X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמו שבעבר הכשירו לנו "אנשי השלום" את ערפאת, כך מנסים היום אותם "לוחמי החופש" להכשיר לנו את השרץ אבו מאזן
▪  ▪  ▪
הרבה דמיון. אבו מאזן תחת ערפאת [AP]

אבו מאזן - האשליה החדשה - כבר כמה ימים ברציפות אני שומע בכי ונהי מכל הכיוונים, במיוחד מכיוון מה שמכונה "מחנה השלום". על מה הבכי והנהי?
על כך מסבירים לי "אנשי השלום" ש"הידיד הגדול" שלנו, מחמוד עבאס - אבו מאזן, מאיים במלוא הרצינות שהוא רוצה לעזוב אותנו וחלילה עלול להתפטר... נו, ונניח שיתפטר, מה אז?
או אז מסבירים לי אותם "אינטליגנטים" כי תהליך השלום עלול לקרוס ויבוא אסון על האזור...
אז לפני שאנחנו בוחנים מי כאן באמת המחנה הפוליטי שהביא אסון, ולפני שאותם רודפי שלום נכנסים לאבל העמוק שלהם - הייתי רוצה להבהיר להם מיהו אותו אבו מאזן.
מי הוא באמת אבו מאזן
כידוע, אבו מאזן הוא מכחיש שואה מדופלם. בזמנו הוא אף עשה דוקטורט על הכחשת שואה ואף התגאה בכך. מזכיר מישהו? אולי את אחמדינג'אד? הוא למד במוסקבה תחת שרביטו של פרופסור יבגני פרימקוב, הידוע לשמצה בפעילותו האנטי ישראלית ובספרים האנטישמיים שכתב.
אבו מאזן תכנן ועמד בראש "פעולות הגבורה" של אנשי אש"ף בטבח שביצעו בספורטאי ישראל באולימפיאדת מינכן. בזמנו אף נתנה גולדה מאיר הנחיה לחסלו יחד עם כל שאר "גיבורי מינכן" - כנראה שאז שכחו את אבו מאזן. למרות שנחשב ל"מתון", הוא היה צריך להיות בראש רשימת החיסול שאנשי המוסד הביאו לאישורה ולחתימתה של גולדה.
עכשיו אומרים לנו "אנשי השלום" כי הרוצח, מכחיש השואה והארכי טרוריסט אבו מאזן, הוא תקוותנו האחרונה וסיכויינו היחיד(?) להמשך "תהליך השלום". למיטב זכרוני, כבר היה לנו "גיבור שלום" לפני אבו מאזן ושמו היה יאסר ערפאת. עזרנו לאותו "חסיד אומות עולם" לקבל פרס נובל לשלום. את ה"שלום" שיצא מכל זה כולנו ראינו (טוב, רובנו ראינו...). לא לומדים משגיאות העבר.
למרבה הצער והתדהמה, יש גם היום אנשים בקרבנו החושבים שיאסר ערפאת (ימח שמו וזכרו) היה ראוי לפרס הנובל שקיבל. ישנם גם אנשים החושבים שההינתקות האומללה הייתה הישג.
שמעתי לאחרונה את עורך הדין אלדד יניב ואת העיתונאי ארי שביט מסבירים לנו כי עלינו להמשיך את תהליך ההינתקות, והם אף מסבירים את "דברי הגאונות" שלהם: "היות והערבים רוצים את כל שטחה של ארץ ישראל עלינו לנדב... להם חד-צדדית 98% של הגדה, להוציא משם את צה"ל...". ואז מסבירים לנו שני ה"גאונים" הללו שבמידה שיירו עלינו מיו"ש, כבר נדע איך להגיב. והרי כבר שמענו את הזמירות הללו בעבר הלא רחוק לפני ההינתקות. התוצאה - מטח קסאמים וגראדים אשר גרמו לצה"ל לפעול ולצאת למבצע "עופרת יצוקה". מבצע שהופסק באמצע עקב לחץ חיצוני, והביא אחר-כך להבנה כלפינו מצד כל אומות העולם בדמות השופט ריצ'רד גולדסטון והדוח ה"נפלא" שחיבר עלינו, שבו כולנו מוצגים כפושעי מלחמה.
