X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מלוניות ההבראה (מתקני בידוד משותפים) ייפתחו בהקדם האפשרי השר בנט: ״מלאי החרום של ישראל מלאים ומצוידים למגוון התרחישים״
▪  ▪  ▪
שר הביטחון בנט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

שר הביטחון, נפתלי בנט, קיים (שבת, 14.3.20) דיון היערכות להפעלה אפשרית של מצב משק לשעת חרום. הוא הנחה את רשות החרום הלאומית (רח"ל) להשלים את מיפוי המתקנים החיוניים במדינת ישראל ולהחל היערכות לאפשרות של הפעלת משק לשעת חרום. ההמלצות יוצגו לשר בדיון הבא.
הדיון נערך בהשתתפות סגן שר הביטחון, מנכ"ל משרד הביטחון, סגן הרמטכ"ל, מפקד פיקוד העורף, עוזר השר להתגוננות ונציגי מתפ"ש, מל"ל ורח"ל.
כמו-כן, שר הביטחון הסמיך את מנכ"ל משרד הביטחון, אודי אדם, לניהול מיזם מלוניות הבראה קהילתיות (מתקני בידוד משותפים), בתיאום עם פיקוד העורף ומשרד הבריאות, כאשר היעד הוא לפתוח את המלונית הראשונה בהקדם האפשרי, ובשאיפה במהלך השבוע הבא.
מערכת הביטחון נערכת לפתיחת המתקנים בהתבסס על בתי מלון ריקים ובתפעול מערכת הבריאות בשיתוף פיקוד העורף.

תאריך:  14/03/2020   |   עודכן:  14/03/2020
+ממשלת מיעוט - צעד הרסני
09:32 15/03/20  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה

משבר הקורונה מחייב ממשלה רחבה  ▪  ממשלת מיעוט פירושה אי-יציבות שרק תוסיף אסונות למשק הישראלי  ▪  בצד המהותי יהיה זה הישג היסטורי ראשון לתנועה הלאומית הפלשתינית במאבקה נגד העם היהודי

בני גנץ [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+פתיחת משפט נתניהו נדחתה
08:39 15/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ההקראה שהייתה אמורה להתקיים מחרתיים נדחתה ל-24.5.20 בשל מגיפת הקורונה  ▪  באולם אמורים להיות 30-20 איש ללא עיתונאים - הרבה מעל מגבלת עשרת בני האדם ולאור מצב החרום בבתי המשפט

בית המשפט המחוזי בירושלים
+"ללא ההשקעות ב-IT, לישראל לא היה מענה לקורונה"
08:37 15/03/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה

בראיון לאנשים ומחשבים סיפר אלי בין על ההיערכות של ארגון ההצלה לטיפול במשבר הקורונה וההשקעות במערכות הטכנולוגיות של המוקד, שבוצעו בשנתיים האחרונות  ▪  לדבריו, "נוכל לעמוד בכל מלחמה, אסון או אירוע גדול אחר"

מבצע צבאי [צילום: פלאש 90]
+קורונה: מספר החולים בישראל עלה ל-200
08:21 15/03/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות הודיע (יום א') כי מניין החולים בנגיף הקורונה בישראל עלה ל-200. 157 מאושפזים בבתי חולים ו-34 מבודדים בבית. עוד נמסר כי מבין מצבם של 178 נדבקים מוגדר קל, 11 במצב בינוני, שניים במצב קשה.

+למכור את המדינה
08:15 15/03/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - שמים מקלות בגלגלים, מחבלים בחליפות, גזענות וסוף המרוץ  ▪  "משנכנס אדר מרבין בשמחה" (מסכת תענית)

הרשימה המשותפת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+פרופ' סדצקי: "אי אפשר לדעת כמה זמן זה יימשך; הקלות - בהתאם למצב"
08:10 15/03/20  |  מירב ארד

פרופ' סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור, התייחסה בראיון לכאן ב' על משך המשבר: "אי אפשר לדעת כמה זמן זה יימשך. הקלות יינתנו בהמשך בהתאם למצב". על איסור ההתקהלות במקומות העבודה אמרה כי "ההתאמה היא של מקום העבודה. למשל בפס ייצור צריך לגרום שהאנשים לא יהיו קרובים מדי אחד לשני".

