X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבוע: קשתים - עם מי אתם מסתדרים וממי כדאי לכם להיזהר - התאמה למזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

בימים אלה, בהם חוגג מזל קשת את יום ההולדת, מומלץ לכם, הקשתים, לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או לא, לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב ולהקיש את הנאמר ביחס לעצמכם.
מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שתי אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה, והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש, ופחות לקשרים רומנטיים!
מזל קשת עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה.
מזל קשת עם מזל תאומים - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!
מזל קשת עם מזל סרטן - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת - עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.
מזל קשת עם מזל אריה - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!
מזל קשת עם מזל בתולה - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בשל העובדה שמזל בתולה, המקושר עם אלמנט האדמה, כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן, התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!
מזל קשת עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.
מזל קשת עם מזל עקרב - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי, ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!
מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום-יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זה על שכחה אפשרית של דברים חשובים. במידה שהחופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך במידה שמסגרת עדיין חשובה לכם - ייתכן שתתאכזבו!
מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה, כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי, ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!
מזל קשת עם מזל דלי - זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד, שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.
מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות, אך יחד עם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים, שלכאורה רגוע ושקט, מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.
  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע ימצאו עצמם עסוקים ביישום תוכניותיהם בתחומי הקריירה. זה הזמן להשקיע את כל הזמן והאנרגיה לקידום עצמכם בדרכים מקוריות ויצירתיות.
עקרב
משבוע זה כוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי נכנס אל המזל שלכם וייתן לכם את מלוא העזרה לה אתם נדרשים בכל פעם שאתם רוצים לבטא את עצמכם. יכולת הביטוי האישי שלכם תגבר ויהיה לכם הרבה יותר קל לממש את תוכניותיכם מאשר בעבר. את רגשותיכם ביחס לחיים האישיים שלכם מוטב לכם לבחון קודם כל עם עצמכם, ואחר כך לנסות לבוא את הקרובים לכם בדרישות/טענות.
קשת
החל משבוע זה תתחילו להרגיש את תסמונת טרום יום ההולדת. הנכון ביותר הוא להרשות לעצמכם לזרום עם התחושות ולא להתנגד להן, וכך גם תוכלו להראות לסביבה שהדברים שקורים סביבכם אינם מגיעים אליכם. זה הזמן להתכנס בתוך עצמכם, לערוך חשבונות נפש ולהקשיב לגוף כמה שיותר. רק התנהגות שהולכת באופן טבעי עם ההתרחשויות והנסיבות תעזור לכם לצאת מתוך המצבים הלא נוחים אליהם נקלעתם.
גדי
נושאי קריירה עומדים מחדש על הפרק אצלכם כיוון שאתם חווים שינויים מאוד גדולים שעומדים להתרחש בחייכם. נראה שעדיין הכל מתרחש במחשבה, אך כדברי המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה", הרי שעכשיו חשוב מאוד שתתכננו את מעשיכם בקפידה. היעזרו בכל העזרה הנמצאת ברשותכם חברים/קרובים/בני משפחה ואנשי מקצוע. וזאת, בשל העובדה שבדרך זו תימנעו מטעויות.
דלי
אתם נמצאים בתקופת ביניים שהיא בין העובדה שהנה דברים מתחילים לקרום עור וגידים ולזוז בחייכם, לבין ההבנה שבפועל עדיין לא מתרחשים דברים רבים והכל רק בגדר תוכניות. המצב הכלכלי בו אתם נתונים לא יאפשר לכם יותר מדי זמן למחשבה ויכריח אתכם גם לעשות ולפעול. צפו פחות לקבל כספים מאנשים אחרים וסימכו יותר על עצמכם ועל תוכניותיכם המקוריות.
דגים
התקופה הזו בחייכם מכריחה אתכם לשינויים שלא חזיתם מראש ולעיתים אף קשים מאוד. עליכם להקשיב לקול הפנימי שלכם שמבקש מכם לעשות את הדברים הנכונים ולא להרשות לצרכים של אחרים להשפיע עליכם. יש לכם יכולות לקבל עזרה מאנשים אחרים הקרובים אליכם והמנסים לעזור לכם, הקשיבו להם ולימדו מתוך הנסיבות מה הדבר הנכון ביותר עבורכם לעשות.
טלה
בימים אלה אתם מקבלים עזרה גדולה מאנשים קרובים החיים בסמוך אליכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה בה אתם יכולים להיות גאים בעצמכם כיוון שלאט-לאט אתם מגיעים למקום בו רציתם למצב את עצמכם והדבר עושה לכם טוב. יש לכם יכולת להעמיד את עצמכם על רף גבוה יותר וזאת כתוצאה מהעשייה החברתית שלכם. העזרה שאתם מקבלים בחייכם האישיים תעזור לכם.
