X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כבאות והצלה לישראל העבירה לידי ענבל חברה לביטוח את הטיפול בתביעות חיים ללוחמי האש ההסדר החדש כולל את התנאים והכיסויים שניתנו לעובדים בהסכם הקודם שהיה לנציבות עם חברת הראל הביטוח של הראל היה בתוקף עד 30 באפריל והביטוח של ענבל בתוקף רטרואקטיבית מ-1 במאי
▪  ▪  ▪
רצף ביטוחי ללוחמי האש [צילום: דוברות כבאות והצלה]
יריב נחמה, מנכ"ל ענבל [צילום: יח"צ]

כבאות והצלה לישראל העבירה לידי ענבל חברה לביטוח את הטיפול בתביעות חיים ללוחמי האש ההסדר החדש כולל את התנאים והכיסויים שניתנו לעובדים בהסכם הקודם.
ענבל חברה לביטוח, כמנהלת הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה, תעניק לכבאות והצלה לישראל שירותי ניהול תביעות בתחום תביעות חיים (ריזיקו) כחלופה לביטוח החיים שניתן עד כה על-ידי חברת הביטוח הראל שהיה בתוקף עד ל-30 באפריל 2020. תקופת ההסדר תהיה למשך שלוש שנים והיא תקפה רטרואקטיבית מ-1 במאי 2020. זאת, בניגוד לטענת ארגון הכבאים שלפיה לוחמי האש אינם מבוטחים. על-פי תנאים אלו - חלה רציפות ביטוחית של לוחמי האש.
ההסדר החדש נולד מתוך רצון להעניק לכבאים כיסוי ביטוחי ושיפוי מיטבי במקרה של מוות או פציעה. ההסדר כולל את התנאים והכיסויים שנתנה רשות הכבאות לעובדיה בהסכם הקודם.
על-פי ההסדר, רשות הכבאות תשלם באמצעות ענבל לעובדים הזכאים את התשלומים המגיעים להם. ענבל תסייע לכבאות והצלה לישראל בהתאם לעקרונות הבאים בהסדר:
  • שימוש בתשתיות ובידע המקצועי הקיים בקרן הפנימית/ענבל.
  • תשלום לזכאים בדומה לתנאי ההסדר שהיה קיים בעבר.
  • עמידת המדינה בתנאי ההסכם הקיבוצי כפי שהתחייבה לכך.
בשנים האחרונות בוטחו הכבאים בביטוח חיים קבוצתי באמצעות הראל חברה לביטוח. כאשר הובהר על-ידי חברת הראל כי לא תוכל להמשיך במתן הביטוח באותם תנאים ועלויות, הוחלט בתום עבודת מטה סדורה, כי התביעות והכיסוי הביטוחי לעובדים ינוהלו בקרן הפנימית, שבהנהלת ענבל.
בכבאות והצלה בירכו על ההסדר החדש המסכם מאמץ מרוכז בשיתוף חברת ענבל, על פיו הכבאים יזכו בשירות וכיסוי ביטוחי מיטבי תוך שמירה על העיקרון לפיו מצבם הביטוחי לא יגרע והם יזכו לכל אותם תנאים וכיסויים כמו בהסדר הקודם, ואף יותר.
מנכ"ל ענבל, יריב נחמה, אמר שהוא גאה שיש ביכולת ענבל להעניק למערך כוחות הכיבוי וההצלה ולמדינה את הפלטפורמה הביצועית, ואת הידע המקצועי הרחב. "נעשה את המירב על-מנת לתת שירות מיטבי לטובת כל המעורבים", אמר.

תאריך:  11/06/2020   |   עודכן:  11/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
2,500 ספרים וכתבי יד איסלאמיים נדירים יהיו זמינים דיגיטלית באתר הספרייה הלאומית בעקבות יוזמה חדשה של הספרייה וקרן ארקדיה    האוסף באתר יקיף אוצרות יקרים מפז מרחבי העולם האיסלאמי באלף השנים האחרונות    החומרים יהיו נגישים חינם וברזולוציה גבוהה במיוחד לגולשים מכל העולם
עידן יוסף
חתונת האבסורד נערכה ע"י פעילי 15 דקות בכניסה לתחנת הרכבת השלום הסגורה    מנכ"ל הארגון נגד קבינט הקורונה: "אי אפשר להחזיר את המשק בלי להחזיר את הרכבת״
עידן יוסף
רשת רוטרניק בווטסאפ שבה היו חברים אלפי דוברים ועיתונאים צפויה להיסגר בתחילת 2021 בעקבות איסור שהטילה פייסבוק ישראל על גביית דמי מינוי סמליים    הבעלים אליהו אליוביץ: "תחושת מיצוי ועוגמת נפש"
מירב ארד
המשטרה עצרה חשודים שעסקו באפק רישיונות מנופאים מזויפים    ברמלה נפצע בינוני פועל תוך כדי עבודות סלילת כביש    ברחובות נסגר אר בנייה שנמצאו בו ליקוייי חשמל מסכני חיים ופיגומים לא תקינים
מירב ארד
תטוס לבריטניה עם משפחתה בספטמבר הקרוב    צחי הנגבי צפוי להחליף אותה בתפקיד    זהו המינוי הדיפלומטי השני בליכוד, אחרי מינויו של ארדן לתפקיד השגריר באו"ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il