X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבוע: על נסיגת כוכב מארס המקושר עם נסיגת סאטורן המעכב את יכולת העשייה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
העשייה תיתקל במכשולים, אך אל ייאוש - הכל עניין של זמן [צילום: AP]

בימים אלה נכנס כוכב מארס, הידוע כאל המלחמה, לנסיגה במזל אריה. הנסיגה מתחילה בתאריך 20 בדצמבר ותימשך עד לתאריך 10 במרס. המזלות שיושפעו הפעם מהנסיגה הם המזלות הבאים: אריה, דלי, עקרב, שור, גדי ודלי.
מארס הוא הכוכב המוסיף והנותן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח, וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב. מארס מסמל גם את דרך ההגנה בה בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן, כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, כך שאנו מקבלים את הכוח הדוחף לפעולה ולמימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות. בימים אלה נמצא כוכב מארס בנסיגה, ועל כן, אתם עלולים לחוות קשיים יותר מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון ועשייה. בעיות שלא צפיתם אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך. ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים למרות תחושת ההאטה ולכן, במידה שאתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם מרגישים שאתם נתקלים בחומה, והמשיכו לבצע תוכניותיכם רק עם סיום הנסיגה.
מזל אריה יהיה המזל היחיד שעם תחילת הנסיגה ירגיש שיש לו יותר כוח ליצור, אך לפתע יחוש שנגמרו לו הכוחות והכל ייראה כבד וקשה מהרגיל לעשייה.
דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי המזלות שציינתי יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות. גם שאר המזלות שלא ציינתי ירגישו שהעשייה שלהם מתנהלת תחת לחץ ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, אך זו מהירות שמביאה איתה פזיזות וטעויות בשיפוט. מאחר שהכוחות הפועלים בשמים הינם בזוויות שליליות זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.
הזווית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי במידה שנולדו בחצי הראשון של המזל. אלו מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו בדרך הקשה.
מאמצע חודש דצמבר יהיה גם כוכב סאטורן בנסיגה עד לחודש מאי, כך שנוצר בטבע שילוב שני כוחות המנוגדים במטרתם, מצד אחד סאטורן, הכוכב שמטבעו מעודד עשייה איטית ומבוקרת, ומצד שני נמצא כוכב מארס, המוכן ורוצה לפעול בכל רגע, אך מרגיש חסום בגלל הנסיגה. שילוב זה עלול לגרום לתקופה קשה ומתסכלת אצל אנשים רבים, אשר ירגישו שהכל נעצר עבורם למרות שהם פועלים ודוחפים קדימה, אך בפועל הכל תקוע ועומד במקום והם אינם יודעים מה עוד הם יכולים לעשות.
מארס בנסיגה עלול להביא איתו חוסר שקט קיצוני, נטייה למריבות, תחושה שדברים לא זזים והתפרצויות זעם לא הגיוניות. ההתפרצויות עלולות להתבטא בצורה הרסנית לאדם וליקום. מומלץ לשמור על איזון ולקבל ייעוץ מקצועי במידה שבחודשים הקרובים אתם חייבים להגיע להחלטות.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע שנולדו במחצית הראשונה והשנייה של המזל, יכולים ליהנות מחומה טובה של ונוס שנמצאת במזל שלכם וגורמת לכם להרגיש יותר מחויכים ונהנים מהמתרחש.
קשת
בימים אלה אתם צריכים לבדוק מחדש את ההתנהלות הכלכלית שלכם. זה הזמן להיות יותר אובייקטיבים בנושא ואף להתייעץ עם האנשים המתאימים כדי לקבל את העצות הטובות ביותר בתחומים שאינכם בקיאים בהם. בשאר הימים השתדלו ליהנות, כיוון שוונוס אלת האהבה נוגעת בכם ויכולה לגרום לשיפור בחייכם האישיים והרגשיים. מבחינה חברתית זה הזמן להוציא אנשים ישנים כדי לפנות מקום לחדשים.
