X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו בהצהרה משותפת עם רה"מ יוון:

"תאריך היעד לפתיחת השמיים - 1 באוגוסט"

לדברי נתניהו, "זה תלוי בכך שנצליח לשמור על המגפה בשליטה" העדיפות הראשונה - להחזיר את התיירות מישראל ליוון ולקפריסין וההפך שר התיירות: "השלב הראשון יהיה מאמץ משותף לפתיחת נתיבי התעופה בין שתי המדינות"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "בשורה חשובה לכלכלה" [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרה משותפת עם ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטקיס, כי היעד לפתיחת השמיים הוא 1 באוגוסט, ליעדים יוון וקפריסין. עם זאת הבהיר רה"מ כי "זה תלוי גם מה יקרה עם מגפת הקורונה, אבל אם המספרים יאפשרו זאת זהו תאריך היעד לפתיחת השמיים. זוהי בשורה חשובה מאוד."
ראש ממשלת יוון הודיע כי "מה-1 ביולי נפתח את השמיים, ומה-1 באוגוסט ישראלים יוכלו לבקר ביוון". "אנחנו בנקודת מפנה. אני בטוח שמערכת היחסים הזו יכולה לתרום עוד רבות לשתי המדינות. אנחנו מרגישים תמיד בבית כשאנחנו מגיעים לכאן, ואני יודע שזה המצב כשישראלים מבקרים אצלנו", אמר מיצוטקיס. ראש הממשלה הייוני הוא האישיות הזרה הבכירה הראשונה שנשארת ללון בישראל מאז פרוץ משבר הקורונה. במסגרת הביקור הצטרפו גם רעייתו מריה גרבוסקי ובנו קונסטנטינו מיטסוטקיס, שביקרו בכותל המערבי.
שר התיירות אסף זמיר ברך על תאריך היעד לפתיחת נתיבי התעופה וחידוש התיירות בין שתי המדינות. בפגישה שקיים עם מקבילו היווני Haris Theoharis בירושלים, דנו השניים בהעמקת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בענף התיירות, בין היתר בפיתוח וקידום יוזמות בתחום הטראוול טק לצד התרחבות לקהלי יעד נוספים. כמו-כן, שוחחו השניים על פתיחת נתיבי התעופה ושיקום התיירות בשתי המדינות.
השר זמיר: "שיתוף הפעולה בתחום התיירות טומן בחובו פוטנציאל אדיר לפיתוח כלכלת שתי המדינות. דווקא בשעת משבר, עלינו לחשוב הלאה ולקדם תוכניות שיסייעו הן למשק הישראלי והן למשק היווני לגדול ולהתרחב לקהלים חדשים. השלב הראשון יהיה מאמץ משותף לפתיחת נתיבי התעופה בין שתי המדינות. מדובר בצעד קריטי להתאוששות ענף התיירות ולמען רווחתם של אזרחי ישראל".

שר התיירות, אסף זמיר עם מקבילו היווני Haris Theoharis [צילום: אבי חיון, משרד החוץ]
תאריך:  16/06/2020   |   עודכן:  16/06/2020
+בשעה שש בבוקר ייכנס לתוקף חוק הקורונה
23:17 16/06/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון ולקיום תוקפן של תקנות שעת חרום. עשרה ח"כים תמכו בהצעה ללא מתנגדים. החוק ייכנס לתוקף בשעה שש בבוקר.
יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר אמר במליאה: "כשבאנו להתקין את התקנות היו קולות בוועדה שאמרו שכבר אין קורונה. רופא אני לא, והכתפיים שלנו צרות מדי כדי שנגיד שאנחנו לא מחדשים שום דבר. מצד שני לא יכול להיות שזכויות ברורות נרמסות תחת מצב חרום. הצומת שבין פיקוח נפש לבין זכויות האזרח הוא בעייתי ולכן אנחנו צריכים להביא חקיקה מתוקנת שתמצא את האיזון בין הדברים".
ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד): "היינו רק חברי אופוזיציה שהצביעו בוועדה בעד החוק. זה חוסר אכפתיות של חברי הכנסת מהקואליציה, ושל השרים. זה מעיד על הדרך שבה הם רואים אותנו ואת המוסד הזה. אנחנו לא הצבענו בעד החוק של הממשלה אלא בעד חוק שיצרנו בוועדה. לא שינינו את החוק אלא יצרנו חוק חדש".

+תביעה בשל הסכם ל-100,000 מסיכות מגן
23:09 16/06/20  |  יצחק דנון

החברה הישראלית יסמין טרייד והחברה השווייצרית Farmamondo הקשורה בה תובעות 1.4 מיליון שקל מבני הזוג אורית מנדל אשר מנדל, בעליה ומנהליה של חברת אדוויקיור מדיקל. בתביעה, שהוגשה (15.6.20) לבית משפט השלום בתל אביב, נאמר כי התובעות רכשו מן הנתבעים 100,000 מסיכות מגן ביחס לקורונה, אך נאלצו לבטל את ההסכם בשל מצגי שווא בנוגע למועד האספקה ולאיכות המסיכות. טרם הוגש כתב הגנה.

