X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הייתי מסכים להיקרא פושע מלחמה אילו היינו שולחים מטוסים ומפגיזים את עזה בחזרה לתקופת האבן כמו שהאמריקנים עשו באפגניסטן. אך לא עשינו זאת. במקום, שלחנו את הנכדים שלנו להיהרג בידי מחבלי החמאס מכתב גלוי למר גולדסטון
▪  ▪  ▪
שפט ללא משפט אמת. ריצ'ארד גולדסטון [צילום: AP]

מי זה גולדסטון? או שבעצם עלינו לשאול, מה זה גולדסטון?
אני ניצול שואה ולכן אינני יכול להימנע מלהתייחס לכל אירוע שמשפיע על מדינתי, ישראל, מנקודת מבט של ניצול שואה.
לאחר השחרור מהנאצים רבים מאיתנו הגיעו לישראל על-מנת להילחם במלחמת העצמאות ולהקים את מדינת ישראל. אלה מאיתנו ששרדו את המלחמות הקימו משפחות, הביאו ילדים ונכדים לעולם, והיום הנכדים שלנו, שבידם אנו משאירים את הביטחון של הארץ ושל כל אזרח, נאשמים על ידך בביצוע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.
הנכדים שלנו, שעומדים בגופם בין המחבלים של החמאס ומיליוני פנאטים מוסלמים שקוראים בעולם, ובגלוי, להשמיד את ישראל, נאשמים על ידך, מר גולדסטון, בפשעים נגד האנושות. ומה היו אותם פשעים? ובאיזו דרך הם היו מוצאים כל מחבל חמאס שמתחבא מאחורי נשים וילדים? אותם מחבלים שיורים טילים לעבר ישראל במשך 8 שנים, ומדוע ישראל חיכתה שמונה שנים כדי להגיב כשכל מדינה אחרת בעולם הייתה שולחת את צבאותיה לאחר הטיל הראשון?
חיכינו משום שידענו שאם ניכנס לעזה בניסיון להוציא משם את אותם מחבלים, יקום איזה מר גולדסטון אחד עם המוסריות המבחילה שלו ויקרא לנכדים שלנו פושעי מלחמה! בסופו של דבר היינו מוכרחים לשלוח אותם משום שטילים גדולים יותר הגיעו מאירן ומיליוני ישראלים היו נתונים בסכנה. לא רק שזה לא מקובל, זה גם בלתי נסבל!
מה היית רוצה שנעשה מר גולדסטון? איך היינו מגינים על הערים שלנו נגד אותן התקפות? אם לפי הגדרתך הנכדים שלנו פושעי מלחמה, אז מה עם האמריקנים, הבריטים ונאט"ו שהפגיזו בלי רחמים באפגניסטן ובעירק והרגו אלפי אנשים, והרוסים בצ'צ'ניה שעשו אותו הדבר.
הייתי מסכים להיקרא פושע מלחמה אילו היינו שולחים מטוסים ומפגיזים את עזה בחזרה לתקופת האבן כמו שהאמריקנים עשו באפגניסטן. אך לא עשינו זאת, מר גולדסטון. במקום, שלחנו את הנכדים שלנו להיהרג בידי מחבלי החמאס על-מנת להימנע מהידרדרות המצב בעזה, ולכן הנכדים שלנו פושעי מלחמה?
אני הייתי בדכאו, מר גולדסטון. כש-500 מטוסים אמריקנים היו טסים מעלינו בכל יום להטיל אלפי פצצות על אוכלוסיה אזרחית במינכן, ובסוף המלחמה הבריטים הטילו אלפי פצצות על דרזדן והרגו מאות אלפי אזרחים למרות שהמלחמה נגמרה. אולי עליך לקרוא להם פושעי מלחמה לפני שאתה מאשים אותנו. אני יודע שיותר קל להאשים את היהודים מהאמריקנים, הבריטים או הרוסים, למרות שלפי הגדרתך הם פושעי המלחמה האמיתיים.
לא, מר גולדסטון, מלחמה זה לא דבר נחמד, אבל אם ברצונך להישאר בחיים, אנו היהודים למדנו מניסיון, שאם אנחנו לא נגן על עצמנו אף אחד אחר לא יגן עלינו.
מה שאנו מוצאים מבחיל מבחינתך, זה שאתה בתור יהודי הסכמת להשתתף בוועדה שבראשיתה גינתה אותנו. התירוץ העלוב שלך הוא שהאו"ם רק נתן לך מנדט לחקור את המלחמה בעזה. גינוי ישראל שווה לכך שתגנה את הבריטים והצרפתים על כך שהתחילו מלחמת עולם שנייה ותתעלם מהעובדה שהגרמנים תקפו בפולין קודם!
הטילים שנחתו בערים ישראליות במשך שמונה שנים הגיעו מעזה, וזאת עובדה שתושבי עזה בחרו בחמאס לשלטון. הם התחילו במלחמה, ואתה יודע זאת! אלה שפתחו במלחמה צריכים להיות נאשמים ולא אלה שמתגוננים. זהו נושא מוסרי פשוט ובכל זאת בחרת להתעלם מכך. מדוע??? אנא הסבר לנו...

תאריך:  24/09/2009   |   עודכן:  24/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה מי אתה???
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
להחרים את גולדסטון בכל העולם
חרם על עוכר ישראל  |  24/09/09 17:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב אסתרליס
משבר כלכלי חריף, נפילת מוסדות פיננסיים רבים, אבטלה עצומה, שפעת החזירים ונשיא שכל הערכים אמריקנים זרים לו - הם רק חלק מהמכות הפוקדות את המעצמה האמריקנית שהולכת לעבור שינוי קיצוני    המסקנה לישראל: להתרחק מארה"ב ה"נגועה" ולעמוד לבד על הרגליים!
ברוך לוין
השמאל מפנים את ההערכה שמשא-ומתן לא יביא שלום והוא נערך למאבק למען נסיגה חד-צדדית, למרות הכל, כי אחרת נאבד את המדינה    והימין? עדיין לא מוכן לקרב זה
אורי אבנרי
הפלשתינים, והעולם הערבי כולו, ראה את הנשיא האמריקני בחולשתו. ואובמה, שפתח את תקופת-שלטונו בנאום מהדהד לעולם המוסלמי בקהיר, הוצג עכשיו לעיני עולם זה כמשענת קנה רצוץ
איתמר לוין
פנייתו של משה רבנו אל השמים ואל הארץ בתחילת שירת "האזינו" נועדה להעביר מסר על היכולת לקיים את התורה ומצוותיה
יוחאי שויגר
בבנק הפדראלי אופטימיים לגבי עתיד הכלכלה ומאותתים על סיום מדיניות החירום    בשווקים מגיבים בחשש
רשימות נוספות
אובמה: לא נקבל את הלגיטימיות של ההתנחלויות  /  ספי קיני
"הוכחנו שלא צריך להילחץ"  /  איציק וולף
"נגמרו הדיבורים, תתקדמו"  /  איציק וולף
או"ם שמום  /  דוד קשני
מציאות מדומה  /  קובי לירז
לשחרר את ברגותי  /  ד"ר יובל ברנדשטטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il