X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אכיפה באלעד [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
נתניהו. לקראת הגבלות בעוד ישובים [צילום: מרק ישראל סאלם]
בעיר אלעד כולה ובחמש שכונות בטבריה התגלתה תחלואה מוגברת תיאסר כניסה ויציאה של מי שאינו תושב מקומות אלו, למעט חריגים למרות 117 מקרי הדבקה בבת ים, הוחלט לפי שעה לא להכריז עליה נתניהו: מחר נידרש להגבלת ישובים אחרים
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס (יום ג', 23.6.20) את ועדת השרים לקביעת ״אזור מוגבל״ בראשותו. הוועדה החליטה להכריז על אלעד וחמש שכונות בטבריה כ״אזורים מוגבלים״.
הוועדה החליטה על השטח המוניציפלי של העיר אלעד כולה ועל השכונות הבאות בטבריה כ״אזורים מוגבלים״: רמת טבריה ב', רמת טבריה ג', שכונת 200, שכונת טבריה עילית ושכונת בן-גוריון.
ההכרזה על אזור מוגבל תהיה למשך 7 ימים החל ביום ד' בשעה 08:00 בבוקר עד ליום ד'(1.7)  בשעה 08:00. המשמעות היא שתיאסר כניסה ויציאה של מי שאינו תושב מקומות אלו, למעט יציאה לעבודה ולבגרויות.
 
ההחלטה על אזור מוגבל התקבלה לאור עלייה בנתוני התחלואה בכלל הארץ ובערים ובשכונות המדוברות בפרט. בטבריה יש 60 חולים פעילים, שיעור החולים הפעילים למאה אלף איש הוא 133.5 ושיעור העלייה בתחלואה על בסיס חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים הוא 122.2%. רוב החולים בעיר נמצאים בשכונות רמת טבריה ב, רמת טבריה ג ושכונת 200, וכן שכונת טבריה עילית ובן גוריון.
באלעד יש 83 חולים פעילים, שיעור החולים הפעילים למאה אלף איש הוא 174.6 ושיעור העלייה בתחלואה על בסיס חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים הוא 102.4%.
ראש הממשלה נתניהו אמר בתום הדיון: "בעקבות עליית התחלואה קיבלנו הערב בוועדת השרים את המלצת משרד הבריאות להטיל מגבלות על כמה שכונות בעיר טבריה וביישוב אלעד. מחר בבוקר נבדוק גם יישובים אחרים. הדרך הבטוחה ביותר לעצור את המגפה היא שכל אזרחי ישראל יעטו מסכות וישמרו על מרחק. בכל מקרה אנחנו מחר נידרש ליישובים אחרים ונודיע בהתאם את ההחלטות שלנו".
באזור המוגבל תיאסר הכניסה אל האזור והיציאה ממנו, למעט במקרים החריגים המפורטים בתקנות, ובנוסף תותר יציאה של עובד מהאזור וכניסה אליו לצורך הגעה לעבודה או חזרה ממנה וכן הגעת תלמיד לבחינת בגרות או חזרה ממנה. לא יחולו הגבלות על יציאת אדם המתגורר דרך קבע באזור המוגבל למרחב הציבורי ועל פעילות עסקים וחנויות בתוך האזור.
למרות 117 נדבקים בבת ים, נמנעה לפי שעה הכרזה עליה כאזור מוגבל. בעיר יש שיעור גבוה של אוכלוסייה מבוגרת (22%), ואין מוקד התפרצות אחד.

תאריך:  23/06/2020   |   עודכן:  24/06/2020
+משרד הבריאות: ביממה האחרונה התגלו 450 חולים חדשים
09:55 24/06/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות: ביממה האחרונה התגלו 450 חולים חדשים. במספר הבדיקות עומד על 18,396.

+מגפת הקורונה: גנץ חתם על צו המאפשר גיוס של עד 250 אנשי מילואים
09:06 24/06/20  |  מירב ארד

לאור הימשכות מגיפת הקורונה, חתם שר הביטחון בני גנץ על צו המאפשר גיוס בצווי חירום של עד 250 אנשי מילואים, רובם אנשי פיקוד העורף, עד לתאריך 30.7.20. יצויין כי מדובר בצו קיים שתוקפו יפוג ב-30.6.20. הגיוס יתבצע לפי צורך בלבד, ובהתאם להתפתחויות בהתפשטות מגיפת הקורונה. השר קיים אתמול סיור בפיקוד העורף, בו הוצגו לו תוכניות הפיקוד להמשך הסיוע האזרחי במאבק בקורונה.

