X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצב הכוכבים הכללי בשמים השבוע מביא לרדיפת שינויים ולדחף חזק לשבירת המסגרת תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
רוצים להשתחרר...

כוכב אורנוס, השליט הטבעי של מזל דלי והמקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת מחייבת, נמצא במזל דגים. השבוע סיים את נסיגתו ויתחיל בהילוכו הרגיל עד לחודש יולי 2010. הפעם משפיע כוכב זה בעיקר על ילידי מזלות דגים, בתולה, קשת ותאומים.
אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל מרגישים עכשיו את כל עוצמתו של הכוכב והצורך בשינוי בוער בעצמותיכם. למרות שהדברים יגיעו בהפתעה, הרי שהם התבשלו בתוככם כבר זמן רב קודם לכן, ורק עכשיו, עם עצירתו של הכוכב, תקבלו את הכוח הפנימי גם לבצע זאת.
בחודש יולי 2010 ייצא הכוכב ממזל דגים ואז ירגישו באנרגיה זו ילידי המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן וגדי, כך שזה הזמן שלכם להתכונן עכשיו. כל שאר המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי כתוצאה מקירבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים. ושוב יצעד הכוכב קדימה עד אשר בדצמבר 2010 יחזור למזל דגים ושוב ירגישו בכך ילידי המזלות שציינתי.
להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון. כיוון שכך, ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי. אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת), ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.
כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים, הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היומיומית הרגילה שלהם. גם הפעם, בזמן מעבר הכוכב, ייווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר.
מאחר שדרך הפעולה של כוכב זה היא לנהוג בצורה מפתיעה ופתאומית, הרי מי שלא מכיר אנרגיה זו עלול לחשוב שהכל קרה במפתיע, ואולם זוהי טעות. ניתן להשוות התנהגות כוכב זה להתפרצות של הר געש. בתחילה וכלפי חוץ הכל נראה רגוע ושליו ולא נראה שבפנים קיימת התרחשות כלשהי ואולם, כאשר מגיעה נקודה מסוימת, היא נקודת השיא, הרי שההר מתפרץ והלבה פורצת החוצה. כך בדיוק מתנהג כוכב זה אצל האנשים.
חוסר שביעות הרצון והתסכול מהחיים מוסתר בפנים וכלפי חוץ לא נראה כלום. רק כאשר הדברים מצטברים ואין כוח וסבלנות לסבול עוד, הרי שהאדם קם באופן פתאומי ועושה מעשה אשר ישחרר אותו מהכבלים אותם הוא חש, בדיוק כמו אותו הר שזקוק להתפרצות כדי לשחרר את הלבה הרוחשת מתחת פני האדמה. בזמן ההתפרצות, הרי שהאדם עשוי לקום ולפרק מסגרת רשמית ארוכת שנים בכל תחום שהוא, לשבור מיתוס ולהרוס את כל מה שהיה קיים עד לאותו הרגע. הרצון לניפוץ המסגרת עלול להיות בתחומים השונים של החיים: עבודה, זוגיות, אהבה, מעבר דירה ובמקרים הקשים אף מחלות, תאונות ומוות.
חשוב וכדאי ביותר להבין, כי בבסיסו, אורנוס הוא כוכב המבקש לקדם את האדם לעבר העתיד ולשחרר אותו מכבלי העבר הלא נוחים והכובלים. הרעיון הכללי הוא: חירות רגשית שתפקידה להביא לחירות מעשית. ולכן, אלה מכם החווים אותו, כדאי לכם לדעת שהדרך הנכונה לפעול תחת השפעת הכוכב, היא לבדוק מהתחלה מהו הגורם לתסכול ולתקן מיידית את הדרוש לפני שהתסכול יצטבר ויתפרץ החוצה עד לאובדן שליטה. רק ההבנה, שבבסיסו אורנוס הוא כוכב המבקש לדחוף לחופש פנימי כדי להגיע למימוש המיוחל, יכולה להקל את ההתמודדות עם האנרגיה שלו. בכל מקרה, בכל מעבר כזה על המפה האישית שלכם, מומלץ לכם לקבל הכוונה מקצועית כדי לוודא שאתם צועדים בדרך הנכונה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע יוכלו ליהנות ממעבר הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים אל המזל שלהם. ימים אלה יהיו נעימים, מפנקים ותרגישו שבא לכם יותר לעסוק בהנאות מאשר במחויבויות.
