X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדרך לטפל במחלות היא להתחקות אחר המקור שלהן כאשר נותנים לנו בקופת חולים שם של מחלה או תסמונת, זה לא מספיק הרופא צריך לבדוק למה זה קורה, כי לכל דבר יש סיבה הפתרון? רפואה אישית
▪  ▪  ▪
יש להתחקות אחר מקור המחלות [צילום: AP]

הדרך לטפל במחלות היא להתחקות אחר המקור שלהן. כאשר נותנים לנו בקופת חולים שם של מחלה או תסמונת, זה לא מספיק. הרופא צריך לבדוק מהיכן זה נובע ולמה זה קורה. כי לכל דבר יש סיבה. הפתרון? רפואה אישית.
חום כרוני, כאבי בטן, חוסר תיאבון, בעיות עיכול, הרטבה לילית עד גיל מאוחר, חולשה כללית, חוסר אנרגיה - ילדים חלשים או ילדים החולים במחלות כרוניות, הם מנת חלקם של הורים רבים בישראל, שהרפואה הקונבנציונלית לא מצאה להם פתרון, או ליתר דיוק - נמצא עבורם פתרון לסימפטום, אך לא למקור הבעיה.

דמיון מפותח עושה כאבי בטן

לכל כאב או מחלה יש מקור, שאותו צריך לתקוף כדי לטפל בבעיה. מחלות בכלל ומחלות ילדים בפרט, עשויות לנבוע מסיבות שונות ומשונות, ותפקיד הרופאים לגלותם.
סיבות נוספות למחלות כרוניות אצל ילדים עשויות להיות סביבה לחוצה ולא ידידותית - הורים עצבניים, לא רגועים, או אפילו הורים שגרים בבית שהם לא אוהבים ומקרינים זאת הלאה לילדים, עשויים להשפיע על הבריאות והמערכת החיסונית.
גם מחלות קשות שפגעו בעבר במשפחה, כמו שחפת או מלריה, עשויות לשנות את הקוד הגנטי שלנו ולהשפיע על בריאות ילדנו כיום. הקוד הגנטי מושפע גם משימוש יתר באנטיביוטיקה. בשנים שאחרי המצאת האנטיביוטיקה נעשה שימוש חסר פרופורציה בכלי הזה, מה שהשפיע לרעה על היכולת החיסונית של הגוף במידה ניכרת.
למשל, הגיעה למרפאתי ילדה שסבלה, לטענת אימה, מכאבי ראש כרוניים. כשתחקרתי אותה גיליתי שכאב הראש שלה הוא בכלל בבטן, לדבריה. לאחר-מכן, היא סיפרה לי שהכאב נובע ממפלצת שמגיעה כל לילה לבקר אותה בחדר. אלא שגם ביום למחרת היא עוד ממשיכה לחשוב על המפלצת, מה שגורם לה להתכווצויות בבטן. היות ואנחנו פוחדים דרך הבטן, הסימפטום לפחד של הילדה בא לידי ביטוי בקשיי עיכול ויציאות לא סדירות. כך בהתחקות אחר מקור הבעיה, למדתי שבעיות העיכול של הילדה נובעים בכלל מדמיון מפותח ובעצם אין לה שום בעיה רפואית ממשית.

המומחיות בניתוח הנתונים

מכשיר ה-Scio מצריך מהרופא יכולת גבוהה של ניסיון, ניתוח התוצאות המתקבלות, זיהוי בעיות וקבלת החלטה במה כדאי לטפל קודם וברלוונטיות לבעיה שעימה מגיע המטופל.
כולם מדברים על רפואה אישית כעל רפואת העתיד. היום, יותר מתמיד, ברפואה מבינים כי אין פתרון תרופתי אחד שמתאים לכולם. גם המאמינים הגדולים של הרפואה הקונבנציונלית יודו שיש צורך להתאים טיפול אישי לכל מטופל ומטופל. תפקיד הרופא למצוא את הגורם, לטפל בו ולנטרל אותו ובכך להביא להבראה.

המערכת הרפואית אינה מאפשרת לתחקר כל מטופל

המערכת הרפואית אינה מאפשרת לתחקר כל מטופל לעומק, כדי להגיע למקור הבעיה או לדיאגנוזה מדויקת למחלה או לכאב הכרוני שמלווה אותנו.
היום אנחנו יודעים שלא מספיק לדעת איך קוראים למחלה, אלא רוצים לדעת מה גורם למחלה. את הגורם למחלה או לכאב אפשר לדעת רק אם משלבים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש לרפואה להציע, ביחד עם פתרונות אישיים הניתנים על-ידי הרפואה האלטרנטיבית.