+ארה"ב אינה ערוכה למאבק נגד הקורונה
08:01 15/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אקונומיסט מסביר מדוע המדינה לא הייתה מוכנה, למרות שהייתה לה התרעה של מספר שבועות ולמרות אנשי המקצוע המעולים בה: זלזול של טראמפ באיום, קיצוץ בתקציב של המרכז לבקרת מחלות, ביזור רוב הסמכויות למדינות ולערים, מערכת בריאות יקרה המרתיעה חולים

טראמפ במרכז לבקרת מחלות. האשים את יריביו [צילום: אלכס ברנדון, AP]
המרכז לבקרת מחלות. התקציב קוצץ בשליש [צילום: אלכס ברנדון, AP]
+תיירים נדרשים לעזוב את ישראל
07:59 15/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

התיירים נדרשים להישאר במלונות ולפעול לעזיבתם המהירה מישראל  ▪  התאחדות המלונות התריעה: קיימת ירידה של כ-60%-70% בתיירות הפנים ואובדן הכנסות של כ-350 מיליון שקלים בממוצע לחודש  ▪  הפגיעה מתיירות נכנסת ומתיירות פנים נאמדת בכ-850 מיליון שקלים בממוצע לחודש

נתב"ג. כניסת תיירים נאסרה [צילום: פלאש 90]
+מצב חרום ליממה בבתי המשפט
01:13 15/03/20  |  איתמר לוין

מערכת בתי המשפט עומדת לעבור למצב חרום, בו יידחו הרוב המוחלט של הדיונים. ההערכה היא, כי מצב זה יימשך ללא הגבלת זמן - ובין היתר תידחה פתיחת משפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, האמור להיפתח מחרתיים (יום ג', 17.3.20). פתיחת משפט נתניהו מצויה ממילא בסימן שאלה, שכן באולם צפויים להיות נוכחים לפחות 25 איש (ללא עיתונאים) - בעוד משרד הבריאות מגביל כעת התכנסויות לעשרה בני אדם.
שר המשפטים, אמיר אוחנה, הכריז לפנות בוקר (יום א', 15.3.20) על מצב חרום ליממה, ובשעות הבאות יוחלט על המשך הצעדים. הכרזה זו נועדה להתאים את מערכת בתי המשפט לצמצום בפעילות בכל התחומים, ולאפשר למערכת לקבל בהמשך היום החלטה לגבי הימים הבאים. מאחר שכל יתר הצעדים - ובראשם סגירת בתי הספר וענף הבילוי והפנאי - אינם מוגבלים בזמן, סביר להניח שכך ייעשה גם בבתי המשפט, שלעיתים הם הומי אדם וצפופים במיוחד.
לשכתו של אוחנה - אשר תוקף בחריפות את הגשת כתב האישום נגד נתניהו - ציינה, כי ההחלטה התקבלה לאור המלצת הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות ובתיאום עם הנהלת בתי המשפט והיועץ המשפטי לממשלה. אם יוארך מצב החרום, יוכל מנהל בתי המשפט, יגאל מרזל, לקבוע סוגים נוספים של עניינים שיידונו.
היום יתקיימו דיונים רק בעניינים הבאים: מעצרים ושחרורים; עתירות נגד מעצר מינהלי; עתירות דחופות לבג"ץ; עבירות לפי חיקוקים הנוגעים למצב החירום; סעדים זמניים דחופים בעניינים אזרחיים. בלשכות ההוצאה לפועל יידונו עניינים דחופים בלבד:
בקשת חייב לבטל פקודת מאסר, בקשת חייב לעכב או לבטל פינוי, בקשה לביטול מימוש כספים, בקשת זוכה לנקיטת הליך דחוף לפני המצאת אזהרה, בקשת זוכה לעכב יציאה מהארץ, בקשת חייב לבטל עיכוב או הגבלת יציאה מהארץ, ביטול הגבלת חייב מקבל דרכון. ימי החרום לא יבואו במניין הימים המוקצבים להגשת כתבי בי דין.