קשת
ילידי השבוע יוכלו להתנחם בעובדה שכוכבים רבים נמצאים במזל שלכם - עובדה שתיתן לכם יכולת להתחיל התחלות חדשות. הזדמנויות חדשות יגיעו אליכם ומומלץ לכם לזרום איתן. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל צפויים לכמה ימים של חיזורים מצד כל הקרובים. תרגישו שאתם מבוקשים ופופולריים בכל מקום בו אתם נמצאים. ילידי המחצית השנייה יוכלו ליהנות מיכולת דיבור וביטוי מעולים.
גדי
במשך כל החודש הקרוב יהיה לכם צורך והכרח להסתגר יותר ב-ד' אמותיכם ופחות לשתף את האחרים בתוכניותיכם. התנהגות זו תהיה נכונה לאור העובדה שאכן אתם לא תמיד בטוחים שיש לכם על מי לסמוך. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לא להתחיל פרויקטים חדשים אלא לחכות לאלה שיגיעו לאחר תקופת יום ההולדת. מצבכם הכלכלי אינו קודר כפי שאתם חוששים, וחשוב שתתכננו לעצמכם תוכניות מגירה.
דלי
מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו בתקופה יותר טובה כיוון שכוכבים רבים מעוררים את הצורך שלכם לחוות חוויות ולהתנסות בדברים חדשים. נראה שדרך קשרים חברתיים תשפרו את מעמדכם האישי ותרגישו מאוד מקובלים ופופולריים. מאחר שאתם מזל שחשוב לו לעבוד בעבודת צוות עם האנשים הקרובים אליכם, הרי שתוכלו ליהנות ולמצות את מקסימום התועלת שמביא לכם מעמדכם החדש.
דגים
בנושאי קריירה אתם נמצאים בתקופה בה עליכם לבחון את כל ההתפתחויות החדשות, כיוון שנראה שאתם עומדים בפני שינויים משמעותיים שיקדמו אתכם מקצועית. אנשים שלא ציפיתם מהם, יעזרו לכם ותוכלו להתקדם דרכם בסולם המקצועי. היו זהירים בתחילה, כיוון שייתכן שהבטחות שהובטחו לכם עדיין לא התקיימו, ואתם תיאלצו להבין שלפחות בהתחלה חשוב מאוד שתשווקו את עצמכם מבחינה מקצועית.
טלה
זה הזמן שלכם לתכנן נסיעה למקום שיעזור לכם להירגע ולשכוח את תלאות היום-יום. לאחרונה אתם עסוקים מאוד והתחייבויות חדשות הקשורות ליחסים האישיים שלכם מטרידות אתכם מאוד כיוון שאתם מנסים תמיד להיות בסדר עם הזולת. מומלץ לכם להתרחק קצת ולהתנתק כדי לצבור אנרגיה ואחר כך לחזור ולממש את כל התוכניות שכבר מזמן תכננתם.
שור
נושאי קריירה אמורים להיות קצת יותר קלים עבורכם בגלל השפעתו המבורכת של הכוכב יופיטר המבקר בבית הקריירה שלכם. עדיין אתם מרגישים שהדברים אינם בהירים מספיק ואתם בטוחים שאם היו מכירים יותר בערככם, הרי שגם המשכורת שלכם הייתה מתוגמלת בהתאם. מאחר שאין לכם מה לעשות כדי לשנות את המצב כרגע, יהיה נחמד עבורכם אם תסיטו את עיקר מרצכם להשקעה בבית.
תאומים
יחסים בין-אישיים יתפסו במהלך שבוע זה את מלוא תשומת הלב שלכם. נראה שתרגישו שאתם מקבלים תשומת לב רבה, אך עדיין לא תהיו מרוצים כיוון שבמקום כלשהו יש לכם לעיתים תחושה שהיחס החם שאתם מקבלים אכן אמיתי הוא, אך לא מגיע מכל הלב. מומלץ לכם לא להשקיע יותר מדי זמן ואנרגיה בנושא זה ולזרום כרגע עם הקיים, בעוד כחודש דעתכם תשתנה לגמרי.
