X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההחלטה כוללת תקציבים יעודיים שיועברו לעיריית נהריה לצורך סיוע במימון הוצאות החרום אליהן נדרשה בהתמודדות עם השיטפונות ובשיקום מיידי של האזורים שנפגעו הממשלה תפעל לשיפוץ, שיפור ושדרוג התשתיות ופיתוח הרחובות שנפגעו בעקבות הסערה, וכן לשיקום תשתיות התיירות הציבוריות שנפגעו לאורך רצועת החוף ובסמיכות לבתי מלון בעיר
▪  ▪  ▪
ההצפה בנהריה. הגעתון עלה על גדותיו [צילום: מאיר וקנין/פלאש 90]

ממשלת ישראל תאשר ביום ראשון הקרוב הצעת החלטה להקצאת 30 מיליון שקלים לעיר נהריה לטובת שיקום נזקי השטפונות. מדובר רק בחלק מעלות תיקון הנזקים שנגרמו בשטפונות.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הנחה את ממלא-מקום מנכ״ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ, להכין תוכנית ממשלתית לשיקום נזקי השיטפונות בנהריה. התוכנית, שגובשה יחד עם שר הפנים, עם שר התיירות, שרת השיכון והבינוי, שר האנרגיה, השר להגנת הסביבה ושר האוצר, כוללת תקציבים עבור שיקום מיידי של העיר, מימון פעולות תכופות, פינוי מפגעים ושדרוג תשתיות ציבוריות שנפגעו בשיטפונות.
ההחלטה כוללת תקציבים יעודיים שיועברו לעיריית נהריה לצורך סיוע במימון הוצאות החרום אליהן נדרשה בהתמודדות עם השיטפונות ובשיקום מיידי של האזורים שנפגעו. בנוסף, הממשלה תפעל לשיפוץ, שיפור ושדרוג התשתיות ופיתוח הרחובות שנפגעו בעקבות הסערה, וכן לשיקום תשתיות התיירות הציבוריות שנפגעו לאורך רצועת החוף ובסמיכות לבתי מלון בעיר.
הממשלה תחליט על קידום והשלמת הליכי התכנון לתוכנית הניקוז, להקמת אתרי ויסות שיטפונות במעלה נחל הגעתון, במטרה למנוע הישנות של מקרים דומים. בנוסף, הממשלה תנחה על הקמת צוות היגוי שיסייע בהסרת החסמים לתוכנית ויבטיח את השלמת התוכניות במועד.

תאריך:  16/01/2020   |   עודכן:  16/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה תאשר 30 מלש"ח לשיקום נהריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צניחה חדה של לפחות 61% במספר המשקים החקלאיים הפועלים בישראל לעומת מספרם בשנת 1981 וירידה חדשה בשיעור של 32% לעומת שנת 1995    התאחדות חקלאי ישראל: למרות הגידול בסך השטח החקלאי המעובד, מספר החקלאים הפעילים קטן באופן דרמטי והסיבה העיקרית לכך היא ירידה תלולה ברווחיות החקלאי הקטן הבודד
איציק וולף
משרד החקלאות חושף שתותים הוברחו מרצועת עזה ליהודה והשומרון ומשם לישראל    קורא לציבור לרכוש רק תותים שנמכרים ברשתות שיווק המוכרות תוצרת ישראלית, בעדיפות על תותים שטופלו בהדברה ביולוגית
איציק וולף
בסביבת ראש הממשלה מאשימים את יו"ר הבית היהודי בכך שהווטו שהטיל על בן גביר העמיד את שלטון הימין בסכנה    הזעם הרב בקרב פעילי מפלגת הבית היהודי על יו"ר המפלגה הופך היום לזימון לכינוס חרום שמטרתו בחינת הדחת רפי פרץ מראשות המפלגה
איציק וולף
יו"ר הימין החדש הודיע כי רשימת ימינה הכוללת את מפלגתו עם מפלגת האיחוד הלאומי ועם רסיסי הבית היהודי לא תתפצל לפעילות סיעתית נפרדת כפי שקרה מייד לאחר הבחירות הקודמות    "לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות"
מירב ארד
שרת התרבות טוענת כי ראש הממשלה ניסה למנוע את תרחיש בחירת 92 שבהן איבד הימין את השלטון בגלל איבוד מנדטים שנבע מפיצול סיעות    "קוראת לעוצמה יהודית לקבל על עצמה מנהיגות אחראית ולפרוש מן המרוץ כדי שלא נחזור על שגיאת העבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il