X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נעצר אחד המבריחים המרכזיים של חמאס [צילום: דו"צ]
אל"מ אמיר גוטמן, מפקד הזירה הימית הדרומית [צילום: דו"צ]
לפני מספר שבועות, בפעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של כוחות זרוע הים ושירות הביטחון הכללי בשיתוף אגף המודיעין, סוכל ניסיון הברחת אמצעי לחימה לרצועת עזה מהשטח הימי בצפון סיני בין שני פעילי הטרור שנעצרו הוא מחמוד בכר, מבריח בכיר של חמאס כתב אישום הוגש נגדו ב-4 ביוני
▪  ▪  ▪

אחר-הצהריים (יום ד', 17.6.20) הותר לפרסום כי לפני מספר שבועות, בפעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של כוחות זרוע הים ושירות הביטחון הכללי בשיתוף אגף המודיעין, סוכל ניסיון הברחת אמצעי לחימה לרצועת עזה מהשטח הימי בצפון סיני.
בעקבות פעילות שב״כ זוהו הגורמים המעורבים בהברחה. מדובר צה"ל נמסר כי שיתוף פעולה בין גופי הביטחון אפשר את איתור הכלי החשוד בהברחה. מערך השליטה הימית זיהה את כלי השיט החשוד והכווין את לוחמי זרוע הים אליו. לאחר מרדף, נעצר כלי השיט ושני פעילי הטרור שעליו הועברו לחקירת שב"כ.
מחקירתם של פעילי הטרור עולה כי אמצעי הלחימה יועדו לשמש את ארגון חמאס. בנוסף, במהלך החקירה עלו פרטים על הברחות חמאס בתווך הימי, פרטים על-אודות מבריחים, ציוד התעצמות וקשריו לחמאס. אחד מפעילי הטרור שנתפסו הוא מחמוד בכר, מבריח בכיר העובד עם ארגוני הטרור ברצועת עזה ותפיסתו מהווה הישג מבצעי משמעותי. ב-4 ביוני 2020 הוגש כנגד מחמוד בכר כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.
"סיכול זה מצטרף לשורת סיכולים אשר נועדו לשיבוש תוכניות ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה ולפגיעה משמעותית ביכולתיו הצבאיות והוא חלק מהמאמץ המתמשך לסיכול פעילות טרור מכל סוג נגד אזרחי מדינת ישראל. צה"ל ושב"כ ימשיכו לסכל טרור והברחות בתווך הימי אשר מיועדות עבור התעצמות גורמי הטרור ברצועת עזה", לשון הודעת דובר צה"ל.

תאריך:  17/06/2020   |   עודכן:  17/06/2020
+הערב: פגישת בכירים מרובעת בנושא החלת הריבונות
16:14 17/06/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השרים בני גנץ וגבי אשכנזי ויו"ר הכנסת יריב לוין ייפגשו הערב אחרי קבינט הקורונה לדון בתוכנית טראמפ ובהחלת הריבונות (חדשות 13).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוסף קנדלקר
צה"ל צריך להגיב כמו שצה"ל מגיב כשהוא מחפש מחבל ומפגע שבורח לתוך הכפרים האלו    להטיל סגר על הפזורה, לכתר, להיכנס ולעבור בית בית עד שמוצאים את המתפרעים
איציק וולף
אנשי מרכז אדוה טוענים בסקירה שפרסמו כי החלת הריבונות הישראלית בחלק משטחי יהודה והשומרון במהלך חד-צדדי עלולה להביא לפריצת עימות ישראלי-פלשתיני וליצור מצב של כפל משברים שיעמיק את הבעיות הכלכליות של ישראל החמורות ממילא בשל משבר הקורונה
איתן קלינסקי
ראש הממשלה השלישי, דייוויד פרידמן, הוא נמרץ יותר ותקיף יותר מראש הממשלה הראשון ובוודאי יותר מהחילופי שאינו יודע במה בכלל מדובר
עידן יוסף
התלבטות לגבי גוש אריאל    התנגדות במועצת יש"ע לתוכנית הריבונות בפעימות של נתניהו, לפיה בשלב הראשון תהיה החלת הריבונות ב־10% מההתיישבות שבלב השטח ההיסטורי ובשלב השני 20% הנותרים - ובהם הבקעה    "אל תיכנע לשמאל ולערבים"
איציק וולף
פלשתינים ירו רקטה אחת לעבר שטח ישראל באמצעות כלי טיס וטנקים    צה"ל תקף מספר עמדות של חמאס ברצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il