אוחנה. רק עניינים דחופים [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+רבה של צפת: ניתן לקיים גם מניינים עד 20 איש
01:08 15/03/20  |  עידן יוסף

רבה הראשי של צפת, הרב שמואל אליהו, התייעץ בעקבות ההנחיות החדשות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, שאפשרו הגמשת ההנחיות לבתי כנסת, לאור הקושי לקיים מניינים של 10 אנשים בדיוק. המשרד מאפשר לקיים מניינים עד 20 איש ובלבד שיקפידו לשבת במרחק אופטימלי של שני מטרים, ולפחות מרווח של מושב אחד זה מזה; שלא יבוא בשום אופן לבית כנסת מי שיש לו חום או שמשתעל מכל סיבה שהיא, ואם מישהו מגיע - שהגבאי בקש ממנו בנימוס ובדרך ארץ לחזור לביתו; שכל המתפללים ישטפו ידיים בסבון או בחומר חיטוי לפני התפילה ואחריה; לא ללחוץ ידיים או לנשק את גב כף היד זה לזה וכן לא לנשק ספרי תורה או לגעת במזוזות.

+חולה 192 נסעה ברכבת מנתב"ג לעכו
00:56 15/03/20  |  עידן יוסף

חולה מספר 192, בת 30 ממחוז הצפון, חזרה מבנסקו בולגריה ונסעה ברכבת מתחנת נתב"ג לתחנת עכו. הפרטים המלאים באתר משרד הבריאות.

+חולה 185 היה בבית קפה ברמת גן
00:51 15/03/20  |  עידן יוסף

חולה 185, גבר בשנות החמישים לחייו ממרכז הארץ, חזר מלונדון. בין היתר שהה ב"ארקפה" ברמת גן. הפרטים המלאים באתר משרד הבריאות.

+חולה 184 ביקר בסינמטק ובמחסני חשמל בת"א
00:49 15/03/20  |  עידן יוסף

חולה מספר 184, גבר בשנות החמישים לחייו ממרכז הארץ, חזר מביקור בבולגריה. הוא שהה ב"מחסני חשמל" בתל אביב ובסינמטק ת"א. פרטים מלאים באתר משרד הבריאות.

+חולה 174 היה באתרים במודיעין ובראשון לציון
00:47 15/03/20  |  עידן יוסף

חולה 174 בשנות העשרה לחייו, ממרכז הארץ, היה במגע של חולה מאומת.
הוא שהה בין היתר במסעדת "סוסו אנד סאן" בראשון לציון ובקולנוע הוט, בישפרו סנטר, מודיעין. פרטים מלאים באתר משרד הבריאות.

+חולה מספר 157 מירושלים שבה משוויץ
00:44 15/03/20  |  עידן יוסף

החולה אישה בשנות השלושים לחייה מירושלים, חזרה מצרפת דרך שוויץ. המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני. פרטים מלאים באתר משרד הבריאות.

+חולים 145, 169 ו-186 שבו מחופשה באוסטריה
00:43 15/03/20  |  עידן יוסף

החולים הם בשנות השלושים והארבעים לחייהם ממרכז הארץ, שהיו בחופשה באישביל באוסטריה (יחד עם חולים 133, 137, 138, 142). פרטים מלאים על הטיסות באתר משרד הבריאות.

+חולה מספר 187 - תושבת קרית ארבע
00:40 15/03/20  |  עידן יוסף

חולה מספר 187 היא מורה בשנות השישים לחייה מקרית ארבע. היא לימדה בבתי ספר בעירה ובעתניאל, השתתפה בברית מילה במערת המכפלה, שהתה בכנס בינלאומי בבית ג'אלה, נסעה בקו 381 וברכבת הקלה, שהתה בקניון מלחה ובצומת גוש עציון. הרשימה המפורטת באתר משרד הבריאות.

