X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות חברת הכשרת היישוב בשנת 2018 עלו בכ-41.5% לכ-549.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-388 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ותר מ-90% מן ההכנסות של החברה הינן כיום מפעילותה בתחומי הנדל"ן
▪  ▪  ▪
עופר נמרודי [צילום: ורדי כהנא]

הכנסות חברת הכשרת היישוב בשנת 2018 עלו בכ-41.5% לכ-549.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-388 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. יותר מ-90% מן ההכנסות של החברה הינן כיום מפעילותה בתחומי הנדל"ן, ומשקפים את הפעולות שבוצעו בחברה בשנים האחרונות, בהתאם לאסטרטגיה שהחברה דיווחה עליה, שעיקרה התמקדות בתחום הנדל"ן, ומימוש נכסים שהבשילו, או שאינם בתחומי הליבה.
הרווח התפעולי בשנת 2018 עלה בשיעור חד של כ-97.2% לכ-333.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-169.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ומשקף שיפור בכל תחומי הנדל"ן ועליית ערך של נדל"ן להשקעה, כתוצאה מגידול בערכם של נכסים בחברה, מהמשך התרחבות הפארקים הלוגיסטיים בפולין, והתקדמות הבנייה של קמפוס הכשרת הישוב בבני ברק, אשר בניית מגדל המשרדים הראשון בו צפויה להסתיים במהלך שנת 2019.
הרווח הנקי בשנת 2018 עלה לכ-99 מיליון שקל - כ-46 מיליון שקל מיוחסים לבעלי המניות - בהשוואה לרווח של כ-19 מיליון שקל (הפסד של כ-6.6 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות) בתקופה המקבילה אשתקד. השיפור ברווח נובע משיפור בתוצאות עסקי הנדל"ן של החברה, לרבות רווח בסך של כ-31 מיליון שקל שרשמה החברה ממכירת נכס ביפו ועליית ערך בסך 21 מיליון שקל בגין מכירת נכס במתחם התחיה ביפו.
במקביל לפרסום הדוחות הכספיים, דיווחה החברה על אישור תשלום דיבידנד לבעלי מניותיה בהיקף של 20 מיליון שקל והוא ישולם לזכאים ב-16 באפריל 2019.
הרווח של הקבוצה ממגזרי פעילות עלה בשנת 2018 בכ-29% לכ-227 מיליון שקל, בהשוואה לרווח ממגזרי פעילות בסך של כ-176 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
  • בתחום השכרת נכסים רשמה הקבוצה בשנת 2018 גידול של כ-9.3% בהכנסות לכ-282 מיליון שקל, בהשוואה לכ-258 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר העלייה בהכנסות נובע מגידול בהיקפי שטחים מניבים בפארקים הלוגיסטיים בחברה הבת MLP וכן משינויים בשערי מטבע חוץ. הרווח מהשכרת נכסים עלה בשנת 2018 בכ-5.2% לכ-181 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-172 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
  • בתחום ייזום ובניה בישראל החברה מדווחת על המשך פיתוח הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, אשר לייזומם הוציאה במהלך שנת 2018 סך של 7 מיליון ש"ח, בהשוואה לסך של כ-14 מיליון שקל אשתקד. בפרק תיאור עסקי התאגיד, סקרה הכשרת הישוב את 22 הפרויקטים בהם היא מתמקדת, בעיקר במרכז הארץ ובמיוחד בגוש-דן, אשר נמצאים בשלבי פיתוח, תכנון ואישור שונים, אשר עם הבשלתם ובנייתם לאורך השנים הקרובות, בכפוף להשלמת החתימות הנדרשות וקבלת האישורים הנדרשים ממוסדות התכנון תישארנה בידי קבוצת הכשרת הישוב, כ - 10,000 יחידות דיור למכירה. על-פי הערכות החברה, כבר בשנתיים הקרובות אמורים להתקבל היתרי בניה במספר פרויקטים בצפון תל אביב, וכן ברחובות, קריית ים וערים נוספות.
  • בתחום יזמות ובניה בחו"ל רשמה הקבוצה בשנת 2018 עלייה של כ-74% בהכנסות לכ-153 מיליון שקל, בהשוואה לכ-88 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מכך שבמהלך 2018 נמסרו יותר דירות לרוכשים, בהתאם לעיתוי סיום הבנייה של הפרויקטים אשר אינו מתפלג באופן אחיד לאורך התקופות. הרווח מעסקות הבנייה עלה בשנת 2018 לכ-21 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-19 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הפרויקטים לבניה למגורים המניבים כיום לחברה הכנסות מעסקי בנייה, הינם: בפולין - פרויקט "אאורה סקיי" ו"אאורה גארדן" בוורשה ופרויקט "אאורה גדנסק" וברומניה - פרויקט "ג'ייקוב פארק" בבוקרשט. במסגרת הצפי לשנה הקרובה, ציינה החברה כי להערכתה יתקבלו היתרי בניה לקרקעות שנרכשה בוורשה ובגדנסק, ובכוונתה להתחיל בבניה ובמכירות, ולפעול לרכישת קרקעות נוספות לבניה למגורים בפולין.