מכשיר ה-Scio בשירות הרפואה האישית

העבר והעתיד נמצאים שניהם בחקר התא. כך לפחות הוכח בזכייתה של פרופ' עדה יונית בפרס נובל לביולוגיה, על חקר הריבוזום. וכשאני מדברת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש לרפואה הקונבנציונלית להציע, אני מדברת על מכשיר ה-Scio, שסורק את הגוף ברמה התאית, כדי להגיע למקור הבעיה.
מדובר בהליך אבחוני מדרגה ראשונה, העובד בשיטת EVOKEO POTENTIALS. המכשיר סורק את הגוף ברמה התאית ומסוגל לאתר את השינויים העדינים ביותר המתרחשים בגופנו. כל איבר וכל מערכת בגוף זוכים לבדיקה מקיפה, דרכם ניתן לראות גופים זרים כמו: וירוסים, טפילים, תרופות, חיסונים, חיידקים ופטריות שחדרו לגופנו ותקפו איברים מסוימים.
באותו דיוק ניתן לזהות מחסור במינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו, לזהות סימפטומים שהמטופל כלל אינו מודע להם, כמו-כן ניתן לזהות התאמה לתרופות, לבצע בדיקה לזיהוי אלרגיות, לקבל תרשימי זרימה של הפרעות ומחלות שונות ואף לעקוב אחר התפתחותן.
יתרה מכך, המכשיר מאפשר בידוד של גנים האחראים למחלות תורשתיות שונות ואף מאפשר לזהות תאים סרטניים - גם אם מדובר בתאים בודדים. יש לציין שהבדיקה עצמה אינה פולשנית והיא מתבצעת על-ידי חיבורים חיצוניים בלבד.
המכשיר נמצא בשימוש תדיר במרפאות ברחבי אירופה ובארה"ב, בארץ הוא לא נמצא בשימוש תדיר עקב חוסר ההתאמה שלו לרפואה ציבורית. מדובר במכשיר יקר ובבדיקה מקיפה האורכת יותר משעתיים, הכוללת גם תחקור אישי מקיף על הרגלי חיים, תזונה והיסטוריה רפואית וכו'.

מחברת המאמר הינה בעלת תואר ד"ר לרפואה טבעית מטעם פסיפיק קולג', קליפורניה, ובעלת הסמכה לרפואה בצמחי מרפא מטעם בית ספר לרפואה, מאוניברסיטה העברית, בירושלים. היא בוגרת בית הספר הישראלי להומאופתיה. בנוסף, הכשרתה כוללת דיקור, רפואה סינית, טיפול בצמחי מרפא, ריפוי מחלות על-ידי תזונה ועוד
תאריך:  16/11/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להתחקות אחר מקור המחלות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לרגע חשבתי . . . .
א. זרח  |  16/11/09 18:02
2
די לבלבל את המח ל"ת
נו  |  16/11/09 19:00
 
- מכשיר scio
קוקי  |  12/03/14 17:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
לעתים נקבע שווי הרכישה על סמך ירושה מלפני שנת 1981    יש אפשרויות לתכנון מס נבון גם במצב זה    אחת מהסוגיות הינה סוגית הפחת לה תיוחד רשימה זו
אברהם אלטלף
שיתוף במקרקעין נוצר לעיתים גם כשהשותפים אינם בוחרים בכך ביודעין    השיתוף חולש על כל חלק וחלק במקרקעין    ניתן להסדירו    וגם לפרקו
יוסף קנדלקר
עם צאת שיריהם השורשיים של מאיר בנאי, אתי אנקרי ודומיהם, כשלפניהם אמנים רבים וטובים - עולה התמיהה: האם המוזיקה הישראלית עוברת מתיחת פנים או שמא מדובר בטרנד המכניס כסף?
דני פלג
עלות השתתפות בני נוער בפעילות תנועתית נעה בין 15,000-3,000 שקל בשנה! יוצא מכך - רק 20% מהצעירים בני המעמד הנמוך זוכים להצטרף אליהן    עת להרחיב את הגדרת "הזכות לחינוך"
אלעזר לוין
עסקת-הענק בת"א חושפת שיטה של גינדי החזקות: גובה מכל קונה מקדמה, המכסה את השקעתה ברכישת הקרקע    האם זה מוזיל את הדירות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il