+כל מקוואות הגברים בארץ ייסגרו
00:36 15/03/20  |  עידן יוסף

המשרד לשירותי דת: לאחר התייעצות שהתקיימה הלילה בין מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס למנכ"ל משרד הבריאות והצוותים המקצועיים במשרד ולאחר היוועצות שקיים המנכ"ל מול הראשון לציון הרב יצחק יוסף והשר יצחק וקנין, הוחלט על סגירת מקוואות הגברים מהבוקר. הודעה זו מתייחסת לכלל מקוואות הגברים, ציבוריים ופרטיים כאחד. מקוואות הנשים יישארו פתוחים.

+הרב קניבסקי: לימודים בתלמודי התורה יימשכו ביום ראשון תוך שמירה על הכללים
23:40 14/03/20  |  עידן יוסף

‏נתניהו קיים שיחת ועידה עם ליצמן, גפני ומזכירי שלוש מועצות גדולי התורה בניסיון לקבל החלטה של הרב חיים קניבסקי והרב גרשון אדלשטיין בנוגע להנחיות לעולם הישיבות ותלמודי התורה. ‏נועד בנושא עם האדמו"ר מבעלזא בשליחות ראש הממשלה. בית הדין של "העדה החרדית: יערוך בצהריים דיון בנושא הנגיף ויקבל החלטות. הרב קניבסקי הורה לקיים לעת עתה (יום א' בלבד) לימודים כרגיל תוך הקפדה על כללי הזהירות. מחר יתייעצו הבנים קניבסקי ואדלשטיין. במכתב שפרבם הרב קניבסקי, קרא להתחזק להיזהר מלשון הרע ומרכילות, להתחזק במידת הענווה ולהעביר על המידות (להבליג כאשר פוגעים בו).

+משפחה בת 7 נפשות נדבקה בקורונה
23:23 14/03/20  |  עידן יוסף

זוג הורים וחמשת ילדיהם, תושבי קריית יערים, נחשפו לחולה מאומת (מספר 129) ונדבקו.

+חולה מס' 175 ביקר בקניון חיפה לפני שבוע וחצי
23:22 14/03/20  |  עידן יוסף

חולה מספר 175 מאזור חיפה חזר מטנריף ב-3.3. נכנס לבידוד מתאריך 4.3 ומאז לא היו לו מגעים נוספים. מצב בריאותו בינוני. הוא ביקר ב-4.3 בקניון חיפה - סופר ״רמי לוי״ ו״הום סנטר״ בשעות 10:00 עד 12:00.

+בוטלו מבחני הנהיגה המעשיים
23:19 14/03/20  |  עידן יוסף

אגף הרישוי: לא יתקיימו בחינות מעשיות. בחינות תיאוריה ורענון נהיגה יתקיימו בכיתות של עד 10 משתתפים, משרדי הרישוי ימשיכו לקבל קהל בהזמנת תור מראש ותוך ויסות המוזמנים באופן שלא יהיו יותר מעשרה ממתינים בכל סניף בו זמנית.

+פעילות פנימיות המכינות הקד"צ וישיבות ההסדר תופסק
22:55 14/03/20  |  

שר הביטחון בנט הנחה את איגוד ישיבות ההסדר ואת הפנימיות הצבאיות לחדול את פעילות הפנימיות, ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות עד להודעה חדשה. מחר (א׳) יעדכנו מנהלי המוסדות את כלל התלמידים והוריהם, ולאחר מכן יחלו בפיזור בצורה סדורה. תלמידי הפנימיות והישיבות ששהו בביתם במהלך סוף השבוע מתבקשים שלא להגיע כלל אל הישיבה או הפנימייה.

+פעילות הבורסה תתקיים כסדרה
22:50 14/03/20  |  עידן יוסף

פעילות הבורסה לניירות ערך והגופים המפוקחים צפויה להתקיים כסדרה. כלל הגופים נדרשים לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. רשות ניירות ערך עומדת בקשר ישיר ורציף עם הגופים המפוקחים על מנת לעקוב אחר המתרחש בזמן אמת ולהעניק מענה ככל שעולה הצורך. הרשות פועלת כל העת כדי לוודא רציפות והמשכיות תפקודית של הגופים המפוקחים לצורך קיום כל שרשרת המסחר ולמתן מידע מלא, רלוונטי ועדכני למשקיעים.