גדי
כוכב התקשורת נכנס למזל שלכם ומשפיע עליכם לטובה. היכולת שלכם להבהיר עצמכם ולהשפיע על אנשים כדי שיעשו כרצונכם גבוהה עכשיו מתמיד ולכן זהו הזמן הנכון לנצל את היכולות הורבליות שלכם שלא תמיד נמצאות במיטבן כפי שהן היום. ייתכן שתיאלצו לעשות שינויים בצורת העבודה שלכם, ולמרות שהדבר מלחיץ אתכם, הרי שעם חשיבה נכונה יהיה זה הדבר הנכון לעתיד.
דלי
אלה מכם שעדיין מרגישים שהם דורכים במקום חייבים להתחיל לפעול, כיוון שחלון ההזדמנויות שלכם עלול להתפוגג בתקופה הקרובה. ייתכן שהסובבים אתכם לא יבינו את דרך התנהגותכם וחשיבתכם, אך עבורכם יהיה זה הדבר הנכון ביותר להפעיל עכשיו יחסים אישיים וחברתיים כדי לחזק את מעמדכם האישי. ייתכן שלא תחושו מיד בהתחלה בהבדל, אך ככל שהזמן יעבור תוכלו ליהנות מהתוצאות.
דגים
אלה מכם שנולדו בתחילת המזל יכולים ליהנות מיחסים טובים בעבודה אותם אתם יכולים לנצל עבור קידום מעמדכם המקצועי. אנשים חדשים שייכנסו אל תוך חייכם יעזרו לכם בפתרון בעיות מקצועיות שהתלבטתם ביחס אליהן, כך שהדרך להצלחה תהיה כמעט סלולה ואת כל השאר תצטרכו להשלים לבד. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל עדיין חשים בחוסר יציבות במרבית תחומי חייכם.
טלה
הכוכב סאטורן המביא איתו מודעות נכנס אל בית הזוגיות שלכם ומביא איתו צורך חדש בכל הקשור למערכות יחסים בחייכם. ייתכן שהנסיבות יהיו כאלה שתצטרכו להבין שאתם חייבים לעשות שינויים וחשיבתכם הישנה אינה מתאימה לכם יותר, או אפילו מעכבת ומפריעה לכם להתפתחות. אלה מכם שיש להם ילדים, ייתכן שתיאלצו להשקיע בהם יותר זמן איכות. בכל בעיה הקשיבו רק לאני הפנימי שלכם שייתן לכם את התשובות.
שור
בשלב זה של חייכם ייתכנו אירועים במשפחה שאתם חייבים להיות יותר מודעים ומעורים בהם. נראה שבני המשפחה זקוקים לכם מאוד ומעוניינים לשמוע את דעתכם בכל החלטה שהם מתכוונים לעשות. מעכשיו ועד לחודש מרס עומדת להיות אצלכם תקופה מאוד אינטנסיבית בכל הקשור לנושאי המשפחה ולכן מומלץ לכם לפנות מספיק מקום, זמן ואנרגיה לשיפור היחסים בבית.
תאומים
אתם נמצאים בנקודת צומת בחיים בה אתם צריכים להחליט מה אתם עושים. תחומי העניין בהם אתם מתלבטים הם כרגע בעיקר החלק המקצועי. יש לכם תוכניות ארוכות-טווח ואתם יודעים שכדי לקבל את התמורה בעתיד הרחוק אתם צריכים להשקיע עכשיו את מקסימום האנרגיה. התחום הזוגי עדיין לוט אצלכם בערפל ולמרות שפעמים רבות אתם מרגישים צורך לפעול בנדון, הרי שאחר-כך אתם מבינים שהדבר אינו בידכם.
סרטן
נושאי עבודה יהיו אצלכם השבוע בסימן התעוררות ולכן זהו הזמן לחזק את היחסים הבין-אישיים בעבודה. יש לכם יכולת להתקדם יותר במידה שתשקיעו יחסי ציבור מאורגנים ומסודרים שירשימו את הזקוקים לכם. מבחינה כספית זוהי תקופה של חוסר יציבות, אך יחד איתה זוהי גם תקופה שבה יש לכם יכולות לארגן לעצמכם מחדש את החיים בעזרת התנהלות כלכלית אחרת.
