X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארדואן ראש ממשלת טורקיה הפונדומנטליסט במסוה של ליברל, הפסק לחלום בהקיץ אינך ראוי לתווך בין סוריה וישראל - ובין ישראל לעם אחר, כי אינך הוגן
▪  ▪  ▪
טול קורה איסלאמית פונדמנטליסטית מבין עיניך

ארדואן: הסר את המסכה. אתה הינך רוצח וצבאך רוצח מדי יום ביומו טף מנער ועד זקן מקרב העם הכורדי הנדכא והמתחסל ע"י צבאך. הנך פושע מלחמה במסוה של ליברל ומתווך הגון ונאור. הדברים הם אינם כפי שהנך מנסה להצגי: הינך בפירוש פושע מלחמה.
ארדואן: יום יום צבאך חוצה את הגבול למדינה לא לו, ומבצע רצח עם ופשעי מלחמה חמורים, ופשעים נגד העם הכורדי והאנושות. ארדואן: רצח העם הארמני עוד מבעבע בקרב שארית העם הארמני. העולם עוד לא שכח מה זה לחסל מילו וחצי ארמנים, רק עקב היותם נוצרים ולא מוסלמים. העולם עוד לא שכח את סילוק שארית האוכלוסיה הנוצרית (500 אלף), והחלפתם במוסלמים, וזאת במדינת טורקיה הרוצה לחבור לאיחוד האירופי (וכולי תקוה כי לעולם לא תזכו בכך, אתם פשוט תהרסו את אירופה).
ארדואן: העולם לא שכח את הפלישה לקפריסין, ועד היום אתם כובשים את מחצית האי. האם אתה יכול להיות מתווך הגון? ארדואן: בטרם תבקש מישראל ליסוג מרמת הגולן, תן דוגמה ושחרר את השטחים הסורים הכבושים ע"י טורקיה.
ארדואן: בטרם תטיף לישראל, שחרר את האדמות של העם הכורדי הכבושות ע"י טורקיה, ושחרר את עשרות האלפים של לוחמי החופש הכורדים ממרתפי העינויים הטורקים (אקספרס של חצות).
ארדואן: רצונך העז לתווך בין סוריה וישראל אינו אלא מילכוד איסלאמי מתוכנן, לכן לא תזכה לעולם לתווך בין ישראל לבין עם אחר. אתה ומפלגתך הפונדומנטליסטית נגועים בשנאה ליהודים ולמדינת ישראל. ארדואן: מי שבמדינתו מוקרנת סדרת טלוויזיה הזויה ושיקרית המראה חיילים ישראלים יורים בילדים פליסטינים, אינו ראוי להיות מתוך.מה שהצבא הטורקי עושה מדי יום ולילה לכורדים בחיסול ילדים זקנים ונשים, ותושבים כורדים, מוחך החולה סבור שגם צה"ל עושה, ועל כן משודרת במדינתך סדרה על מעללי צה"ל, כאשר התכנים והרעיונות נלקחים ממה שמתרחש בצבא הטורקי- כלפי הכורדים.
ארדואן: הרבה שפויים בעולם מצפים ליום שבו תעמוד לדין על פשעי מלחמה. מי שמפר ברית צבאית בת עשרות שנים, ובאותה נשימה נוסע להזדהות עם מעשי סוריה, אשר במרכזה קן הטרור הגדול במזרח התיכון, ומבקר באירן, מדינה המאיימת לחסל את ישראל ומדינה שמכחישה את השואה, אינו ראוי להתקרא מתווך הוגן: ויש לך את החוצפה לאיים עלינו שאם לא נתן לך לתווך בינינו לבין סוריה, לא יהיו אימונים משותפים.
ממשלת ישראל צריכה לחשוף את פרצןף הטורקי של היום ללא גינוני דיפלומטיה וצביעות. הקו של ממשלת ארדואן מוחק כל זכר מחוקת אתטורק והמדינה הליברלית, ההופכת אט אט לאירן השניה, ולא ירחק היום ששתי מדינות אלו תבצענה תמרוני אויר יחדיו.
ממשלת ישראל צריכה להתעורר ולהתכונן, כי טורקיה אינה בת ברית, כי אם להיפך, הופכת אט אט לאויבת קשה: רק בכירי הצבא הטורקי, אם יתעוררו בזמן, יכולים לחסל את הפונדומנטליזם האיסלאמי-טורקי, ולהחזיר את המדינה לשפיות, ולמסלול של אתטורק.

תאריך:  20/11/2009   |   עודכן:  21/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביעותו של ארדואן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צודק וגם מוסיף
עפר ק  |  22/11/09 10:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
התנהלותו השערורייתית של יו"ר ועדת האיתור חייבה השבת המנדט לממשלה    אור ניסה למנות עבריין לכהונת יועמ"ש
ד"ר אברהם בן-עזרא
הקומבינה של הבנייה הקולקטיבית והפרדת חוזה רכישת הקרקע מחוזה ביצוע העבודה, לא שיכנע את בית המשפט כי מדובר בבנייה קולקטיבית הפוטרת את הקבלן מאחריות כלפי הרוכש בהתאם לחוק המכר (דירות) תשל"ג - 1973    המשפט לא הסכים כי ייווצר חלל ריק במערך זכויותיו של הקונה, וראה בקבלן גם מוכר כמשמעותו בחוק
אפרים קם
הממשל האמריקני מציע עסקה אשר יכולה לאפשר לאירן לרדת מן העץ ולהעשיר אורניום בסתר    אירן מסרבת לעסקה זו    ארצות הברית נותרת מחוסרת ברירה - עליה להטיל סנקציות
עו"ד אברהם פכטר
הנפת השלטים, ע"י קומץ חיילים משתי חטיבות ביו"ש, הם סממנים מדאיגים של נבטי סרבנות, מרד, פילוג צה"ל וחשש כבד - למרד אזרחים
ד"ר משה סטולר
מדוע חלה עלייה במקרי הדיכאון בחורף וכיצד מטפלים בתופעה?    ד"ר משה סטולר מסביר מהן הסיבות לתופעה זו ומהן דרכי ההתמודדות עימה
רשימות נוספות
הבנייה בגילה אינה חוקית  /  ספי קיני
אובמה: הבנייה בגילה מתסכלת את הפלשתינים  /  איציק וולף
אבן פינה לשכונה חדשה במזרח ירושלים  /  איציק וולף
דם נוכרי אינו הפקר!  /  הרב ישראל רוזן
חצי נחמה בגילה  /  גורי גרוסמן
הצביעות  /  יוסי שחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il