+מיום ג' יופסק התשלום במזומן באוטובוסים
22:38 14/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד התחבורה: הימנעו מנסיעות לא חיוניות בתחבורה הציבורית  ▪  שירות קווי לילה הופסק, והופסקה פעילות קווי תחבורה ציבורית אל מקומות הבילוי  ▪  קשישים ללא רב-קו עלולים להיתקע וכך גם נוסעים שיאבדו את כרטיסיהם מיום שלישי הקרוב

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+צעדים מדודים, שקולים ומאוזנים
22:25 14/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

פגיעה קשה מדי במשק היא לא פחות חמורה מאשר התפשטות של הקורונה, ולכן הצעדים הנוכחיים הם אולי המירב שניתן לעשות  ▪  גנץ מועל באמון הציבור כאשר אינו מצטרף מיד לממשלת חרום  ▪  ומה יקרה למשפט נתניהו?

הפריד את הצד הפוליטי
+אגד: השירות כרגיל; הימנעו מדוחק ומצפיפות
22:15 14/03/20  |  עידן יוסף

חברת אגד: התחבורה הציבורית תפעל מחר (א') כסדרה כמדי יום ראשון ללא שינוי, להוציא את ההגבלות שפורסמו לאחרונה. בחברה ממליצים לנוסעים להשתדל לשמור על מרחק סביר בינהם ולהימנע מלהידחק ומלהצטופף יתר על המידה במרחב הציבורי.

+מטה חרום של ההסתדרות יסייע באכיפת ההוראות במקומות העבודה
22:10 14/03/20  |  עידן יוסף

במהלך פגישה שכינס יו"ר ההסתדרות, בהשתתפות בכירי הארגון וראשי האיגודים המקצועיים, עדכן ארנון בר-דוד את הנוכחים בהיוועצויות שקיים עם צוותי האוצר וראש הממשלה, והנחה להקים מטה חרום שיפעל ממחר (א') ויסייע לראשי האיגודים המקצועיים באכיפת ההוראות העדכניות במקומות העבודה לשמירת בריאותם של העובדים.

+המשטרה: משמרות יתוגברו כדי לסייע באכיפת ההנחיות החדשות
22:07 14/03/20  |  עידן יוסף

המשטרה נערכת להרחבת הסיוע למשרד הבריאות באכיפת מגבלות הפעילות החדשות על בתי עינוגים ותבצע פעילות יזומה לאכיפת הצו. מ״מ מפכ״ל המשטרה הנחה כי המשטרה תעבור לפעילות במתכונת עבודה מיוחדת של משמרות מתוגברות. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות ולהוראות משרד הבריאות, ומזכירה כי חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של חדשות כזה הזורעות בהלה.

+הרמטכ"ל הורה לשקול הגעת חיילים עורפיים ועובדי צה"ל לבסיסים
21:50 14/03/20  |  עידן יוסף

דובר צה"ל: "בהמשך להערכת המצב המתמשכת למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולשמירה על רציפות תפקודית בצה״ל, הנחה הערב ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, את מפקדי הזרועות, האגפים והפיקודים לקיים הערכות מצב באשר להגעתם של חיילים עורפיים ועובדים לשירות. יושם דגש על הגעה של חיילים ועובדים ההכרחיים לשימור המוכנות, הרציפות התפקודית והתהליכים המבצעיים בלבד, וזאת ממחר, יום ראשון. הודעות פרטניות יימסרו לחיילים על ידי מפקדיהם. הנחיות נוספות ימסרו ככל שידרש. יש להתעדכן באתר צה"ל".