שור
מתקופה זו, שהיא כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם, נראה שסוף-סוף אתם יודעים בדיוק מהי הדרך הנכונה עבורכם בכל הקשור לנושאי הקריירה והמשך דרככם המקצועית. זה הזמן להיעזר באנשים שמזמן הציעו לכם את עזרתם אך אתם, מסיבות שונות, לא יכולתם להיענות להם. עכשיו, בזמן ההפוגה בה אתם נמצאים, זה גם הזמן לעשיית חשבון נפש מחודש בנוגע לדרככם המקצועית.
תאומים
אתם נמצאים בתקופה של שינויים רבים, בה ההשפעה שלכם על הנסיבות הינה מועטה ביותר וכל מה שנשאר לכם לעשות, הוא לזרום עם הנסיבות החדשות של חייכם. יש לכם הזדמנות לקשרים עם אנשים חדשים במקומות הרחוקים מהיומיום הרגיל שלכם ולכן, זהו זמן מעולה להעלות את הרמה החברתית של האנשים איתם אתם מתרועעים. זה הזמן שלכם ליישם את חיבת השינויים הטבעית שלכם.
סרטן
נושאי כספים מאוד דומיננטיים בתקופה זו בחייכם בגלל העובדה שמארס כוכב העשייה יימצא במזל שלכם למשך כל תקופת הנסיגה. יש לכם הזדמנות לעשיית כספים בתקופה זו, אך מאחר שמארס יימצא אצלכם גם בתקופת הנסיגה, הרי שמומלץ לכם להיות מאוד זהירים בכל הנוגע לכספים העוברים תחת ידיכם. מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לא לגרום לעצמכם הפסדים מיותרים.
אריה
הכוכב מארס נכנס אל המזל שלכם וייתן לכם הרבה כוח ומרץ לעשייה לגבי כל אותם תכנונים שמזמן רציתם לעשות אך עד עכשיו, מסיבות שלא תמיד היו תלויות בכם, הדברים לא יצאו אל הפועל. בתקופה שבין דצמבר למרס מומלץ לכם לא לפעול במהירות או בצורה אימפולסיבית, וזאת כדי לא ליצור לעצמכם מתנגדים אשר לא יסכימו עם צורה וסגנון ההתנהגות שלכם.
בתולה
נושאי כספים שעדיין נשארו בלתי פתורים מאוד מדאיגים אתכם, ויש לכם הרגשה שאינכם במיטבכם בכל הקשור לנושאים אלה. הגיע הזמן לשנס מותניים ולא לתת לעצמכם ליפול מבחינה כלכלית. היכולת היא בידיכם, אך מאחר שסטורן, הכוכב המביא איתו שפע, נמצא אצלכם בבית הכספים, אתם נקראים לצמצום ומשמעת בכל הקשור לנושאים אלה. הסובבים אתכם יבינו אתכם ויבואו לקראתכם.
מאזניים
הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ונותן לכם התחלות חדשות שמגיעות מתוך הכרח להסתגל לנסיבות הקיימות והמשתנות בחייכם. זה הזמן לקחת אחריות על חייכם ולשנות אותם בהתאם להתרחשויות האחרונות. הנושא של נתינה וקבלה יעלה מחדש על הפרק אצלכם כיוון שאתם צריכים לוודא שהקרובים לכם אכן מבינים אתכם ואת דרך חייכם, כיוון שאחרת יאשימו אתכם באהבת יתר עצמית.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  25/11/2009   |   עודכן:  25/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס עמירן
הסובר כי אם יצעק בקול רם, טיעונו יהיה צודק - טועה    אם סברה כזו תשתמש דוגמה לצופי "האח הגדול" - אז ברי כי אבדנו...
אמיר רוזנבליט
בנוגע להסתמכות העיתונאי על מידע מדובר, המסקנה המתבקשת ברורה: העיתונאים זקוקים לדוברים והדוברים זקוקים לעיתונאים!
נחום שחף
עזה תלויה לקיומה ב"אנרגיות" המגיעות מישראל לחמאס    לכן, כדאי לתת להם לשבת קצת בחושך ורק אז הם יתחילו לחשוב באמת...
ראובן לייב
בניגוד לפרסומים, כאילו היא ניתנת, לראשונה בארץ, כתרופה ניסיונית בשיבא, מתברר שהיא ניתנה עוד לפני 20 שנה בבילינסון
עפר דרורי
תועלת המאגר הביומטרי קטנה הרבה מהסכנה שבקיומו וגם "הפטנטים" שיצאו מבית היוצר של ח"כ שטרית בדבר חלוקת המאגר בין שני משרדים היא לכל היותר בדיחה שאין בה כדי למנוע תקלות שמתנגדי החוק חוששים מהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il