סרטן
בשבוע זה הדבר הנכון ביותר עבורכם הוא להשקיע את כל המשאבים שלכם בכל הקשור לנושאי עבודה. מאחר שהכוכב מארס עומד להיות בנסיגה בבית הכספים שלכם, הרי שעכשיו הוא הזמן הנכון עבורכם להשקיע את מקסימום האנרגיה בנושאי עבודה. עליכם לחשוב בצורה ייחודית ו"מחוץ לקופסא" כדי לשפר את התנאים הקיימים. היעזרו בכל מי שאתם יכולים, גם אם אינם שייכים לתחום המקצועי שלכם.
אריה
הכוכב מארס, שמביא איתו אנרגיה רבה של עשייה, נמצא במזל שלכם ומאפשר לכם להתחיל התחלות חדשות. זה הזמן עבורכם לחזור לתלם לאחר השהיה של זמן בו לא היה לכם חשק ליצור ו/או לעשות. בתקופה הקרובה ייכנס בדיוק אותו הכוכב שנמצא עכשיו בתנופה (מארס) לנסיגה ואז שוב תחושו שאתם עושים ועושים, אך לא בהכרח מקבלים את התוצאות המקוות ולכן, נצלו את החודש הקרוב להתחדשות.
בתולה
בתקופה הקרובה יימצא כוכב העשייה והמוכר בשמו מארס בבית תת-המודע שלכם. עובדה זו תעמיק לכם את הצורך בהתכנסות פנימה ובקבלת תשובות. יהיה לכם חשוב לרדת לעומקו של כל נושא ולקבל תשובות ענייניות. היכולת שלכם לרדת לפרטים תעזור לכם בכל פעם שתרצו להגיע לתובנות כלשהן. הקשיבו לאני הפנימי שלכם בתקופה הקרובה, הוא יהיה ה"מורה" הטוב ביותר עבורכם.
מאזניים
אין ספק שאתם עוברים תקופה מאוד לא פשוטה. הכוכב סטורן המעכב נכנס למזל שלכם וגורם לעולם הפנימי והחיצוני שלכם להתהפך. מומלץ לכם בתקופה זו לזרום עם הקיים ולנסות להבין מה הם השינויים אותם אתם צריכים לעשות בחייכם, על-מנת שתעשו אותם ולא תחכו לחיים שיכריחו אתכם לעשות את השינויים המתבקשים. השקיעו ביצירה כיוון שדרכה תוכלו לנווט את תחושותיכם.
עקרב
נושאי עבודה יהיו התחום בו תוכלו להתקדם בפרק הזמן הקרוב. נראה שתוכניות שונות שאתם מנסים לממש יצליחו ואתם תוכלו להתקדם במעמדכם המקצועי. הרצון והיכולת שלכם להצליח יעלו בקנה אחד עם הצרכים של מקום העבודה שלכם, כך שתוכלו ליישם את תוכניותיכם בהצלחה. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל התלבטות והשקיעו אנרגיה בהבנת המניעים האישיים שלכם, כך שתוכלו ללמוד ולהסיק מסקנות מהנסיבות.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  02/12/2009   |   עודכן:  02/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
נתניהו אנוס "לדבר שלום" וכשחקן טוב הוא קורא טקסט שניסחו לו פרס וברק וחי את תפקידו    לימור לבנת חשפה אותו. האם צדקה?
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מויזה ועד לגיחון, וגם על ענייני לשון וסדר יום    מדוע לא צריך לראיין את אשת הטובח של משפחת אושרנקו?
קובי לירז
מקימי צריחי המסגדים בשווייץ לא חושבים על פרחים בקנה ובנות בצריח    בדיוק ההפך מכך, ובדיוק מפני זה מנסים השווייצרים להתגונן
נרי אבנרי
המרצה לתקשורת ד"ר קרניאל שאל "איפה האתיקה?" - "האתיקה ירדה לכביש", כך דנקנר    ועל התקשורת הזאת רותח מזוז ששכח שעשתה לו הרפיה לפני ההינתקות...
אורי גנני
מר 'מאבק בטרור' אשר יצא בזמנו כנגד עסקת ג'בריל נכנע בצורה נרפסת לטרור    רגע לפני - חשוב על הנזקים ארוכי הטווח לריבונותה של מדינתנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il