+"אמצעים נגד טרור לאויב בלתי נראה"
21:32 14/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אמצעי מעקב טכנולוגיים מיוחדים יעקבו אחר חולים החייבים בבידוד למרות הפגיעה בפרטיות  ▪  לא יותר מ-10 אנשים במרחב אחד, ושמירה על מרחק של שני מטרים  ▪  הגנים ומקומות הבילוי ייסגרו מהבוקר  ▪  הבנקים והמרכולים יפעלו כרגיל  ▪  נמשכים הדיונים לגבי פעילות התחבורה הציבורית  ▪  נתניהו: "יכולים לנצח את הנגיף אבל זה מחייב שגרת חיים חדשה"

נתניהו. לא להשבתה מלאה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
סיגל סדצקי. ראש שירותי ברה"צ [צילום: מן הטלוויזיה]
+אסירים לא ישוחררו מבתי הכלא הצבאיים
20:48 14/03/20  |  עידן יוסף

‏בצה״ל החליטו לא לשחרר לפי שעה כלואים קלים מבתי הכלא הצבאיים למרות הקורונה. הצפיפות בבתי הכלא הצבאיים גבוהה, אך כרגע ההחלטה היא להשאיר את המצב כפי שהוא (גלי צה"ל).

+צעדים חריפים נגד חייבי בידוד שיגיעו לטבול
20:22 14/03/20  |  עידן יוסף

המשרד לשירותי דת הודיע כי יטפל בחומרה רבה כנגד מפרי בידוד שיגיעו לטבול במקוואות, לרבות נקיטת צעדים פליליים. פעילות המקוואות נמשכת כרגיל. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, המקוואות עוברים חיטוי ועומדים בתנאים המחמירים של ניקיון והיגיינה.

+הבגרות באנגלית בע"פ בוטלה
20:15 14/03/20  |  עידן יוסף

בחינת הבגרות בעל פה באנגלית שתוכננה להתקיים בשבוע הבא בוטלה.

+אדלשטיין: פיקוח פרלמנטרי חיוני בתקופת משבר
20:05 14/03/20  |  עידן יוסף

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מבהיר כי "ביום שני הקרוב חברי הכנסת ה- 23 יושבעו וכנסת חדשה תצא לדרך. לדבריו, חשיבותו של פיקוח פרלמנטרי בתקופת משבר אינה מוטלת בספק וזאת מטרתו העיקרית של בית הנבחרים. עוד אמר: "על אופן ביצוע ההשבעה יוחלט לאחר הערכת מצב נוספת שאקיים מחר עם גורמי המקצוע השונים".

+הביטוח הלאומי יתגבר את מוקדי המידע לציבור
20:01 14/03/20  |  עידן יוסף

מנכ״ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, הנחה לשים דגש מתן מענה לתביעות לדמי אבטלה עקב פיטורין או אילוץ יציאה לחל״ת למשך 30 יום ויותר. דמי האבטלה יינתנו מהיום הראשון ללא צורך בניצול ימי חופשה. כן יתוגברו צוותי אגפי הבטחת הכנסה וסיוע לקשישים סיעודיים. הציבור מתבקש להשתמש במענה הטלפוני ובאמצעים הדיגיטליים.

+‏ממחר: בדיקות חום ותשאול בכניסה לבסיסי צה״ל
19:54 14/03/20  |  

‏ממחר יתקיימו בדיקות חום ותשאול בכניסה לבסיסי צה״ל (ידיעות אחרונות). חיילים התבקשו להגיע לבסיסיהם מחר ולא הערב, ולהערך לשהות ממשוכת של חודש לפחות.

+ליצמן הצטרף לדיון בראשות נתניהו
19:41 14/03/20  |  עידן יוסף

שר הבריאות ליצמן הגיע לישיבה שמקיים ראש הממשלה לפני זמן קצר.

+רשתות מזון פותחות סניפים שבד"כ סגורים במוצאי שבת
19:27 14/03/20  |  עידן יוסף

למרות קריאות ההרגעה - המרכולם מגבירים את הפעילות במוצאי השבת. כמה רשתות מזון וקמעונאות הודיעו על פתיחה של סניפים נוספים הערב, בצל החשש שהישראלים ימשיכו להתנפל על המוצרים. ברשת שופרסל פותחים 50 סניפים בנוסף לאלו שפתוחים בכל מוצ״ש. במהלך השבת צבאו רבים על המרכולים הפתוחים. הצו אוסר קיום אירועים שבהם מעל 100 בני אדם אך אינו אוסר קניות.