אריה
אתם המזל היחיד אשר אמור לקחת את האנרגיה של הכוכב מארס הנמצא במזל שלכם ולהפוך את האנרגיה לזמינה ומעשית. בחודשים הקרובים תגלו שיש לכם כוחות לעשייה וייתכן בהחלט שתפעלו רבות ואפילו מתוך לחץ כי לפתע פתאום תרצו להספיק הרבה דברים. התקופה שבה תצטרכו להיות זהירים יותר, תהיה בין החודשים דצמבר 2009 ועד למרס 2010. היזהרו ממלחמות מיותרות ושימרו על הכוחות.
בתולה
אתם נמצאים בתקופה מעולה לשיפור התקשורת הבין-אישית שלכם ביניכם לבין עצמכם, כך שזה הזמן הנכון למצוא את האנשים המתאימים שיעזרו לכם בתקשורת הפנימית שלכם. חיבור בין האיזון והרגש יהיה נכון עבורכם כדי להמשיך ולטפל בבעיות אישיות ופנימיות שצצו בחייכם לאחרונה. מבחינה כספית, אתם צריכים להיערך לתקופה בה לא תמיד תוכלו לעשות כל מה שאתם רוצים ולכן צמצמו בהוצאות.
מאזניים
היחסים הבין-אישיים והחברתיים שלכם הם הדבר הנכון עבורכם להשקיע בו בשלב זה של חייכם. נראה שהסביבה הקרובה לא תמיד סומכת על מעשיכם ויש לכם לעיתים חילוקי דעות איתם. הדבר הנכון כרגע הוא דווקא להשקיע יותר בבית המשפחה שלכם ובאנשים קרובים שמזמן לא היה לכם קשר איתם. כוכב התקשורת מקרין אליכם בזווית אתגרית כך שמומלץ לכם לחשוב ולא לשחרר מיידית מה שאתם מרגישים.
עקרב
נושאי עבודה יילכו ויצברו אצלכם תאוצה כיוון שאתם מבינים שהדרך הנכונה עבורכם בשלב זה היא לעבוד ולעשות זאת כמה שיותר. אם כדי להרוויח כסף ואם כדי להרחיק את עצמכם ממחשבות שליליות. היכולת שלכם לעבד כל נושא לעומק לא תמיד לזכותכם, כיוון שבהחלט ייתכן שהצד השני לא מסוגל להכיל את כל מה שיש לכם להגיד, גם אם אתם צודקים. זה הזמן ללמד את עצמכם פרופורציה.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  09/12/2009   |   עודכן:  09/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נאמן אמר את מה שכל יהודי דתי מאמין בו והדיקטטורה המשפטית שוב משתלטת על חיינו    וגם: השקרים והאינטרסים של בעז אוקון
דניאל הרטמן
סרבנות הפינוי מקורה בתפיסות הרואות בהתנחלות מעשה דתי שהסמכות לגביו הינה רבנית, ולא מדינית. טשטוש גבולות זה בין דת וצבא, הינו תוצר ישיר של אי-ההפרדה בין דת ומדינה בישראל. אולם גם אם החברה בישראל מרשה לעצמה להתמהמה בהכרעה על ענייני דת ומדינה, את הפרדת הדת מהצבא אי-אפשר לדחות אפילו ברגע אחד נוסף
פרופ' יאיר לורברבוים
בניגוד לעמדתם של מרבית הפרשנים והחוקרים הקלאסיים, האל המקראי נתון לסערות נפש ומושפע מיחסיו עם בני אדם    כמיהתו של האל לקשר עם בני האדם מתנגשת לעתים עם תוכניותיו ההיסטוריות, ואולם, ביסודו של דבר, כמיהה זו עצמה היא המניע העמוק לתוכניותיו
ציפורה בראבי
מה טומן עתידה של עיתונות המודפסת? ומי בכלל צריך אותה? היש לה זכות קיום כלכלית?    נראה שפג לו עידן העיתונות הכתובה והמאוחרת
עידן יוסף
השופט נעם סולברג מותח ביקורת על העיתונאים רוני דניאל, שלום קיטל ורפיק חלבי    ביקורת גם על האלוף גיורא איילנד שבידיעת אילנה דיין ניסה לשבש הליכי משפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il