מאתרים מנועי צמיחה נוספים

עפר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב, אמר כי התוצאות בשנת 2018 משקפות את המאמצים והעבודה המרובה שהושקעה בשנים האחרונות, המתבטאת בצמיחה משמעותית בכל הפרמטרים התפעוליים ובהמשך הגידול בהיקפי הפעילות של החברה בארץ ובחו"ל.
"בהתאם לאסטרטגיה של החברה להתמקד בפעילות הליבה בתחומי הנדל"ן, חתמנו לאחרונה על ההסכם עם רשת מלונות דן למכירת בתי המלון המוחזקים ע"י מלונות הכשרת הישוב. השלמת העסקה תביא לחיזוק איתנותה של החברה ולהגברת התנופה המשמעותית וקצב הפיתוח בכל התחומים: בפרויקטים רחבי ההיקף שאנו יוזמים, ובראשם "קמפוס הכשרת הישוב", במרכז העסקים של בני-ברק ו"מגדל בית מעריב", בהגדלת עוצמתה של חברת הפארקים הלוגיסטיים בפולין (MLP), ובייזום למגורים – באמצעות רכישת קרקעות לפרויקטים נוספים בפולין, ובהמשך פיתוחה ומיצובה של החברה הבת "הכשרת הישוב התחדשות עירונית בישראל", כשחקן מוביל בתחום", ציין.
עוד הוסיף כי במקביל, החברה ממשיכה לאתר מנועי צמיחה התואמים את החוזקות והיתרונות שלה, ובמסגרת זו בכוונת החברה להגיש השנה, ביחד עם קבוצת שותפים, הצעה במכרז שפרסם משרד הביטחון לצורך ביצוע פרויקט איחוד המרכזים הלוגיסטיים של צה"ל בשלושה מחנות מרכזיים, לאחר שנבחרה כאחת מ-5 המתמודדות הסופיות במכרז.

תאריך:  31/03/2019   |   עודכן:  31/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זינוק ברווחי הכשרת היישוב: 99 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אשתקד סיימה הראל את השנה ברווח של כ-846 מיליון שקלים    הרווח של הרבעון הרביעי צלל ל-5 מיליון שקל לעומת רווח של 245 מיליון שקל אשתקד
יצחק דנון
אולפני הרצליה מבקשים לפסול את זכייתה של מזמור הפקות בהליך התחרותי של תאגיד כאן ולקבוע שהם הזוכים, בטענה לתפירת ההליך עבור החברה של דניאל לנקרי
איתמר לוין
השרים התומכים בפרישה מהאיחוד מאיימים להתפטר אם ראש הממשלה תתמוך ב"ברקזיט רך" - בעוד תומכי ההישארות באיחוד מאיימים להתפטר אם תתמוך בפרישה ללא הסכם
איציק וולף
לראשונה מזה עשור ירדו מחירי הדיור, אך רק במחוזות תל אביב והדרום    בשאר המחוזות עדיין עולים המחירים    מדיניות מכירת דירות הדיור הציבורי עלולה לפגוע ברווחת הזכאים הנזקקים לדיור הציבורי    חשש מהאטת קצב הצמיחה על-רקע התוצר לנפש הנמוך יחסית לעולם ועל-רקע הגידול באוכלוסייה החרדית    דרוש שיפור בשכר השעתי של מורים לצורך שיפור הישגי התלמידים    דרושה השקעה בתחבורה ציבורית לצורך עמידה ביעדי ההתחדשות העירונית באזורי הביקוש
מירב ארד
השופט החליט כי בסרטון ייכתב כי כל הדמויות המוצגות בסרטון הם השחקנים, ומשכך ייעשה הסרטון מאושר לשידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il