X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קברניטים שברחו מחובתם להגן על כבוד המדינה ממיטים עלינו סכנה קיומית, של התגייסות בינלאומית לחיסול "מדינת הפשע" היהודית
▪  ▪  ▪
סרטון התעמולה עם "הכוכב" מוחמד א-דורה
מי אשם בדוח גולדסטון
אליקים העצני
אנחנו יודעים מי אשם בטירוף המערכות הזה וכמה זמן הוא נמשך: כבר למעלה מ-15 שנים, מאז זוועת אוסלו, אנחנו מקיימים את הפסוק "המוחל על כבודו, כבודו מחול", ולכן אנחנו אשמים במה שעשה לנו גולדסטון!
לרשימה המלאה

דוח ועדת גולדסטון - הסיבה והמסובב
רפאל בוכניק
ההפרדה הזדונית בין הסיבה למסובב, ובמשתמע הטלת מלוא האחריות לייזום המבצע על ישראל, כאילו "OUT OF THE BLUE SKY", אינה רק חוטאת לעובדות אלא אף מעוותת את היוצרות ו"צובעת" מראש את הצד ה"מורשע"
לרשימה המלאה

אחרי שגורש מלבנון, למד יאסר ערפאת שלא יוכל לנצח את ישראל בשדה הקרב הקונבנציונאלי אלא רק בנשק לא-קונבנציונאלי - של גיוס דעת קהל עולמית לצידו. גלי הזעם הבינלאומי על ישראל, שעורר טבח סברה ושתילה ב-1981 - הוכיחו עד כמה קל להפיץ עוינות למדינת היהודים כשמציגים אותה כמבצעת פשעי מלחמה. לשם כך לא צריך לחכות לפשע שבוצע בפועל, ואפשר להמציא אותו ולסמוך על עיתונות תומכת טרור ועל גייס חמישי בישראל עצמה - שיפיצו כל עלילה דם שתשרת את הטרור הערבי.
וכך, אינתיפאדת אל-אקצה, שתוכננה מראש בקפדנות, נפתחה במטח של עלילות דם שנקלטו מייד על-ידי עיתונות עוינת לישראל בעולם כולו. המוצלחת שבהן הייתה "רצח הילד מוחמד א-דורה", בסרטון טלוויזיה מבוים, עם תיאורים נלהבים של עיתונאים - על מכונות ירייה ("מכונות" ברבים, ולא סתם מכונת ירייה של צה"ל) שבחרו להן כמטרה ילד ערבי בן 12. הצלם, שבסרטו נראו רק כמה כדורים בודדים פוגעים בקיר שליד הילד (שגם הם נורו מעמדה פלשתינית), לא היסס לתאר במילים נרגשות איך צרורות הירי פתחו לילד את הבטן ושפכו החוצה את מעיו, וסוכן הטלוויזיה הצרפתית - יהודי שונא ישראל - שהפיץ את הסרט בעולם, הצהיר במצח נחושה שלא יוכל להראות את הקטעים המוכיחים את סיפורי הצלם כי "הם קשים מאוד לצפייה".
כשפטריוט יהודי מצרפת אילץ אותו להציג קטעים אלה בבית המשפט, התברר שהם לא קיימים. אני מספר זאת כדי להוכיח שלא היה דרוש מומחה עם ניסיון ממושך כשלי בתחקירים צבאיים - כדי להזים את עלילת הדם באיבה ולהביא את מפיציה לדין. אלא שכאן התגלתה במלוא עצמתה וכיעורה חזית הממסד הישראלי המגן על עלילות הדם נגדנו, כולל דובר צה"ל, עיתונאי החצר, פוליטיקאים, ועד לצמרת הממסד המשפטי. כשהזמת עלילת הדם הושתקה על ידם, הפך מוחמד א-דורה הקטן, בידי ממשיכי דרכו של ערפאת, לאייקון הסתה מתמשכת וגיוס שאהידים נגד ישראל, וכן - כמנוף לעידוד המצאת והפצת עלילות דם חדשות, כולל אלו שהזינו את דוח השופט גולדסטון (גולדשטיין) היהודי על מבצע "עופרת יצוקה".
כשהוזמנתי, בתחילת ספטמבר, להציג בארה"ב את עמדת ותיקי מלחמת העצמאות שלנו על המלחמה בטרור, לקחתי גם את דיסקט המצגת שלי על עלילת הדם הנ"ל, וחשבתי שנכון להשלים אותה בהודעה מעודכנת של דובר צה"ל על הפרשה, לאחר שהדוברת הקודמת הצהירה לעיתון - שאין היא יכולה לומר שצה"ל לא הרג את הילד. פנייתי אל דובר צה"ל החדש בעניין זה לא נענתה עד היום, וזו הוכחה נוספת שחילופי השלטון בישראל לא גרמו להחלפת דיסקט הכניעה של קברניטינו לעלילות הדם, הממשיכות לגייס נגדנו את דעת הקהל בעולם, עד כדי סכנה לנידוי מוחלט של ישראל, בקנה מידה של סכנה קיומית.
עשר שנים של הסברת סכנה זו והצעות לסיכולה - לא חדרו את שריון הבוּרוּת המתנשאת של מנהיגינו. אותו שר ביטחון שנכשל בהזמת עלילות הדם של אינתיפאדת אל-אקצה שלח את צה"ל למבצע "עופרת יצוקה", שסיפק לאויבי ישראל הזדמנות חדשה להפצת תמונות וסיפורים בדויים, להסתת העולם כולו נגד מדינת היהודים.
השופט גולדסטון דורש להקים ועדת חקירה לפשעי מלחמה של קציני צה"ל, אך מה שדרוש הוא - ועדת חקירה לפשע נגד העם היהודי - של הנהגה שברחה מחובותיה להגן על כבודה של ישראל ולמגר את תעמולת הזוועה נגדה.