+20 חקירות נפתחו בעקבות הפרת צו הבידוד
19:17 14/03/20  |  עידן יוסף

עד כה משטרת ישראל פתחה למעלה מ-20 חקירות פליליות בגין אירועים חריגים של מפרי צו הבידוד ברחבי הארץ.

+ארה"ב מגבילה כניסה מבריטניה ומאירלנד
19:15 14/03/20  |  עידן יוסף

ארה״ב תרחיב את איסור הכניסה לתחומה גם לאזרחי בריטניה ואירלנד.

+ראש הממשלה יודיע על הצעדים הבאים בשעה 21:00
19:14 14/03/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור בשעה 21:00 הצהרה לציבור על הצעדים שיינקטו, וזאת בתום בראשותו בנוכחות שרי הביטחון, האוצר, הכלכלה וביטחון הפנים, במשרד ראש הממשלה, אך לא שר הבריאות. בדיון משתתפים גם ראש המל"ל, מנכ"לי משרדי רה"מ, הבריאות, האוצר, אגף התקציבים, המפכ"ל, החשכ"ל, ראש המועצה הלאומית כלכלה, נגיד בנק ישראל וגורמים נוספים.

+מלווים ומבקרים לא יורשו להיכנס לבי"ח בני ציון
18:52 14/03/20  |  עידן יוסף

לנוכח ריבוי מבקרים ומלווים, החליטה הנהלת המרכז הרפואי בני ציון למנוע כניסת מבקרים ומלווים לביה"ח עד להודעה חדשה. כפי הנראה יאמצו בתי חולים נוספים את ההמלצה.

+מצרים: בתי הספר והאוניברסיטאות יסגרו ממחר למשך שבועיים
17:41 14/03/20  |  מירב ארד

משבר הקורונה: מצרים הודיעה על סגירת בתי הספר והאוניברסיטאות החל ממחר לשבועיים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר הביטחון: להערך למצב משק לשעת חרום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
יואב יצחק
הסכנה לתחלואה מנגיף הקורונה גדולה מאוד    דא-עקא, הסכנה הגדולה יותר היא מהנגיף הביורוקרטי שהשתלט על ישראל    היועמ"ש מנדלבליט מקשה על הממשלה להטיל תקנות שעת חירום נוכח היותה ממשלת מעבר    הטיפול הרפואי בחולים ובנדבקים ובמבודדים מתעכב, שכן: א) משרד הבריאות מחייב אישור מוקדם לכל בדיקת קורונה; ב) המשרד מונע שימוש בתוצרי בדיקות דם מחולים ו/או מאזרחים בהסגר עקב החשש לאי-חוקיות משפטית    התוצאה: מסוכל ומראש פיתוח מהיר של תרופות או חיסונים במעבדות
מוטי הרכבי
איך הצליחו הסינים להתגבר על המגיפה: מסכות, בידוד ותקשורת מגויסת וממוקדת לטיפול בבעיה ולטובת העם הסיני
מירב ארד
עליה של 34 חולים נוספים מאתמול    שלושה חולים מאושפזים במצב קשה    38 אלף בני אדם בישראל - בבידוד    במשרדי הממשלה בוחנים צעדים משמעותיים נוספים
מירב ארד
בין היתר אושר תקציב למימון חופשות מחלה בתשלום ושירותי בריאות גם למי שאין לו ביטוח רפואי    אמש הכריז טראמפ על מצב חירום לאומי וסיוע בהיקף 50 מיליארד דולר    מזכ"ל האו"ם הודיע לעובדי המטה בניו-יורק לעבוד מבתיהם    תינוק בן יומו אובחן כחולה בבריטניה
יואב יצחק
מיקרוסופט הודיעה על התפטרות גייטס מדירקטוריון החברה    מבקש להשקיע את מירב זמנו לשיפור הקיימות ובעיקר בתחום האקלים    את עיקר הונו הבטיח להשקיע במפעלי צדקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il