X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שני בני אדם נפגעו קל במהלך מנוסה למרחב מוגן כלי טיס תקפו בתגובה לירי מעל 15 ראשי נפץ הופרחו לשטחי העוטף, אך צה"ל לא הגיב השר הנגבי: "איומים על העוטף ייענו בתקיפות גדולה על-ידי צה״ל. אני מקווה שיבינו את הרמז, כי מה שלא יובן ברמז - יובן בדרך הרבה יותר קשה"
▪  ▪  ▪
בלוני תבערה באחד המטעים

לאחר אזעקת צבע אדום בנתיבות ובעוטף עזה, מעט אחר חצות (יום ד', 5.2.20) נשמעו שלושה הדי פיצוצים כתוצאה משיגור שלוש רקטות. איש לא נפצע, למעט שני נפגעים קל במהלך ריצה למרחב מוגן, ולפחות רקטה אחת מן הרצועה נחתה בשטח פתוח. כשעה אחר כך תקף חיל-האוויר יעדי טרור של החמאס.
בניסיון לצמצם את טרור בלוני הנפץ מרצועת עזה, צה"ל פרס כוחות מיירטים לאורך גבול הרצועה. האחד צופה, והשני יורה. הצבא לא הגיב על שילוח בלוני הנפץ התבערה.
לאחד מצרורות הבלונים חובר ראש של פצצת מרגמה. בלון נפץ התפוצץ מעל מכללת ספיר. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בשטח עוטף עזה וערי הדרום התפוצצו במהלך היממה האחרונה מעל 15 צרורות בלונים המחוברים לחומרי נפץ.
שר החקלאות צחי הנגבי אמר במהלך סיור בנגב: ״נעשים מאמצים גדולים ע״י המצרים לסייע לרגיעה. היינו אופטימיים, אבל אנחנו שוב עדים בשבועות האחרונים שכל ההבטחות של חמאס למצרים הופרו באמצעות ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ. כפי שהבהירו ראש הממשלה ושר הביטחון, איומים על העוטף ייענו בתקיפות גדולה על-ידי צה״ל. אני מקווה שיבינו את הרמז, כי מה שלא יובן ברמז - יובן בדרך הרבה יותר קשה. התושבים נמצאים בקדמת האיומים על מדינת ישראל ומשלמים את מחיר ההסלמה. תושבי העוטף הוכיחו את חוסנם ועוצמתם, וכולנו מעריכים את העובדה שעמידתם האיתנה משקפת את ערכי הציונות ומחזקת את המדינה״.

תאריך:  05/02/2020   |   עודכן:  05/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
3 שיגורים לשטחים לא מאוכלסים ליד נתיבות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
נאיל זועבי
תוכנית המאה היא ההזדמנות האלף ואחת שהפלשתינים בתבונתם כי רבה, דוחים בשתי ידיים ובנפש מאוד חפצה מחמיצים אותה, עוד תוכנית שתיזרק למחסן הגרוטאות של ההיסטוריה הפלשתינית שבמילון שלה כתוב רק: לא, לא ועוד פעם לא ולא
איציק וולף
לפני שלושה חודשים סיכלו כוחות חיל-הים, בשיתוף כוחות שב"כ, ניסיון הברחת אמצעי לחימה לרצועת עזה מהשטח הימי בצפון רצועת חצי האי סיני
איתמר לוין
סולברג: צו ההריסה מחרים לטובת המדינה את הבית ואת המגרש עליו ניצב - ולא ניתן לבנות אותו מחדש בלא היתר של צה"ל    אפשר להרוס את הבית שהוקם בג'נין במקומו של הבית בו התגורר אחד המחבלים שרצחו את הרב רזיאל שבח
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס הצליח להדוף את תוכנית "עסקת המאה" ולקבל גיבוי ערבי ואיסלאמי נרחב לעמדתו הסרבנית. כישלון הממשל לשכנע את הפלשתינים לדון בתוכניתו פותח בפני ישראל את הדלת להחלה מיידית של החוק הישראלי על חלקים נרחבים בגדה, הממשל יצטרך להמתין ליורשו של מחמוד עבאס
יורם אטינגר
על תוכנית טראמפ להכיר בהתאמה בין התרחבות הסמכות הפלשתינית לבין התרחבות הטרור הפלשתיני    על התוכנית להכיר בעובדה שהסכם עם "כופר" הוא הפסקת-אש בלתי-מחייבת (הודנה, סולח), עד לצבירת עוצמה המאפשרת התגברות על "הכופר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il