X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארגון העיתונאים ותא הכתבים המדיניים בפנייה לדובר משרד החוץ האמריקני: מבקשים לדעת לפי איזה תבחינים נקבעה רשימת הכתבים שהורשו להתלוות לטיסה ההיסטורית לדובאי מבקשים לשקול מחדש, ולצרף למשלחת גם את כלי התקשורת שלא נכללו ברשימה המקורית
▪  ▪  ▪
ריקלין. בלי ימין במשלחת [צילום: לירן רז]

ארגון העיתונאים ותא הכתבים המדיניים פנה לדובר משרד החוץ האמריקני לקראת נסיעת המשלחת מישראל מחר (יום ב', 30.8.20) לדובאי, וביקש הבהרות באשר לרשימת הכתבים וכלי התקשורת שיורשו להתלוות לטיסה ההיסטורית הראשונה של אל על מישראל לדובאי, כחלק מהסכם השלום בין שתי המדינות בתיווך ובתמיכה של ארצות הברית.
קדם לכך ציוץ טוויטר של שמעון ריקלין (ערוץ 20), שכתב: "ביום שני טיסה חגיגית מישראל לאמירויות. מצטרפים עיתונאים. חוץ מאחד. כולם בשמאל כולל ברק רביד. תודה לראש הממשלה על הצפצוף על המחנה הימני. ותודה על העזרה למי שעוד לא הבין מדוע הימין לא באמת ישלוט פה פעם".
בארגון העיתונאים ותא הכתבים הוסיפו: ״אי אפשר להפריז בחשיבות הטיסה הזאת, הן מבחינה מדינית ולא פחות מבחינה טקסית וציבורית. הציבור בישראל עוקב בעניין ובאופן שוטף אחרי הדיווחים והפרשנויות סביב ההסכם המדיני. ולכן מוזר היה לגלות שלא כל כלי התקשורת ולא כל הכתבים המדיניים קיבלו אישור להצטרף לטיסה ולסקר אותה עבור קהל הקוראים, הצופים והמאזינים שלהם. יותר מכך, בין מי שלא נכללו ברשימה, יש כתבים שמייצגים כלי תקשורת מרכזיים ובעלי תפוצה גדולה במיוחד. חבל שאירוע היסטורי כזה נעשה ללא כל שוויוניות וללא ייצוג של חלק מכלי התקשורת המרכזיים בישראל.
העיתונאים מבקשים לדעת על-פי איזה תבחינים נקבעה רשימת הכתבים שהורשו להתלוות לטיסה, ומבקשים ממי שאחראי על הרכב המשלחת לשקול מחדש, ולצרף למשלחת גם את כלי התקשורת שלא נכללו ברשימה המקורית.
על המכתב חתומים אחראית חופש העיתונות בארגון העיתונאים ענת סרגוסטי ויו״ר תא הכתבים המדיניים איתמר אייכנר, שסיכמו: ״דווקא באירועים בעלי פרופיל מדיני והיסטורי גבוהים יש חשיבות יתר לאפשר לכל הציבור, בכל המעגלים, להשתתף בהם. הדרך לעשות זאת היא באמצעות כלי התקשורת. עיתונאים הם משרתי ציבור, ופועלים רק למען האינטרס הציבורי וזכות הציבור לדעת".

תאריך:  30/08/2020   |   עודכן:  30/08/2020
+הדי פיצוצים נשמעים בגליל המערבי
00:49 31/08/20  |  עידן יוסף

בגליל המערבי נשמעים בשעה זו הדי פיצוצים מאזור גבול לבנון. תושבים דיווחו על פגזי תאורה. מדובר צה"ל נמסר: ‏"מוקדם יותר היום, החשוד שנתפס על-ידי כוח צה״ל אמש ניסה לחצות בשנית משטח לבנון לשטח ישראל. כוח צה״ל עצר אותו והוא הוחזר ללבנון".

+אל על תטוס לאמירויות דרך סעודיה
16:57 30/08/20  |  עידן יוסף

אל על תטוס מחר מעל סעודיה בדרך לאיחוד האמירויות. הנתיב המסתמן יעבור מעל ירדן וימשיך בשטח האווירי של סעודיה. הטיסה צפויה להימשך כשלוש שעות (כאן חדשות).

+"פריצות הדרך של היום יהפכו לנורמות של מחר"
15:01 30/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

רה"מ נפגש היועץ הבכיר ג'ארד קושניר והיועץ לביטחון לאומי רוברט אובריאן לקראת הטיסה ההיסטורית לאבו דאבי  ▪  אתמול איחוד האמירויות הוציאה צו שמסיים באופן רשמי את החרם שהוטל על ישראל

נתניהו בהצהרה המשופת [צילום: מסך]
איחוד האמירויות. טיסה היסטורית ראשונה [צילום: קמראן ג'בריאלי, AP]
+"כשלוחם שלנו נהרג - נהרוג חייל ישראלי"
13:09 30/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בנאום לרגל יום העשורא אמר מזכ"ל חיזבאללה: "בסופו של דבר החיילים הישראלים יצאו מהמחבוא שלהם ונממש את התגובה שלנו"  ▪  הוא התייחס גם להסכם המתגבש בין ישראל לאיחוד האמירויות וכינה אותו "שירות חינם לנתניהו וטראמפ"

נסראללה. התייחס לתגובה אפשרית בגבול הצפון
שיירת ראש הממשלה בדרכה לפיקוד הצפון [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיסת העיתונאים לדובאי: למה בלי ערוץ 20
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בושה!!! ל"ת
דניאל פריידנברג  |  30/08/20 17:51
2
ביבי שכח את הכתבלבים שלו בבית ל"ת
הוא שכח  |  30/08/20 19:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
מירב ארד
רה"מ נפגש היועץ הבכיר ג'ארד קושניר והיועץ לביטחון לאומי רוברט אובריאן לקראת הטיסה ההיסטורית לאבו דאבי    אתמול איחוד האמירויות הוציאה צו שמסיים באופן רשמי את החרם שהוטל על ישראל
מירב ארד
בנאום לרגל יום העשורא אמר מזכ"ל חיזבאללה: "בסופו של דבר החיילים הישראלים יצאו מהמחבוא שלהם ונממש את התגובה שלנו"    הוא התייחס גם להסכם המתגבש בין ישראל לאיחוד האמירויות וכינה אותו "שירות חינם לנתניהו וטראמפ"
איציק וולף
נשיא איחוד האמירויות, חליפה בן זייד אל-נהיאן, חתם על צו המבטל חוק משנת 1972 ואשר יאפשר לקיים מסחר ויחסים כלכליים עם חברות ישראליות
איתמר לוין
לדעת קושניר, מדינות נוספות במפרץ ילכו בעקבות איחוד האמירויות ו"השאלה היא רק מסגרת הזמן"    מאשר שההימנעות מסיפוח ביהודה ושומרון היא חלק מן ההסכם ותנאי מרכזי מבחינת האמירויות
איציק וולף
שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר, דן שפירו, טוען כי קשה עד בלתי אפשרי להניח שישראל לא הייתה מודעת לסעיף אספקת המטוסים החמקנים לאיחוד האמירויות    להערכתו - הסוגיה תגרום לכל הפחות להאטה בנורמליזציה בין הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il