X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גלגינועים של "בירד" בת"א [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
עיריית ת"א מציגה: מלשינון הגלגינועים
תל אביב פועלת להסדרת מספר זיהוי/רישוי לרישוי כלי רכב דו-גלגליים חשמליים ואכיפה אלקטרונית כנגד רוכבים אשר אינם מצייתים לחוק באמצעות מספרי הזיהוי ניתן יהיה לדווח על משתמשים הרוכבים בכלים אלו בניגוד לחוק

עיריית תל אביב-יפו הנחתה את החברות המחזיקות בהיתר זמני להצבת גלגינועים (קורקינטים חשמליים) שיתופיים במרחב הציבורי של העיר להתקין מספר זיהוי לכל כלי המוצב על-ידן ברחבי העיר. בבכך מבקשת העירייה לשמור על הסדר הציבורי ולהגן על בטיחותם של הולכי הרגל והמשתמשים בכלים אלה.
במכתב (יום ג', 5.11.19) לשלוש החברות המחזיקות בהיתר זמני, נאמר כי עד לתאריך 15.12.2019 עליהן להתקין מספר זיהוי לכל אחד מהכלים אשר מוצבים על ידן במרחב הציבורי העיר. החל במועד זה, הודיעה, תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה לתפיסה של כלים שיתופיים אשר יימצאו ללא מספר זיהוי ברחבי העיר ולסילוקם.
בנוסף, ועל-מנת למגר את תופעת הרכיבה על המדרכות, תאפשר העירייה לציבור הרחב לצלם באמצעות ישומון 106 כלים שיתופיים אשר נוסעים על המדרכות ולשלוח את התמונה, בצירוף נקודת ציון גאוגרפית וחתימת זמן למוקד העירוני. התמונות בצירוף המידע הרלוונטי יועברו בתוך 24 שעות לבעל ההיתר הזמני שהכלי שלו נמצא נוסע על המדרכה, ועל בעלי ההיתר הזמני לפעול להטלת עיצום הולם על משתמש הכלי. כמו-כן, מתאריך 31.1.2020 תבקש העירייה לקבל דיווח חודשי בכל הנוגע לאופן הטיפול במקרים שהועברו לבעל ההיתר הזמני.
בעירייה אומרים כי ההסדרה מבקשת לייצר איזון בין הצורך בשמירה על הסדר במרחב הציבורי ושמירה על בטיחות כלל משתמשי הדרך לבין הביקוש והיתרונות שבאמצעי התחבורה השיתופיים. העירייה מאמינה, כי תוצאה מיטבית תושג באמצעות רישוי כלי רכב דו-גלגליים חשמליים ואכיפה אלקטרונית כנגד רוכבים אשר אינם מצייתים לחוק. העירייה עוקבת אחר קידום הנושא ברמה הארצית על-ידי משרד התחבורה.
מיטל להבי, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התחבורה: "המדיניות העירונית היא להחזיר את המדרכות להולכי הרגל, לייצר תרבות רכיבה בטוחה, למתן ולהאט את תנועת כלי הרכב בעיר. כחלק מהסדרת פעילות הקורקינטים השיתופיים יצאנו למהלך שמטרתו להגביר את הבטיחות באמצעות פיקוח על רכיבה על-פי חוקי התנועה, על-ידי חיוב רישוי לכלים השיתופיים, במסגרת היתר ההפעלה שאנו נותנים לחברות. חובת הרישוי תושת בשלב ראשון על החברות המפעילות, במטרה להרתיע את הרוכבים שברובם הם מזדמנים מלבצע עבירות רכיבה שמסכנות את חייהם ואת חיי זולתם ולהגביר את יכולת הפיקוח שלנו על אופן הרכיבה. במקביל נמשיך לפעול מול הכנסת ומשרד התחבורה על-מנת לקדם חקיקה ארצית, שתחייב את כלל האופניים והגלגינועים, פרטיים ומסחריים כאחד, בהתקנת מספר רישוי".
מאז אמצע חודש מאי, פועלת העירייה באמצעות פקחים עירוניים לתפיסת כלים שיתופיים שהושארו במרחב הציבורי, בניגוד לכללים שנקבעו. עד כה תפסה העירייה כ-9,000 כלים שיתופיים אשר הועמדו בניגוד לכללים.

תאריך:  05/11/2019   |   עודכן:  05/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית ת"א מציגה: מלשינון הגלגינועים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רק טיפש קורא לזה מלשינון.
מדמוני אסף  |  6/11/19 03:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
מיה זיו-וולף תובעת 300,000 שקל ממפעילת ערוץ 13, בטענה שפוטרה בעת היותה בהריון בהודעה דרך צד שלישי וזאת ללא הנמקה ושימוע
איציק וולף
משרד המשפטים מאשר את הפרסום ב-News1 שלפיו הטענות לפעולות הפסולות של חוקרי המשטרה בחקירת עד המדינה ניר חפץ נודעו ליועמ"ש כבר לפני חודש    "בימים אלה מנהל היועץ המשפטי לממשלה עם צוותו הליך סדור לבחינת הטענות... נחה דעתו שחוקרי המשטרה הבהירו לעדי המדינה כי הם נדרשים לומר אך ורק את האמת"
איציק וולף
חברת הכנסת ממפלגת העבודה טענה כי רצח רבין לא נמצא בקונצנזוס כי המנהיגים הפוליטיים והרבנים שאחראים להסתה שהובילה לרצח מעולם לא לקחו אחריות
איציק וולף
הזמר ישי ריבו סיפר שבשנה החולפת נעזר בעצה של הרב פירר בהליך רפואי שעבר והודיע כי בעקבות ביטול אירוע גיוס הכספים לארגון עזרה למרפא החליט לתרום את הרווחים מאחת מהופעותיו הקרובות לארגון שסייע לו
יצחק דנון
יוסי פתאל תובע 160,000 שקל מהתאחדות סוכני הנסיעות, בטענה שהיא והמנכ"ל חני סובול חדרו בצורה בלתי חוקית לתיבת הדוא"ל ששימשה אותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il