X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדות "לילית" ו"קוצ'ינה תמר" בתל אביב, כמו גם קונדיטוריית "פיס אוף קייק" ביפו ו"שיפודי ציפורה" ברמת השרון הרחיבו את עסקיהן ופתחו בצד עסקיהן גם בתי-קפה, מעדניות ויריד-אוכל
▪  ▪  ▪
תוצרת פיס אוף קייק [צילום: ´פיס אוף קייק´]
השפית תמר כהן-צדק ממסעדת "קוצ'ינה תמר"

משה אהובי מ"פיס אוף קייק"

אף שהמיתון היכה קשות בענף המסעדנות בארץ, יש מסעדות שהמזל, כמו החשיבה הכלכלית הנכונה, האירו להן פנים ואיפשרו את הרחבת עסקיהן. מסעדת "לילית" הוותיקה בתל אביב (בית אסיה) הרחיבה במרוצת הימים האחרונים את האג'נדה הקולינרית והחברתית שלה עם פתיחתם של מאפיה צמודה ובית-קפה סמוך למסעדה המוצלחת, שאותה כבר סקרנו באתר הזה. המקום החדש נושא את השם "בקרי" ועל התפריט בו מופקד השף-קונדיטור עמיר לוליאן, בעל ניסיון עשיר באפייה במלונות ובמסעדות-יוקרה.
"בקרי" מציעה סוגים שונים של לחם: כפרי, צרפתי, של דגנים, של צימוקים, אגוזים או זיתים. ויש, כמובן, גם מאפים מתוקים, כמו קוגלהוף, עוגות-קראנץ' ועוגות בחושות. ממש כמו במסעדת האם, "לילית," מכשירים גם במטבח הקונדיטוריה, בשיתוף עם עמותת "עלם", בני נוער בסיכון וכאלה שנפלטו ממערכת החינוך למקצוע הקונדיטאות.
גם מסעדת "קוצ'ינה תמר" התל אביבית (רחוב הצפירה 10) חנכה בימים אלה בקומתה השנייה מעדנייה המציעה מעדנים בייבוא אישי מאיטליה, כלים מיוחדים וספרי-בישול. אפשר להשיג במקום רטבים שונים, קונפיטורות למיניהן, ירקות כבושים, ליקרים, פסטות טריות, סוגי לחם שנאפים במקום, תבלינים ומתוקים - הכל מתוצרת בית של השפית תמר כהן-צדק.
דברים בעלמה
ביפו, מסתבר, יש דברים בעלמה. קונדיטוריית "פיס אוף קייק" המהוללת (רחוב יהודה הימית 19), שהתמחתה באפיית עוגות ודברי מתיקה (אף אותה סקרנו באתר הזה), פתחה ממול בית-קפה הנושא את השם "עלמה", כשם בתו של בעל המקום, משה אהובי. בית הקפה מתבסס על מוצרי הקונדיטוריה ויש בו גם סלטים, כריכים, שקשוקה וקישים למיניהם.
וברמת השרון נפתח בסוף השבוע סניף חדש של רשת המסעדות הכשרה "שיפודי ציפורה", במקום שבו שכנה בעבר מסעדת "הגנס" (שאף אותה סקרנו כאן בעבר), ברחוב משה סנה 199, מול שכונת המשתלה. הסניף החדש משמש בימים א'-ה' כמסעדה לכל דבר, המציעה מעדנים כמו כבד-עוף, לבבות-אווז ואנטריקוט, בצד תבשילים מזרחיים מעולים. לצד החנות גם חנות-מעדנים מגרת-תיאבון, עם תבשילים ממטבח השף, הנושאת את השם "ציפורה דליקטיב". מדי יום שישי מתקיים במקום גם יריד-אוכל וביום הפתיחה הוא המה אדם שבקושי ניתן היה בשל כך להגיע אל דלפקיו.

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  25/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
היועץ המשפטי לממשלה הפך למעשה לשליט-על של המדינה. במדינה דמוקרטית אין להשלים עם מצב כזה
יואב לוי
נראה שהאירועים האחרונים, ע"ע דוח גולדסטון, ועוד רבים לפניו, כמו גם בחירה של בכירים מהאקדמיה, ארגוני שמאל ואנרכיסטים מהארץ ומחו"ל, לפגוע בצורה בוטה בישראל מעל כל במה ובכל דרך אפשרית, נראית יותר ויותר כסממנים של חטופים הלוקים בתסמונת סטוקהולם
עו"ד אמיר מסארווה
הקמת וועדת חקירה, על-ידי מדינת ישראל, ל"בדיקת" צדקת דוח גולדסטון, יכולה להוליד אחת משתי התוצאות ; האחת - אימות לדוח גולדסטון, ולפשעי המלחמה שיוחסו לישראל, במבצע עופרת יצוקה    השנייה - שלילת הדוח ומסקנותיו, דרך ראיות חותכות, שיוסקו מהחקירה עצמה אולם הימנעות מהקמת הוועדה, יכולה להוות אינדקציה למסקנה אחת בלבד: מדינת ישראל, פשעה בתושבי עזה במהלך מבצע עופרת יצוקה
צור ארליך
ב'מהדורת השבט', תוכנית הסאטירה השבועית של אתר ביקורת התקשורת 'לאטמה', תוכלו לשמוע את השיר של סלים עבדול ג'ירפה שבערבית נשמע יותר טוב ובשמאלנית נשמע הגיוני, לפגוש את שר החוץ השבדי יורגן יורגנסן שלא מתבייש להיות פרימיטיבי ולהתוודע לכתבנו אשר ידעתי, שינזוף בשידור חי בנתניהו שנסע לרוסיה בלי לתאם עם התקשורת. מי אמר שאין סאטירה בימין?
ד"ר הילי מודריק אבן חן
כיצד זה שגוף אשר נולד למען השמירה על זכויות האדם, מורכב ממפרי זכויות אדם סדרתיים אשר דואגים שהמדינות שהם מייצגים תזכנה ליחס 'סלחני'? סיטואציה אורווליסטית זו שחקה את מידת האמון בארגון האומות המאוחדות    ואף על-פי כן ולמרות הכל יש לשאוף לחלצו מן ההתקרנפות של העשורים האחרונים, אך לא לבטלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il