X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי שתי החלטות דומות בבקשות נגד השופט ארז שני - הטילה חיות הוצאות של 7,500 שקל כאשר דחתה בקשה של אישה לפסול את השופט התל אביבי יחזקאל אליהו
▪  ▪  ▪
אליהו. הטענות קורסות [צילום: פלאש 90]
שוב: חיות פסקה הוצאות בבקשה לפסילת ארז שני
איתמר לוין
בפעם השנייה בתוך עשרה ימים, דחתה חיות בקשה לפסילת שופט המשפחה התל אביבי והטילה הוצאות על מגישי הבקשה * הוצאות כשלעצמן בבקשת פסלות הן נדירות, וצירוף אירועים זה הוא כנראה חסר תקדים
לרשימה המלאה

נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, ממשיכה להטיל הוצאות משמעותיות על המבקשים לפסול שופטים בבתי המשפט למשפחה. לאחר שחייבה פעמיים בהוצאות בבקשות לפסילתו של השופט ארז שני מתל אביב, היא מחייבת כעת (יום א', 13.9.20) בהוצאות בסך 7,500 שקל בבקשה לפסול את השופט יחזקאל אליהו מאותו בית משפט.
הבקשה הוגשה בידי אישה, שהיא ובעלה לשעבר מנהלים הליכים מזה ארבע שנים וניתנו בהם עד כה מאות החלטות. בין היתר טענה האישה, כי הגבר נרקומן ופדופיל ולכן מסוכן לבתם, אך לא נמצאו לכך כל הוכחות. בדיון שהתקיים ביולי השנה, שבה האישה על טענות אלו ואליהו העיר: "כל טענות האם אחת אחרי השנייה קורסות כמגדל קלפים. כך, למשל, הטענות בדבר פגיעה מינית בקטינה אשר חרף אין ספור פניות של [האישה] לפרקליטות הודתה היום בחקירתה כי זו נסגרה וכך גם כל האמור בחוות הדעת".
בשל כך ביקש בא-כוחה של האישה מאליהו לפסול את עצמו והוא דחה את הבקשה. אליהו הבהיר, כי התייחס רק לטענות הספציפיות לגבי מסוכנותו של הגבר ולא לטענות בתיק כולו, והוסיף: "בשלב המתקדם של ההליך, לאור קיומה של חוות הדעת, שלל התסקירים - אין כל פסול בכך כי בית המשפט יציף את הקשיים העומדים בפניה של [האישה] כפי שעשה בפתח הדיון, לא זו בלבד שאין בכך כל פסול על-פי הפסיקה, אלא שזוהי מחובתו של בית המשפט".
חיות דחתה את ערעורה של האישה, תוך שהיא מסכימה עם אליהו: "ניהול יעיל של הליך משפטי עשוי להביא את השופט היושב בדין, ולעתים אף לחייבו, להביע דעה לגבי השאלות שבמחלוקת ולהצביע על חולשות בעמדתו של בעל דין מסוים... אמירתו של המותב בדבר 'קריסת' טענות המערערת הובאה כנימוק לפסילת הראיות שהגישה. בית המשפט הדגיש זאת בהחלטתו בבקשת הפסלות, והבהיר כי דעתו בנוגע לתיק העיקרי לא גובשה". את האישה ייצג עו"ד רוברט ליכט-פטרן, ואת הגבר - עו"ד קטי ברדה.

תאריך:  14/09/2020   |   עודכן:  14/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיות שוב הטילה הוצאות בבקשה לפסילת שופט משפחה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנשיא היוצא של המחוזי בתל אביב הפעיל שיקולים תכנוניים בקבלו ערעור על החלטת הוועדה המחוזית - בניגוד לכלל ולפיו בית המשפט בוחן רק היבטים משפטיים ואיננו "מתכנן-על"
יצחק דנון
טוענת שאחוזת המשפחה בעתלית הוקמה שלא כדין על קרקע תעשייתית: מבנה פועלים בן 90 מ"ר הפך לבית פאר על פני חמישה דונמים
עידן יוסף
מחקר חדש שמסתמך בעיקר על נתוני ג'י-פי-אס בדק כמה מפגינים מגיעים בכל סוף שבוע לבלפור, מהיכן הם מגיעים - והאם המספרים תואמים את דיווחי המשטרה והמארגנים
עידן יוסף
פרס ביטחון ישראל לשנת תש"ף (2020) הוענק לשלושה מיזמים מצטיינים של המוסד, צה"ל, שב"כ, מפא"ת במשרד הביטחון והתעשיות הביטחוניות    בנוסף, הוענק פרס על מפעל חיים לא' מהמוסד על יזום פתרונות טכנולוגיים
עידן יוסף
מיום שישי הקרוב, ערב ראש-השנה, תיכנס מדינת ישראל לסגר    נתניהו: "בשלושה שבועות עברנו מ-30 ל-70 ערים אדומות. זה לא החג שאנחנו רגילים לו - לא נוכל לחגוג עם המשפחה המורחבת‎‏"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il