קבוצת פוקס סיימה את המחצית הראשונה של השנה ברווח נקי של כ-52.5 מיליון שקלים. עלייה של כמעט 8% לעומת הרווח הנקי במחצית הראשונה שעמד על 48.7 מיליון שקלים.
הרווח הנקי ברבעון השני לבדו זינק ב-55.3% ועמד על כ-90.1 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של כ-58 מיליון שקלים ברבעון השני אשתקד.
המכירות של פוקס ברבעון השני ירדו ב-2.1% ועמדו על כ-633 מיליון שקל, לעומת מכירות של 647 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד. המכירות במחצית השנה כולה עלו ב-4.9% ועמדו על 1.212 מיליארד שקלים.
מחברת פוקס נמסר כי העלייה במחזור המכירות במחצית הראשונה של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, נובעת בעיקר מחברות בילי האוס, יאנגה ו-FWS שתוצאותיהן אוחדו לראשונה בדוחות הכספיים ברבעון השלישי של שנת 2019, מהגידול בפעילות בעיקר במותגים החדשים ביניהם פוטלוקר, נייקי בקנדה ובאירופה, שילב ובאתר הסחר טרמינל איקס וכן בגידול במכירות בחנויות הזהות, בנטרול ההשפעה של סגירת מרכזי המסחר בתקופת הסגר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.
הירידה במחזור המכירות ברבעון השני של שנת 2020, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, נובעת בעיקר מסגירת המרכזים המסחריים בתקופת הסגר עקב התפשטות מגיפת הקורונה לרבות בתקופת חג הפסח.