לכל אותם נאיבים ולכל אותם אלו אשר אינם רוצים לראות את המציאות בצורה מפוכחת אומר רק זאת: אפילו שהפעולות שלנו יהיו מוצדקות ונהיה צודקים מכל הבחינות והצבא שלנו יהיה הכי מוסרי - עדיין נהיה אשמים בעיני העולם הצבוע, אותו עולם צבוע שמתעלם מרצח העם בדארפור שבסודן; אותו עולם צבוע המתעלם מ"פשעי המלחמה" שהרוסים עושים בצ'צ'ניה; אותו עולם צבוע המתעלם ממעשי הצבא האמריקני באפגניסטן; אותו עולם צבוע המתעלם מהתגרענותה של אירן והפשעים שמבצע המשטר הרודני באירן נגד אזרחיו; אותו עולם צבוע, שנשיא טורקיה ארדואן משקף היטב, כאשר הוא מצידו מגנה את ישראל על ימין ועל שמאל בעוד מעשיו נגד הכורדים לא זוכים לגינוי; אותו עולם צבוע המגנה את ישראל והולך לאחר מכן לנהל מו"מ עם אחמדינג'אד.
היסטוריה ישנה
למרבה הצער, "העולם הנאור" תמיד יסתכל ויתייחס אלינו כעל "מרעילי הבארות" וכאשמים בכל הצרות והבעיות שיש בעולם. זה חדש? והרי זה כבר אלפי שנים כך. לכן, כל הנסיונות מצד יפי הנפש אצלנו לתת לאנטישמיות הזו (שמסווית על-ידי מילים יפות) פירושים ותירוצים בעזרת מילים כגון: 'זה בגלל הכיבוש', 'זה בגלל היחס שלנו לפלשתינים' - הם פשוט זריית חול בעיניים ועלבון לאינטליגנציה במקרה הטוב. לכן גם אין צורך להצטדק ולהתנצל בפני אומות העולם על מעשינו. שהרי אין צבא בעולם שיש לו את המוסר של צה"ל, וכמו שכבר הזכרתי קודם - ישנם הרבה תופעות חמורות ופשעי מלחמה חמורים עשרות מונים מהמתרחש באזורנו, והעולם הצבוע שותק.
אי לכך ובהתאם לזאת, עלינו לזכור את מה שנאמר דווקא על-ידי בן-גוריון בעבר הלא כל-כך רחוק: "לא חשוב מה יאמרו הגויים - חשוב מה יעשו היהודים".
ברגע שיפסיקו אצלנו להתנהג בצורה גלותית - בהתרפסות, בניסיון להיות נחמדים ולזכות באהבה ובאהדה מצד העולם - ויעברו למעשים תוך ביטחון, נחישות וחוסר תלותיות במה יגיד ויעשה העולם, אז גם העולם הצבוע ילמד להתייחס אלינו אחרת. אומנם הוא לא יאהב אותנו, אך לפחות יכבד.

תאריך:  15/11/2009   |   עודכן:  15/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבו מאזן - ערפאת החדש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחנה השלום? הזויים ומסוממים ל"ת
מימו  |  15/11/09 15:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
כדי להציל את עסקיהם מכיליון נאלצו התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, מלונות "שרתון" בארץ וקניון "ארנה" בהרצליה לעבור בעלויות
יוסף אורן
פרסומם העדכני של שלושה מסיפוריו המוקדמים של א.ב. יהושע הוא הזדמנות לחזור ולגלות כי ניצני הטמפרמנט המרדני שלו כבר הופיעו הרבה לפני מלחמת ששת הימים ומלחמת יום הכיפורים
עמוס גורן
לכאורה, ריצ'רד גולדסטון הוא שופט חוקר, שעליו לקבוע אם העובדות מצדיקות עריכת משפט    למעשה, הוא שפט את ישראל עוד לפני שה"משלחת" שלו שמעה את העד הראשון, וינסה להביא להטלת עיצומים עליה זמן רב אחרי שהתקשורת תתפנה לכותרות אחרות
יוסי אחימאיר
איזה כיף, הנורווגים כבר אינם מחרימים אותנו? מה היינו עושים בלעדי שיתוף הפעולה האקדמי שלהם? השאירו את השנאה לישראל לאקדמאים שיודעים לעשות כן הכי טוב - לאקדמאים הישראלים
עמוס עמירן
מה עושים כאשר יודעים שהציבור לא יקבל גזירות בענייני מים? מטילים גזירה אבסורדית, "מבטלים" אותה, ואז מטילים גזירה נוספת, דרקונית, אבל פחות    ובא לציבור גואל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il