+רמב"ם: 26 אנשי צוות הוכנסו לבידוד
20:16 16/06/20  |  עידן יוסף

תושבת הגליל שנותחה בבית החולים רמב"ם התגלתה כחולת קורונה - 26 אנשי צוות נכנסו לבידוד.

+עלייה חדה: 258 נדבקים חדשים ביממה
19:57 16/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

39 מן החולים במצב קשה ו-29 מונשמים  ▪  בסך-הכל 15,449 איש החלימו עד כה  ▪  מספר החולים הכולל עומד על 18,495  ▪  ויכוח בין משרדי הממשלה שמונע העברת עשרות מיליוני שקלים למאבק בהתפשטות הנגיף

יוקם מרכז שליטה לריכוז הפעילות [צילום: פלאש 90]
אין הסכמה בין משרדי הממשלה [צילום: פלאש 90]
+שר האוצר: "זה הזמן לשחרר את עולם התרבות לפעילות מלאה"
15:13 16/06/20  |  מירב ארד

שר האוצר ישראל כ"ץ, התייחס לתאריך היעד לפתיחת השמיים לקפריסין ויוון - בתחילת חודש אוגוסט: "‏כעת, כאשר נקבע מועד לפתיחת השמים ב 1.8, התיירות והתעופה האזרחית מתחילים לנוע. זה הזמן לשחרר את עולם התרבות לפעילות מלאה. מאות המיליונים שהוקצו לשר התרבות, חילי טרופר, לעידוד הפעילות בענף, יאפשרו לאמנים ולבעלי המקצוע לשוב לתעסוקה מלאה".

+פרופ' סדצקי בכנסת: "צר לי לבשר - הקורונה חוזרת"
13:45 16/06/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

פרופ' חגי לוין הזהיר: "לשכות הבריאות בקריסה"  ▪  מנכ"ל קופ"ח כללית: הקורונה עלתה לנו מיליארד שקל  ▪  מנכ"לית קופ"ח מאוחדת נכנסה לבידוד לאחר שנחשפה לחולה קורונה מאומת  ▪  בתי ספר בנתניה ובדרום הארץ נסגרו  ▪  614 תלמידים במערכת החינוך חולים בקורונה

פרופ' סדצקי. עליה בתחלואה [צילום: אבשלום ששון/פלאש 90]
+המרוץ הישראלי למכונות ההנשמה
11:17 16/06/20  |     |   לרשימה המלאה

ההכנה לגל השני בשיאה, אך רק כ-5 אחוזים ממכונות ההנשמה שהוזמנו - כבר הגיעו לארץ  ▪  משרד הבריאות: "יש ביטולים באופן תדיר ואמינות האספקה נמוכה"

כמה מיועדים לילדים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"תאריך היעד לפתיחת השמיים - 1 באוגוסט"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
פרופ' חגי לוין הזהיר: "לשכות הבריאות בקריסה"    מנכ"ל קופ"ח כללית: הקורונה עלתה לנו מיליארד שקל    מנכ"לית קופ"ח מאוחדת נכנסה לבידוד לאחר שנחשפה לחולה קורונה מאומת    בתי ספר בנתניה ובדרום הארץ נסגרו    614 תלמידים במערכת החינוך חולים בקורונה
מחלקה ראשונה
ההכנה לגל השני בשיאה, אך רק כ-5 אחוזים ממכונות ההנשמה שהוזמנו - כבר הגיעו לארץ    משרד הבריאות: "יש ביטולים באופן תדיר ואמינות האספקה נמוכה"
עידן יוסף
במקרה חרום של התפרצות המגיפה ותמותת המונים ייפתח בתוך שבועיים מוקד שירות טלפוני    בין תפקידיו: הובלת תהליך הטיפול בכל נפטר מקבלת ההודעה הראשונית, דרך פינויו אל מרכז הטהרה, הטיפול באתר הטהרה ופינוי אל מקום הקבורה
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק שנועדה לעודד החזרת מובטלים לשוק העבודה    המענק יינתן רק אם העובד שעבורו מבוקש המענק, ישתכר לפחות 3,300 שקלים בכל חודש, כדי לכלול גם עובדים במשרה חלקית לתוך מעגל התעסוקה    העלות הכוללת: 5.5 מיליארד שקל
איציק וולף
שר הבריאות תקף במליאה חברי כנסת שמזלזלים בפניו בהנחיות הזהירות מפני קורונה    "גם במליאה הזו. אנשים שהסתכלו לי בעיניים כשהערתי להם על המסכה ואמרו: יולי, עזוב אותי, אל תהיה כמו כל הנודניקים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il