X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה השתתף בטקס לציון 90 שנה לפרעות תרפ"ט והצהיר על הקשר של עם ישראל לחברון בימין התאכזבו שלא ניצל את הביקור למתן אישור להנגשת מערת המכפלה לנכים "ש תכנון, יש תקציב, יש כמעט הכל חוץ מעמוד שדרה כדי שממשלת ישראל תפסיק לפחד ממחבלים בזויים"
▪  ▪  ▪
נתניהו במערת המכפלה, היום

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר בחברון והצהיר על כך שישראל לא תיסוג מן העיר לעולם, אך ספג ביקורת קשה על כך שלא ניצל את ביקורו להנגשת מערת המכפלה לנכים, ולאישור בניית שכונה יהודית בשוק בחברון.
בטקס לציון 90 שנה לפרעות תרפ"ט אמר נתניהו כי הגיע לחברון כדי להתייחד עם הזיכרון, אך גם כדי לבטא את הניצחון. "פורעים צמאי דם חוללו את הטבח הזה לפני 90 שנה, והיו בטוחים שיעקרו אותנו אחת ולתמיד, אך הם טעו טעות מרה. בנינו את קריית ארבע, חזרנו לחברון. חזרנו לשורש אומתנו. חזרנו לישיבות ולבתי הכנסת - הם שוקקים חיים. זה הניצחון שלנו", אמר.
תגובת הימין לדברים אלה ניתנו במהרה. השר בצלאל סמוטריץ' אמר כי ראש הממשלה הכריע באופן פשוט בדילמה האם לאשר את השכונה בשוק בחברון או את הנגשת מערת המכפלה - "לא זה ולא זה", טען.
דוידי בן ציון, סגן ראש המועצה האזורית שומרון ואיש מפלגת הבית היהודי, האשים את נתניהו בכניעה לדרישות ראש עיריית חברון הערבית. "כלב קטן, מחבל עם דם על הידיים, נבחר לתפקיד ראש העיר הערבי של חברון וכל ממשלת ישראל מיישרת קו לפי החליל שלו. עשרות שנים אנחנו סוחבים כסאות גלגלים בעליה למקום בו קבורים אבותינו, האבא והאמא שלנו, אברהם ושרה, יצחק ורבקה, יעקב ולאה, סבא וסבתא שלנו, לא של הרוצח תייסיר אבו סנינה", כתב בדף הפייסבוק שלו.
לדבריו, עשרות שנים שכל תיאטרון בישראל נגיש לנכים ורק מערת המכפלה לא. "יש תכנון, יש תקציב, יש כמעט הכל חוץ מעמוד שדרה כדי שממשלת ישראל תפסיק לפחד ממחבלים בזויים ותעשה מה שצריך. חשבנו שזה יקרה היום אבל זה לא קרה, נכים ובעלי מוגבלויות ימשיכו לסבול בבואם לבקר במערת המכפלה", ציין.
בטקס נאמה גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הממונה על הטקסים בממשלה. את רוב נאומה הקדישה לתשבחות לנתניהו ולרעייתו. "אדוני ראש הממשלה, אני לא שוכחת כששאלו אותך כיצד אתה רוצה להיזכר בדברי הימים של המדינה- ענית - " שומר ישראל". ואכן, אתה מגשים הלכה למעשה כל יום את האמירה- להיות שומר ישראל. אתה אכן שומר ישראל נאמן, שומר על האינטרסים הלאומים והביטחוניים שלנו, שומר על גבולותינו, ומעבר להם, פועל מול מנהיגי העולם בקור רוח ובאחריות, במנהיגות ובמסירות אין קץ, ועל כך תודתנו והערכתנו", אמרה. עוד הזכירה כי היא האחראית לקביעת טקס ממלכתי בכל עשור לאזכור פרעות תרפ"ט.

תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
+"יש לעצור את חקיקת חוק המצלמות"
10:45 05/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מבהיר במכתב: "הצבת מצלמות ע"י גופים פוליטיים היא מפלה"  ▪  "נותנים לנתניהו ואנשים יכולת לעורר פחד בקרב הציבור הערבי"

פרץ. חשש ורתיעה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+התדרדרות חמורה בשלטון ביבי
09:59 05/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

מתניהו הפועל כמו ת"פ של נתניהו איבד את הלגיטימיות שלו  ▪  אני קורא לכל עמיתיי לפעול כפי שידענו כולנו בעבר ולמצוא את הדוח האסור, ולצפצף ולפרסם אותו כמו בתקופת העיתונות החשאית-מחתרתית ברוסיה הסובייטית

מתניהו. אין צורך להכביר מילים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ארדן: מי שלא מתכוון לזייף את הבחירות לא צריך לחשוש מהצבת המצלמות"
09:46 05/09/19  |  מירב ארד

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בראיון לגלי צה"ל: "מי שלא מתכוון לזייף את הבחירות בדרכים שונות לא צריך לחשוש מהצבת המצלמות. כל המשפטנים שמודאגים מפיקוח המדינה על דברים, בחיים לא עשו דבר נגד גוגל, פייסבוק וחברות שונות. פתאום כשרוצים למנוע זיופים זה הופך להיות הדבר המרכזי".

+ליצמן: "לפיד הוא מחלה מדבקת"
09:13 05/09/19  |  מירב ארד

סגן השר יעקב ליצמן בראיון לכאן חדשות: "יאיר לפיד הוא מחלה מדבקת שהדביקה גם את גנץ. מי שיש לו שנאה נגד הדת - אני מאמין שיש בו אנטישמיות".

