X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אם לא תושג פריצת דרך בין הצדדים צפוי ראש הממשלה להחזיר את המנדט לנשיא המדינה "אם כחול לבן יחליטו להתמיד בסירובם למתווה הנשיא, בסבירות גבוהה ראש הממשלה נתניהו יחזיר את המנדט"
▪  ▪  ▪
השרים אלקין ולוין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הפגישה בין צוותי המשא-ומתן של מפלגות הליכוד וכחול לבן הסתיימה לאחר שעתיים בלבד. גורם בליכוד טען כי במהלך הפגישה דנו הצדדים בנושאי מהות. לטענתו, צוות המשא-ומתן של כחול לבן לא השיב האם יהיה מוכן לקבל את המתווה שהציע נשיא המדינה להקמת ממשלה פריטטית.
המתווה כלל הצעה לממשלה פריטטית עם אפשרות ליציאת ראש הממשלה לנבצרות בלתי מוגבלת בזמן באופן שישאיר אותו בתפקידו גם אם יוגש נגדו כתב אישום תוך החלפתו בממלא מקומו שאמור להיות יו"ר כחול לבן, בני גנץ.
"העובדה שכחול לבן דוחים את האפשרות היחידה לממשלת אחדות מוכיחה שבכחול לבן קיבלו החלטה אסטרטגית לטרוק את הדלת לממשלת אחדות ולגרור את המדינה לבחירות. ראש הממשלה נתניהו יעשה מאמץ אחרון למיצוי האפשרות להקמת ממשלה בשלב זה, לפני החזרת המנדט לנשיא. גם אם המנדט יוחזר, הליכוד יפעל בכל דרך לקידום ממשלת אחדות על-פי מתווה הנשיא", אמרו בהודעה הרשמית של הליכוד לאחר סיום הפגישה.
מוקדם יותר טענו בליכוד כי צוות המשא-ומתן הונחה לעשות כל מאמץ אפשרי לקידום ממשלת אחדות רחבה, אך אם כחול לבן לא יהיו מוכנים לרוטציה בין נתניהו לגנץ ולהקים ממשלה שוויניות - אין טעם לבזבז זמן ולגרור את המדינה לשיתוק מתמשך. עוד ציינו כי החזרת המנדט לידי נשיא המדינה תיעשה אם כחול לבן יתמידו בסירובם למתווה שהציע הנשיא.
"אם כחול לבן יחליטו להתמיד בסירובם למתווה הנשיא, בסבירות גבוהה ראש הממשלה נתניהו יחזיר את המנדט, מתוך תקווה שאולי לקראת סוף התהליך בשלושת השבועות האחרונים אנשי כחול לבן יבינו, שתקוותם לפוטש בליכוד או לפירוק של המחנה הלאומי אין לה בסיס במציאות. הליכוד יהיה מוכן להפוך כל אבן כדי להגיע לממשלת אחדות רחבה ולמנוע בחירות", אמרו בליכוד.
מן הצד השני, במפלגת כחול לבן מאשימים את הליכוד במצג שווא. "זה לא משא-ומתן אמיתי. ביבי החליט לדחוף לבחירות כי זה יאפשר לו להיות ראש הממשלה בזמן השימוע", אמרו.

תאריך:  29/09/2019   |   עודכן:  29/09/2019
+גנצילה מפורר את החברה
21:45 29/09/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

"עם סמוטריץ' לא באים לממשלת אחדות" אומרת מפלגת בבני גנץ, אותו רמטכ"ל שטוען להיות ראש ממשלה בישראל

[צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]
+כחול לבן: קוראים לממשלה רחבה וליברלית
14:33 29/09/19  |  איציק וולף

ממפלגת כחול לבן נמסר כי בעקבות שיחה שהתקיימה בין יו"ר המפלגה, ח"כ בני גנץ, לבין יו"ר הליכוד וראש הממשלה, בנימין נתניהו, קוראת המפלגה שוב לקיום משא ומתן ישיר בין הליכוד לכחול לבן על קווי היסוד של ממשלת אחדות רחבה וליברלית.
"זוהי מטרתנו ונעשה הכל בכדי שבפרוס השנה החדשה נתקדם בנתיב זה. נקיים כל פגישה וכל מאמץ שיוכלו לקדם דרך זו. רק במשא ומתן ישיר בין כחול לבן לליכוד נוכל להגיע להסכמות שיביאו להקמת ממשלת אחדות ולהימנע ממערכת בחירות שלישית ומיותרת".

