה הזמן שלכם לפתור בעיות קוסמטיות ישנות בדרך ניתוחית וליהנות מכך.
קושי - בשנה זו עומד סטורן, המביא איתו עיכובים, להיכנס ולבקר במזל שלכם כדי שתלמדו לשנות את חייכם. נראה שמתוך רצון תיקחו אחריות על חייכם ולא תדחו החלטות כפי שלעיתים היה נוח לכם לעשות עד עכשיו. אלה מכם שמעוניינים לרדת במשקל – יהיה זה זמן מעולה עבורכם לממש זאת ולהיות אחראים לגזרתכם המתחדשת.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
השבוע יתאים לכם להיות ביחד עם האנשים הקרובים לכם ביותר. חשוב שתבלו איתם כמה שעות איכות ביחד כדי שיהיו לכם שעות של נחת רוח.
טלה - בית העבודה והבריאות שלכם עמוס בכוכבים כך שנראה שאתם עסוקים מאוד באחד משני הנושאים שציינתי. סביר מאוד להניח שבמידה ואינכם מממשים את עצמכם, הרי שהדבר פוגע בבריאותכם. חשוב מאוד כי תהיו מחוברים לצד הרגשי שבכם כדי שלא תשלמו בבריאותכם. השקיעו יותר זמן ויחסי ציבור בכל הקשור לעבודה שלכם כדי לקדם נושאים שלאחרונה הזנחתם מחוסר זמן.
שור - בתקופה זו נראה שאתם מתלבטים בין שני נושאים מאוד משמעותיים בחייכם. האחד הוא להשקיע יותר זמן בעבודה שלכם והשני הוא העובדה שלמעשה לא בא לכם לעשות שום דבר מיוחד וקשה הכרוך בעבודה, אלא להשקיע את הזמן ביצירה ותחביבים שמזמן רציתם לפתח אך איכשהו לא התפניתם לכך במלוא תשומת הלב. בחודש הקרוב השקיעו בעבודה ואחר כך התפנו לתחביבים.
תאומים - חוסר היציבות בחייכם מתבטא בכך שאתם נעים ונדים בין הרצון שלכם להצליח בעבודה ובקריירה ובין היכולת שלכם להשקיע בכל הקשור לתחומי הבית והמשפחה. הנושא הכספי הופך להיות מאוד דומיננטי אצלכם ולכן נראה שבסדר העדיפויות הראשון שלכם מומלץ לכם להשקיע בכל דבר שיכול לקדם אתכם מבחינה כלכלית לתוכניות ולשאיפות שלכם. ייתכן שבבית לא תמיד יבינו אתכם אך המשיכו בתוכניותיכם.
סרטן - מארס, כוכב העשייה, נמצא במזל שלכם וייתן לכם כוח ויכולת להתמודד עם קשיי היום יום. נראה שאנשים קרובים מכעיסים אתכם ועובדה זו נוגדת לצורת ההתנהגות הטבעית שלכם והיא לוותר ולהתפשר. בחלוף נסיגת כוכב התקשורת בסוף החודש תצטרכו לתת את הדעת על סדרי עדיפויות חדשים ובהתאם לכך לנהוג. הסביבה הקרובה שלכם תתמוך בכם בכל מה שתבחרו לנכון לעשות.
אריה - בחודש זה תהיו מחוברים אל תת ההכרה שלכם ותבקשו לקבל את התשובות אותן אתם רוצים לשמוע כדי לדעת כיצד להתנהג בהמשך. נראה שכל ההתרחשויות האחרונות גרמו לכם להתלבטויות לא קטנות עם עצמכם וערערו לכם את הביטחון שהיה לכם בכל מה שהיה כרוך לסגנון ודרך התנהגותכם. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת להרוויח כספים, כך שהניחו ברגע זה את הצורך שלכם בתשובות.
בתולה - הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא במזל שלכם ויעניק לכם למשך כל החודש הקרוב התעוררות וריגושים בכל הקשור לנושאי רגשות וקשרים בין אישיים. בכל התקופה האחרונה היו לכם רגעים רבים של חוסר נחת וקשיים מסוגים ומינים שונים ולכן במעבר כוכב זה, חשוב מאוד שתרשו לעצמכם להתרווח ולהרשות לעצמכם יותר הנאות קלילות ופחות לחשבן לעצמכם מה נכון ומה לא נכון לעשות.
מאזניים - ילידי השליש הראשון של המזל חווים תקופה מאוד לא קלה של אינטנסיביות בכל הקשור לסגנון ודרך חייכם עם עצמכם ועם הזולת. כאשר הדברים נתקעים עבורכם אין הכוונה הקוסמית לתסכל אתכם, אלא לגרום לכם לעצור – לחשוב ולתהות האם אתם נמצאים בדרך הנכונה ובהתאם לכך לפעול. ילידי שני השלישים האחרים מרגישים את אותו הדבר, אך בעוצמה פחותה.