+חרדות בקרב ילדים בזמן קורונה
08:27 24/06/20  |  מיכל שרגא   |   לרשימה המלאה

ילדים רבים נחשפו לפניקה של ההורים שלהם בעקבות הקורונה, מה שעלול לעורר חרדה גדולה בפרט אצל ילדים קטנים שמאוד סומכים על הוריהם

שומעים הכל [צילום: חן לאופולד/פלאש 90]
+רז נזרי על חוק הקורונה הגדול: "זה החוק האמיתי"
23:52 23/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בדיון ראשון להכנת "חוק המסגרת" בוועדת החוקה אמר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "הכנסת תקבע את גבולות הגזרה; קיבלנו 20,000 הערות מהציבור"  ▪  יו"ר ועדת החוקה: "לא נשמש חותמת גומי לכל נוסח שיגיע לוועדה"

[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+הממשלה ציפתה ל-40% התקנה, אך
בפועל רק 17% התקינו את "המגן"
23:03 23/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ישומון המגן 2.0 כבר מוכן להפצה לאנדרואיד, ולאייפון עוד כשבוע  ▪  הפתרון המוביל למי שאין לו טלפון חכם: צמידים עם שן כחולה  ▪  הבעיה: כל צמיד עולה כ-15 דולר ול-3.64 מיליון אזרחים אין טלפון חכם

[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+האיחוד האירופי ימנע כניסת אמריקנים לתחומו
22:07 23/06/20  |  עידן יוסף

הניו יורק טיימס מפרסם: באיחוד האירופי מתכוונים לא לאפשר כניסתם של אמריקנים אחרי שגבולות אירופה ייפתחו ב-1.7. הסיבה: כשלון ארה"ב להשתלט על המגיפה.

+אלעד: לימודים יתקיימו בשכבות הגיל הנמוכות
21:01 23/06/20  |  עידן יוסף

ברקע ההחלטה על איזור מוגבל: על פי הודעת ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הלימודים בעיר יתקיימו בגנים ובבתי הספר היסודיים. בתי הספר התיכוניים לא יקיימו לימודים.

+נציג ימינה בטבריה: נתוני משרד הבריאות כוזבים
20:56 23/06/20  |  עידן יוסף

חברי הכנסת איילת שקד ואופיר סופר מסיעת ימינה נועדו בטבריה עם נציג ימינה בעיר, רפאל טרבלסי ועם מלונאים, תיירנים ובעלי עסקים בעיר. המקומיים טענו לחוסר בהשקעה מצד המדינה בטבריה כעיר תיירות וכספקית פרנסה לאלפי משפחות. עצמאים בעיר ביקשו תמיכה מיידית בנוסף למתווה ארוך הטווח שהחליטה עליו הממשלה השבוע. בנוסף, ציינו המלונאים כי רק 7 מתוך 44 מלונות פתוחים כרגע בגלל חוסר תפוסה באמצע השבוע.
שקד התחייבה לשוחח בעניינם עם שר האוצר ולבדוק האם יש מנגנון שיאפשר להם לחזור לפעילות. היא הציעה לאפשר חל״ת גמיש כדי להחיות ולהניע את ענף המלונאות.
טרבלסי כינה את הכרזת הממשלה על אזורים מוגבלים בעיר "הזויה", ואמר כי היא יוצרת תבהלה מיותרת. הוא האשים את משרד הבריאות בהצגת נתונים כוזבים על-סמך היכרותו את השטח, כדבריו. לדבריו, ההכרזה פוגעת פגיעה אנושה בכלכלה ובצמיחה של העיר כאשר רוב תושביה עדיין נמצאים בחל"ת.

סופר, שקד וטרבלסי
+העלייה נמשכת: 459 נדבקים ביממה האחרונה
19:45 23/06/20  |  עידן יוסף

משרד הבריאות: 459 נדבקים חדשים בקורונה ביממה האחרונה; אושרו ההגבלות על שכונות באלעד ובטבריה - בת ים לא ברשימה.מחצות עלה מספר הנדבקים ב-306. מספר המתים מהנגיף עלה ל-308. בסך-הכל נערכו היום עד כה 13,451 בדיקות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלעד ושכונות בטבריה הוכרזו כאזורים מוגבלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תחפשו בגוגל.
נומרולוג  |  23/06/20 21:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
ציפי לידר
מדוע הספריות העירוניות עדיין מושבתות, בשעה שכל שאר השירותים נפתחו לציבור?    ולקינוח פסוקו
מירב ארד
ועדת השרים תכונס הערב    רה"מ: "אם קצב ההדבקה יימשך, תוקדם הבאת האיכון של שב"כ להצבעה בממשלה"    אדשלטיין: "בשלב הזה לא יהיה סגר טוטאלי. אנחנו לקראת עלייה באכיפה"    משרד הבריאות: 377 חולי קורונה התגלו ביממה האחרונה
עמנואל בן-סבו
התלמידים, ההורים, המחנכים, כולם תוהים מה ההיגיון בהחלטה מקוממת זאת, מדוע יגרע חלקם של בוגרי כתות י"ב מלסיים את 12 שנות הלימוד שלהם מתוך שמחה, זיכרון טוב וגעגוע
עדי לסקר
מסעדות שף הכשרות, לומינה ובלו סקיי, במלון קרלטון תל אביב נסגרו בעקבות משבר הקורונה
איציק וולף
נהגי אוטובוסים פרטיים חסמו הבוקר את הרחובות מנחם בגין והארבעה בתל אביב    המסיעים דורשים מן האוצר להעניק להם סיוע שימנע את קריסתם לנוכח המשבר החריף שבו הענף נמצא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il