X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסעדה היפהפייה, הנושקת לחוף המרינה בהרצליה, עברה באחרונה מהפך קולינרי ומציעה לסועדיה שפע של פיקנטריה
▪  ▪  ▪
מסעדת לוקה
מבט פנימי על המסעדה

נוף למרינה

קניון "ארנה", שבמרינה של הרצליה, משופע במסעדות הנושקות למעגן היאכטות של חוף הים, ומזמן בכך לאורחיהן אווירה רומנטית ורגיעה רבה. אף שבאחת מהן, "לוקה" האיטלקית. נחלנו בעבר הרחוק אכזבה קולינרית, החלטנו לשוב ולנסות אותה והופתענו ממש לטובה. מסתבר שבמרוצת השנה האחרונה עברה המסעדה מהפך משודרג, תחת שרביטה המיומן של השפית תמר סגרי, המיטיבה לשלב טעמים, אסתטיקה ונימה ביתית.
"לוקה" מעוצבת בטעם אסתטי, עם רצפות טרה-קוטה, קירות עשויים מלבנים חומות, כסאות ראטן נוחים וצבעים חמימים. על סועדיה היא משרה אווירה של אינטימיות, חמימות ורומנטיקה, אל מול נוף קסום של ים כחול עם שובר-גלים ויאכטות יוקרתיות.
היצע מגוון
כפתיח הגיע לשולחננו מקבץ נדיב של אנטיפסטי. שפע הצלוחיות הכילו חצילים בתחמיץ, פלפלים קלויים, זיתים, גרגרי-חומוס מתובלים בבצל וברוזמרין, סלט-סלק עם תפוחים וקפרזה של בייבי-מוצרלה - הכל טעים להפליא. כמתאבן הוגשה מנת פרושוטו נדיבה, עם רוטב-עגבניות, פול ועשבי-תיבול, שהייתה פיקנטית מאוד. את צמאוננו הרווינו, תוך כך, בלימונענע טרייה וצוננת.
מן ההיצע המגוון של תפריט העיקריות דלינו שני סוגים של פסטה: ניוקי תפוחי-אדמה, ברוטב פסטו ובעיטור שקדים קלויים, ופטוצ'יני-אלפרדו, עם רוטב-שמנת, יין לבן, פרמזן ופלפל שחור. שתי המנות היו עשירות בטעמן והזכירו לנו את אלה שסעדנו במסעדותיה המעולות של העיירה המקסימה לוקה, בחבל טוסקנה.
מסעדה מובילה
על-אף המנות המדושנות, לא ויתרנו על הקינוח. בחרנו בטרוף הרומי - אצבעות-שוקולד בלגי, שקדים וליקר-אגוזים, בליווי גלידת וניל. המעדן היה מרענן ומשיב נפש בערב של סתיו-אביבי. האקורד האחרון היה ספל של אספרסו כפול, דומיננטי ומלא ניחוחות.
כדרכנו בקודש לא פסחנו על השירותים. אלה נתגלו כמבהיקים בניקיונם ומעוצבים ביד אמן ממש. על הארוחה שילמנו 240 שקל לשניים והוספנו תשר של 30 שקלים עבור שירות אדיב וקשוב.
אל "לוקה", שלטעמנו התגלתה כמסעדה האיטלקית המובילה במרינה, נשוב במהרה, ובינתיים הענקנו לה את הציון 9 בסולם הקולינרי מ-1 עד 10.

תאריך:  15/10/2009   |   עודכן:  15/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
הישראלים בחו"ל הם נכס מובנה של ישראל שאפשר לקוות, לפי כמה סימנים והתרחשויות, שישמחו לחזור ולגור פה ולהתערות בעסקים, בתרבות, וביצירה מכל סוג לאור השינוי הדרסטי שמבטאת הרפורמה במס
ד"ר אברהם בן-עזרא
כאשר דירה אינה ראויה למגורים או שאינה תואמת את התוכנית המקורית, הדיירים רשאים לבטל את חוזה המכר ולקבל את כספם בחזרה    להלן מספר דוגמאות
רות פורסטר
על כל אמירה בדיפלומטיה הבינלאומית שאינה ממש מצדדת בנו אנו צורחים בהיסטריה: אנטישמיות! שונאים אותנו היהודים! אך שנאת זרים קטינים בישראל היא "בעיה דמוגרפית"
אפרי הלפרין
כולם מנסים לחבר את נושא הגירוש לשיקול אחד בודד אשר מכריע לכאורה את הכף - השיקול המוסרי לכאורה    ואני אומר - יהודי מגרש    בשיקול דעת, לאחר הפעלת מנגנוני ביקורת רבים, אך אם צריך אז מגרשים
גליה לינדנשטראוס
תנאי בל יעבור לכניסתה של טורקיה לאיחוד האירופאי הוא הכרתה בג'נוסייד הארמני    הבעיה, גם ברק (נובל) אובמה נוקט במינוח מרוכך: "טרגדיה"    גולים ארמנים מתנגדים    האם טורקיה שמנסה לתווך בין מדינות מסוכסכות תוכל לסכסוך שלה היא עם ארמניה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il