+נתניהו הציע להיפגש בביתו של גנץ
13:58 29/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה שוחח בטלפון עם יו"ר כחול לבן הנמצא בלונדון והציע שהשניים ייפגשו מייד לאחר שישוב לישראל ביום רביעי  ▪  צוותי המו"מ ייפגשו ברביעי בבוקר ופגישה בין נתניהו לגנץ תתקיים לפנות ערב

שיחת טלפון ללונדון [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+כחול לבן: בליכוד דבקים ב'נתניהו תחילה'
12:38 29/09/19  |  איציק וולף

ממפלגת כחול לבן נמסר לאחר כישלון המגעים עם הליכוד כי בליכוד דבקים אך ורק ב"נתניהו תחילה", כלשון הודעת המפלגה.
"במסגרת זו, בליכוד מתעקשים לדבוק בבלוק ה-55 ובהפרחת סיסמאות שכל מטרתן לצבור נקודות לקראת הבחירות הנוספות אליהן נתניהו מדרדר את ישראל. מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות רחבה, יציבה וליברלית בראשות בני גנץ - אך ורק למען מטרה זו נמשיך ונפעל", אמרו.

+ביבי נלחם בטחנות רוח
11:04 29/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אני מבין לליבו של ביבי שמכריז רשמית כי כל הטענות של כל העובדות והעובדים בכל הזמנים הן "מסע הכפשות אחד גדול"  ▪  אבל הוא ואני יודעים כי אילו נחקר בפוליגרף אם הוא מאמין לעצמו היה המכשיר מתנפץ לרסיסים

נתניהו. מהלכים פסולים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+היום שאחרי
10:48 29/09/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה

תוצאות הבחירות האחרונות היו יכולות להיות שונות אילמלא שגיאות ברורות שנעשו על-ידי כמה מפלגות  ▪  "חיבורים" שלא היו ו"חיבורים" שלא הצליחו  ▪  מסתבר ש"כחול לבן" נהנתה מכול הטעויות הללו, בימים שהיא עצמה לא הבריקה

ברכת "הגומל" [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+שקד אך מר
09:43 29/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

למרות ההתנגדות לצעדים שביצעה איילת שקד במשרד המשפטים ולכמה מהשופטים שהנחיתה על המערכת, הממשלה החדשה לא תחזיר את הגלגל לאחור

שקד. חזרה בה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ברק: כחול לבן מהססים להשתמש בניצחון
08:55 29/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה לשעבר טוען שמפלגת כחול לבן, המפלגה הגדולה ביותר, היתה צריכה לבחור יו"ר כנסת, למנות אנשים לתקופת מעבר ולפתוח ביוזמות חקיקה מהירה כדי לשדר ניצחון  ▪  "נוצר רושם שהם לא רוצים את זה"

ברק. "כל אחד שואל מה ייצא לו" [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מבוי סתום במו"מ בין הליכוד לכחול לבן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
דן מרגלית
למרות ההתנגדות לצעדים שביצעה איילת שקד במשרד המשפטים ולכמה מהשופטים שהנחיתה על המערכת, הממשלה החדשה לא תחזיר את הגלגל לאחור
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר טוען שמפלגת כחול לבן, המפלגה הגדולה ביותר, היתה צריכה לבחור יו"ר כנסת, למנות אנשים לתקופת מעבר ולפתוח ביוזמות חקיקה מהירה כדי לשדר ניצחון    "נוצר רושם שהם לא רוצים את זה"
איציק וולף
גורמים בליכוד הציעו לח"כ הנבחרת מרב מיכאלי ממפלגת העבודה-גשר לכהן כשגרירה, בניסיון להשיג 61 חברי כנסת שיתמכו בממשלת ליכוד בראשות נתניהו    מיכאלי: במקום לחפש לי תפקיד מחוץ לכנסת ולבזבז לעצמם את הזמן, שיתחילו לחפש לנתניהו אחד כזה
יואב יצחק
שערי גהנום עלולים להיפתח נגד ליברמן מצד המשטרה והפרקליטות אם יצטרף לממשלה בראשות נתניהו    ליברמן נתון לסיכון במשפטו של אלכס ויז'ניצר; ולסיכון ממשי אם תסכים פאינה קירשנבאום - הנתונה לסיכון של הרשעה וגזר דין שיכלול 8-5 שנות מאסר בפועל - לגלות דבר חלקו בעבירות הפליליות בפרשת ישראל ביתנו    ובינתיים, נתניהו הסכים לוויתורים גדולים, כולל יציאה לנבצרות אם יוגש נגדו כתב אישום    סיעות השמאל לא מכבדות ההכרעה בקלפי ונמנעות מהצלת ישראל
אפרים הלפרין
האם מדגמי הטלויזה מבוססים או שמא אינם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il