עקרב - מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית בה אתם בודקים עם עצמכם, האם אתם רוצים להיות במקום בו אתם נמצאים ובעיקר עם האנשים אליהם אתם רגילים. הגיע זמנכם להחליף ולהתרענן ולא להיתקע עם אותם האנשים אותם אתם מכירים מזה שנים רבות. היו פתוחים לאפשרויות חדשות שמנסות להגיע אליכם ואילו אתם בשמרנות שלכם מקבעים את המצב.
קשת - נושאי עבודה יהיו מאוד דומיננטיים השבוע כיוון שכוכב התקשורת מתיישר אצלכם ומקצין תחומים אלה. כרגע, יש קצת קשיים וחוסר הבנה מאחר והכוכב ונוס נכנס אצלכם לבית הקריירה. נראה שתקבלו עזרה מחברים קרובים ואף ממקור בלתי צפוי. עובדה זו תעזור לכם להמשיך בתוכניותיכם. מבחינה חברתית אתם עומדים לערוך שינויים גדולים ולכן מוטב לכם כבר מעכשיו להיות יותר בררניים בקשירת יחסים חדשים.
גדי - משבוע זה תוכלו לחזור ולעסוק בכל הקשור לנושאי קידום הקריירה שלכם. אחרי תקופת רגיעה שלא הייתה לרוחכם נראה שלאט לאט הדברים חוזרים למסלולם וגם הדרך שעד היום הייתה חסרת ודאות מתחילה להתבהר. עד לסוף החודש אל תחדשו או לפחות אל תחתמו חוזים בכל הקשור לחו"ל. רק מאמצע החודש הבא, כאשר כוכב התקשורת יתקדם אל בית הקריירה שלכם, יהיה נכון לחזור ולדחוף אל המטרה.
דלי - הכוכב יופיטר נמצא בנסיגה ומתקרב לתחנה כך שהכל מועצם ולאו-דווקא בצורה החיובית הנוחה עבורכם. חשוב מאוד שתדעו כי למעשה עד לאמצע אוקטובר הכול ימשיך להיות מועצם ולמעשה רק בתחילת נובמבר יחזור הכוכב למסלולו הרגיל ויפסיק להקצין עבורכם את הקשיים והבעיות. היו אופטימיים והיעזרו בסבלנות כי נראה שהתקופה הקשה עומדת להתחיל להירגע ובשורות חדשות וטובות בפתח.
דגים - בית השותפויות והזוגיות שלכם עמוס בכוכבים כך שנראה שנושא זה מאוד דומיננטי בחייכם בשלב זה. מאחר וכוכב התקשורת עושה את צעדיו האחרונים בבית הזוגיות שלכם, נראה שהייתם שרויים בהרבה חוסר הבנה בתקופה האחרונה. עליכם להבחין בין חוסר הבנה ובין התנהגות טבעית. ייתכן שמרוב שאתם רוצים להאמין במה שאתם רוצים, אתם מונעים מעצמכם לראות את התמונה האמיתית.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  23/09/2009   |   עודכן:  23/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר דויד שוורץ
נתניהו מאגף בתנועת מלקחיים את קדימה משמאל. קדימה שומרת על מקומה    אווירת מחנאות באין בסיס אידיאולוגי
יצחק מאיר
העבירות שבין אדם לחברו אינן עברות שבין אדם למקום?    מי שדוהר בטרוף בכביש, פושע רק בין אדם לחברו או גם ואולי בעיקר בינו לבין האלוהים עצמו, שטיבו הוא שאי-אפשר לירא אותו אם לא יראים לחטוא לאדם?    יש בכלל חלוקה רציונלית בספר הגדרת החטאים בין אלה שפוגעים בכבוד האדם לבין אלה שפוגעים בכבוד שמיים, בהשגחתו הפרטית על מעשה כל אדם ואדם?
דודו אלהרר
השנאה של השמאל הישראלי למתיישבים היהודים עלתה מזמן על גדותיה ועכשיו אנחנו שונאים בחזרה    עצוב קצת להתלבט אם פניה של החברה הישראלית הקרועה למלחמת אזרחים    עלינו להכריע בבירור מה רוצה החברה בישראל אך התהליך מתעכב מאוד משום שכל טיעון פשוט, לוקח לו למעלה מארבעים שנה עד שהוא נקלט
יואב יצחק
שרי אריסון פעלה על-פי התקדים רקנאטי-דיסקונט כשהחליטה למנות את דני דנקנר למנכ"ל אריסון השקעות - זרוע ההשקעות של הקבוצה, המחזיקה גם במניות בנק הפועלים    הנגיד פישר קיבל שיעור חשוב על מגבלות הכוח ובמיוחד על מגבלות השררה
ד"ר יובל ברנדשטטר
הבסיס הרעיוני לשלום עכשיו נוסח שינקין התנפץ    אותה תל אביב המתעבת את ההתנחלות ואת המתנחלים, את צבא הגנה לישראל ואת החיים על החרב, מוצאת את עצמה מותקפת בידי ידידיה הטבעיים, הברנז'ה השמאלנית של המערב הנאור בגין היותה חלק מאותה הווייה יהודית    לא משנה עד כמה תזנה תל אביב את עצמה, היא לא תתחמק תל אביב מן הגורל היהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il