X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישראל כ"ץ בפייסבוק: קראתי להידברות ונעניתי באיומי שביתות במשק" ארנון בר-דוד: "ניסיון להסיט את המיקוד מיחסיו עם פקידי האוצר" ביום שלישי: ישיבת ממשלה שתעסוק בנושא התקציב
▪  ▪  ▪
שר האוצר ישראל כ"ץ [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

שר האוצר ישראל כ"ץ הודיע (יום ו', 4.9.20) כי בכוונתו להוביל בתקופה הקרובה מאבק חד וברור, כלשונו מול יו״ר ההסתדרות ולטובת הציבור, כלשונו, "כפי שעשיתי בהצלחה מול ההסתדרות וראשיה ברפורמות השמיים הפתוחים, התחרות בנמלים, פיתוח הרכבות, תשתיות הכבישים ורפורמות נוספות".
ברשומה בפייסבוק כתב נגד ארנון בר-דוד: "ואם יו״ר ההסתדרות סבור שבכוחנות, באלימות ובאיומים פוליטיים הוא יגרום לי לוותר על מאבקי למען הציבור - מצפה לו הפתעה גדולה". כזכור, לפני כשבועיים אמר שר האוצר בוועדת הכלכלה כי תקציב מדינה מאושר יסייע בידיו ללחוץ על ההסתדרות. אחרי הנתק בין הליכוד לכחול לבן, ישיבת ממשלה נקבעה ליום שלישי ותעסוק בנושא התקציב.
בר-דוד טוען כי המתקפה של כ"ץ נגדו נועדה להסיט את תשומת הלב של התקשורת מיחסיו העכורים עם אנשי משרדו. "במשרד האוצר יש תוהו ובוהו. לצערי ממשרד חזק הוא הופך להיות משרד שהוא מפורר. אי-אפשר לנהל משרד כמו משרד האוצר בלי לשמוע את הפקידים ובלי לראות ולעשות הערכות מצב נכונות. מדובר פה בכספים גדולים ומדובר פה בעתיד של כולנו", אמר לכאן חדשות אתמול.
עוד אמר: "השר לקח שברי תוכניות שהיו בתוך חדרי המשא-ומתן וניפח אותם בתקשורת. מי מנהל משא-ומתן בתקשורת? אתה רוצה באמת להגיע להבנות? בוא שב. שר האוצר בהתנהלות שלו איבד בדרך אותי ואת ההסתדרות, איבד את העובדים כשותפים. לצערי, השר נתן בעיטה לכל ההבנות האלה ולכל מערכות היחסים שאני מנסה לבנות, ויהיה קשה מאוד לשקם את היחסים כרגע".
מנגד, אמר כ"ץ: "יו״ר הסתדרות שמכריז על סכסוכי עבודה ומשתוקק לשביתות בשיא מגפת הקורונה - יקבל את המענה המתאים. קראתי להידברות, כדי לגבש תוכנית משותפת שתבטיח את תרומת המגזר הציבורי לנפגעי הקורונה - ונעניתי באיומי שביתות במשק.
"מקבלי השכר והפנסיות הגבוהות של 20, 30, 50 וגם 100 אלף שקלים, חייבים לתרום את חלקם לטובת המובטלים, העצמאים, בעלי העסקים, הנכים ויתר נפגעי הקורונה. אין בכוונתי לגעת במקבלי המשכורות הרגילות. יו״ר ההסתדרות מבין זאת היטב, אבל פוחד להתעמת עם בעלי הכוח".

תאריך:  04/09/2020   |   עודכן:  04/09/2020
+בשלישי: ישיבת ממשלה מצומצמת
15:05 04/09/20  |  עידן יוסף

‏אחרי שלא התקיימה כחודש: ישיבת ממשלה שתעסוק רק בקורונה נקבעה ליום שלישי. גם ועדת השרים לענייני חקיקה צפויה להתכנס.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר האוצר: אוביל מאבק חד וברור מול יו"ר ההסתדרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איתמר לוין
יו"ר הקואליציה דורש פסקת התגברות כתנאי לקיום הממשלה; שר המשפטים: זוהי התגברות על הדמוקרטיה    "אם לא ניזהר - חוקים שנועדו להגן עלינו מהקורונה, עלולים לשמש לפגיעה בזכויות האזרח"
עידן יוסף
משרד הדיגיטל יפעל למניעת הגעת אזרחים למשרדי הממשלה באמצעות הנגשת מידע ממשלתי רב המצוי בידי הרשויות לאזור האישי של כל אזרח באינטרנט
עידן יוסף
ערוץ 13: היועץ המשפטי לממשלה החל בבירור טענות בנוגע להתנהלותו של השר ישראל כ"ץ כלפי בכירי משרד האוצר    אתמול שוחח מנדלבליט עם כ"ץ    בלשכת היועץ מכחישים בירור: השיחה - ברקע טענות מצד הייעוץ המשפטי במשרד
מירב ארד
הוסיף: "אני איבדתי בו אמון וטוב עשה שהגיש את התפטרותו"    האשים את מרידור כי "יצר פרובוקציות בדיונים פנימיים והדליף בלי הרף"
איציק וולף
ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, התפטר מתפקידו ומאשים את שר האוצר ואת ממשלת ישראל בקבלת החלטות מתוך אינטרסים צרים ותוך הימנעות מעבודת מטה מסודרת ומידור עובדי ציבור מקצועיים מתהליכי הביקורת, ובניסיון למניפולציה פיקטיבית באומדנים התקציביים לצורך חלוקת תקציבים נוספים    "קבלת ההחלטות - בשליפות מהמותן וברמיסת הכלים והכללים התקציביים, אזרחי ישראל ישלמו על כך שנים רבות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il