הכותב הנו יועץ לניהול, והתמחה במחקר ותכנון אסטרטגי.
תאריך:  27/09/2009   |   עודכן:  27/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברחתם מא-דורה? קיבלתם את גולדסטון
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה נמצאת בתוכינו
י.צ.   |  27/09/09 11:13
 
- פושע היחידי כאן הוא כותב המאמר ל"ת
יוסי ק  |  27/09/09 11:47
 
- מסור ד"ש לחבריך הקרובים....
עוד הונגרי  |  27/09/09 12:29
 
- עוד אחד מהשמאל הסהרורי ההזוי
או ערבי בתחפושת  |  27/09/09 13:19
2
כל כך צודק שבא לבכות-תודה! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  27/09/09 13:15
3
הכל טוב ויפה אבל אתה מתהדר
ספינר  |  27/09/09 13:40
4
מי פיענח את א-דורה אתה או שחף?
אזרח המדינה  |  27/09/09 18:19
5
מי יודע: הגייס החמישי זה שלום ל"ת
עכשיו ומרצ?  |  27/09/09 23:02
6
בחרתם שמאל ושלום עכשיו=קיבלתם
קורןנאוה טבריה  |  29/09/09 04:50
7
בחרתם שמאל ושלום עכשיו=קיבלתם
קורןנאוה טבריה  |  29/09/09 05:16
 
- מי זה בחרתם? מה זה בחרתם?
עידןסובול  |  29/09/09 08:38
 
- רק אצל יוסי ביילין, גולדסטון
הוא "יהודי חם"...  |  28/12/09 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי כהן
שני עמים, שתי דעות צודקות ושנאה אחת גדולה. אלימות, טרור ואכזריות אחד כלפי השני לא יובילו לשום מקום    סיכום שנים מקוללות בשאיפה לשנים מבורכות
דן פרנק
"המלך" עשה חסד לעצמו ועם רודפיו - קשה לומר, אבל מותו הטראגי עשוי אולי לשנות משהו בתפיסה שלנו ליצר המציצנות של התקשורת וכל שאר הנשמות הטובות    חרטה ווידוי לפני "מלך הבידור"
איתמר לוין
הזלזול הפומבי והמתרחב בקדושת יום הכיפורים, אינו בעיה דתית אלא בעיה לאומית קריטית    בלא שורשים יהודיים, אין למדינת ישראל סיכוי לשרוד (דעה)
איתן קלינסקי
הצום החשוב מאבד את משמעותו אם האדם לא העמיס על עצמו מחויבות לכינונה של חברה שוויונית, בה לא יהיו מראות של רעב    "ותפק לרעב נפשך, ונפש נענה תשביע" קרא הנביא ישעיהו וכיוון לסדר יום של מאבק על דמותה של החברה    בעקבות קריאת ישעיהו פרק נ"ח
ענבל בר-און
פסיקת הוצאות אמורה לשפות בעל דין שזכה בתביעתו, על ההוצאות שהוציא    אך מה עם בעל הדין הינו המדינה או חברה ציבורית, אשר 'כסף לא חסר להם'? היתכן שפסיקת הוצאות שערורייתית נועדה להרתיע את ה'אדם הפשוט' מלנסות להוציא צדקתו לאור בבית המשפט? מן המקרה הבא, נדמה שכן!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il