+"קידום הצעת חוק הצבת המצלמות - יגרום לכאוס"
09:07 05/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר ראש ועדת הבחירות המרכזית הסביר כי למרות התנגדותו הוא אינו שולל הצבת מצלמות. הבהיר: "הקמנו מתווה מיוחד לעניין"  ▪  הוסיף: "זו פרקטיקה לא נכונה שבזמן האחרון לא שומעים לדברי היועץ המשפטי לממשלה"

מלצר. מבקש מהח"כים להמתין [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+לפיד: "תיקפו את ליברמן"
00:35 05/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בשיחה עם פעילי כחול לבן, הורה יאיר לפיד לצייר את ליברמן כמי שמזגזג ואינו דובר אמת ויישב עם המשיחיים והקיצוניים  ▪  לפיד מכחיש, אך ליברמן תוקף חזרה וטוען לתיאום בין כחול לבן לחרדים

ליברמן וולפיד. תחילתו של קרע? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+החלה ההצבעה לכנסת בנציגויות ישראל בעולם
23:02 04/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בשעה 22:00 החלה ההצבעה בנציגות ישראל בניו-זילנד  ▪  עד ליום שישי תתקיים ההצבעה בכל 97 הנציגויות הישראליות  ▪  5,080 עובדי מדינה, חיילים, ועובדי סוכנות, קק"ל וקרן היסוד יטילו את פתקי הבחירה שלהם ל-99 קלפיות

[צילום: אורי לנץ/פלאש 90]
+מנדלבליט מתנגד למצלמות בקלפיות
20:05 04/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

משמעות עמדתו: לא יגן על החוק בבג"ץ וטובים הסיכויים שהוא ייפסל בידי ביהמ"ש  ▪  מלצר: אישור החוק יפגע אנושות ביכולת לנהל את הבחירות ועלול לפגוע בחשאיות ובפרטיות

מנדלבליט. "דברים נוקבים" [צילום: עופר עמרם, לשכת עוה"ד]
+אלקין: איבדנו מושב אחד לליברמן
19:57 04/09/19  |  איציק וולף

השר זאב אלקין (ליכוד): יש 15 מושבים בישראל של קהל דוברי רוסית - 5 בליכוד, 5 אצל ליברמן, 3 אצל לפיד, 1 לש"ס, והשאר מפוזרים. איבדנו מושב לטובת ליברמן כשיצאנו לבחירות, עבדנו קשה והחזרנו אותו. כרגע המאבק להביא מושב נוסף כזה (קול חי).

+הליכוד: עמדת מנדלבליט נגד המצלמות מדאיגה
19:43 04/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הליכוד: נדהמים ודוחים את עמדת היועמ״ש נגד פיקוח במצלמות על הבחירות  ▪  שר המשפטים אוחנה: נמשיך בחקיקה

[צילום: AP]
+פוטין יפגוש את נתניהו בעוד שבוע בסוצ'י
19:22 04/09/19  |  

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, תתקיים ביום חמישי הבא (12.9) בסוצ'י, לרגלי הים השחור (כאן חדשות).

+מלצר: חוק המצלמות יביא לתוהו ובוהו בבחירות
19:06 04/09/19  |  

יו״ר ועדת הבחירות מלצר קובע כי העברת חוק המצלמות שבוע לפני הבחירות תגרום לתוהו ובוהו ותמנע מהועדה לקיים יום בחירות תקין.

+ראש הממשלה יוצא לביקור בזק בבריטניה
19:01 04/09/19  |  

ברקע אי היציבות בממלכה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא לביקור בזק בבריטניה. בביקור המדיני בלונדון, היום ומחר, הוא אמור להיפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. בתוך כך, מתקיימים מגעים לפגישה קרובה בין נתניהו לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין לפני הבחירות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו הגיע לחברון: חזרנו לשורש אומתנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
משמעות עמדתו: לא יגן על החוק בבג"ץ וטובים הסיכויים שהוא ייפסל בידי ביהמ"ש    מלצר: אישור החוק יפגע אנושות ביכולת לנהל את הבחירות ועלול לפגוע בחשאיות ובפרטיות
עידן יוסף
הליכוד: נדהמים ודוחים את עמדת היועמ״ש נגד פיקוח במצלמות על הבחירות    שר המשפטים אוחנה: נמשיך בחקיקה
עידן יוסף
שקד: "נמליץ רק על אבא שלך, אז אתה יכול להתקדם"    סמוטריץ': "אל תכפיש ותאמץ שיטות כפי שעושים לך. מעריך את אבא שלך אבל רוצה למשוך אותו ימינה"
יורי מור
שמאל הפך למילת גנאי לא בגלל דעותיו ועמדותיו אלא משום שהוא מתחזה לימין, ופועל תוך רמיית הבוחר    אם אין לך אומץ להציג את תוכניתך המדינית השמאלית - אתה בוגד באידאלים שלך ורוכש ביושר את חשדנותו כלפיך של הציבור
אפרים הלפרין
יש אנשים שרמתם היא לא משהו, יש הרבה אנשים שבאמצע, בצמרת יש לנו את האנשים הנאורים, השופטים שלנו הם כמובן מהליגה העליונה, אנשים נאורים, ובצמרת של הצמרת יש לנו נשיאים, לדוגמה מרים נאור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il