X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישראל על מפת הנמלים העולמית: מנופי הגשר מהגדולים בעולם הגיעו לנמל המפרץ שרת התחבורה רגב: "פיתוח התשתיות בתקופה מאתגרת למשק - משימה לאומית"
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר הופמן]

מחברים את ישראל - גם דרך הים. בסוף השבוע (יום ו', 17.7.20) הגיעו לנמל המפרץ מנופי גשר מהגדולים ביותר בעולם. מדובר במנופים של חברת SIPG אשר תפעיל את הנמל, שהגיעו לראשונה לישראל תוך עמידה בלוחות הזמנים של המיזם. על-פי החברה, כל מנוף מסוגל להרים שתי מכולות בגודל של 20 רגל בפעם אחת ובמשקל כולל של 60 טון. אורכה של זרוע הגשר בכל מנוף עומד על 72 מטר השווה לשטח של כ-25 מכולות הנמצאות על ספינה אחת. בנוסף לארבעת מנופי הגשר הגיעו גם שני מנופי ענק נוספים שישמשו לאחסון מכולות המיועדות ליצוא עד להעמסתן ומכולות שיובאו ארצה עד לפריקתן.
נמל המפרץ הוא בין מיזמי התשתית הגדולים בישראל אותו מוביל משרד התחבורה באמצעות חברת נמלי ישראל. הנמל החדש נועד לתת מענה לצורכי המשק בתחום הסחר הימי, גידול בממדי האניות שיוכלו לפקוד את הארץ ולחיזוק כלכלת ישראל. עם הפעלתו הצפויה בשנה הבאה, תחל תחרות בענף הנמלים לטובת ייעול השירות ליצואנים, ליבואנים, לתעשיינים ולציבור הרחב ולשיפורו. שטח הנמל מתפרס על 840 דונם והוא יאפשר את פקידתן של אוניות הענק החדישות והידידותיות לסביבה, אשר כיום אינן יכולות לפקוד את ישראל בשל גודלן, ובכך יוזיל את העלויות של שינוע הסחורות ויבטיח את המשך פיתוח וחיזוק התווך הימי של המדינה.
שרת התחבורה, ח"כ מירי רגב, אמרה כי פיתוח התשתיות בתקופה מאתגרת למשק מהווה משימה לאומית ראשונה במעלה. "זוהי הסיבה שאני מקדמת בימים אלו את תוכנית 'תשתית לצמיחה 2020' - הניו דיל הישראלי. המנופים הם מהשורה הטכנולוגית והתפעולית הראשונה בעולם ומסוגלים לשרת את האוניות הגדולות ביותר. אנו מבצרים את היכולות הנמליות של המדינה על-מנת לתמוך בכלכלה הישראלית לעשרות השנים הבאות ולהציב את ישראל בצמרת הלוגיסטיקה הימית על-מנת לאפשר ולעודד יצוא ויבוא ישראלי לכל קצווי תבל.
עוזי יצחקי, יו"ר חברת נמלי ישראל, בירך על הגעתם של המנופים החדישים והגבוהים ביותר בעולם לנמל המפרץ. "מדובר בצעד נוסף וחשוב במסגרת הקמת הנמל החדש ופתיחתו הצפויה לפעילות בשנה הבאה. זהו חלק משמעותי במסגרת הרפורמה בנמלים, לקראת הגברת התחרות וייעול השירותים בתחום", דבריו.
שר האוצר ישראל כ"ץ יזם ואישר את הקמת הנמלים החדשים.

תאריך:  19/07/2020   |   עודכן:  19/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המנופים הגבוהים בעולם הגיעו לנמל המפרץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עוד הודיע כי בהסכמה עם נתניהו יצומצם קבינט הקורונה, וצין כי הוא דוחף להקמת מטה לאומי למלחמה בקורונה שיסנכרן בין הגופים ויגדיל את פעילות משרד הביטחון
עידן יוסף
אלפים הפגינו בתל אביב. מקצתם חסמו את רחוב הרברט סמואל ותקפו שוטרים    כ-1,500 מפגינים נאספו מחוץ למעון רה"מ בירושלים, חסמו את כיכר פריז, והמשטרה מפזרת בגז מדמיע ובזרנוקי מים את ההתפרעות
עידן יוסף
בעקבות ראיון שבו דרשה הסברים להחלטות הממשלה בטרם תחליט בכנסת האם לאשררם - נתניהו החליט לפטר את יפעת שאשא ביטון מתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה    ועדת הקורונה תכונס בשעה 12 כמתוכנן
עידן יוסף
לאחר המתקפה של נתניהו, שכינה את ראש אגף התקציבים מרידור "פקיד שפועל לסכל החלטות ממשלה", המנכ"ל קרן טרנר אייל יצאה להגנתו: "מביא קול מקצועי וערכי"    שר האוצר נזף בה בשבת: "אין זה תפקידך להגיב ולהתנצח"
אביתר בן-צדף
הנגד מסר, בתחילת ינואר 2019, ללא אישור, לרוסי מידע מסווג, שדלה ממחשב של ממשלת ארצות-הברית, שיבש הליכי משפט, החזיק בפורנוגרפיה של ילדים, הפר הוראות מחייבות ומסר עדויות שקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il