X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איננו יודעים כיצד תסתיים פרשת אירן, אך פרשת ההקפאה תסתיים קודם לכן, ואם ירצה השם, גם שלטון נתניהו דרושות בחירות
▪  ▪  ▪
הורסים ומחריבים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק [פלאש 90]
ד"ר רון בריימן
לעזאזל הבחירות!

סחרחורת בצמרת
בצלאל לביא
מרוב שנתניהו רואה כסאות ואת שרידות הקואליציה לנגד עיניו, הוא עיוור לשיקולי טווח רחוק - אי היעילות של תוכנית ההקפאה והסכנה לאובדן ריבונות כתוצאה מעסקת שליט
לרשימה המלאה

הסדר צריך להיות הדדי
אהרון רול
מזרחי ואשכנזי טוענים כי "הסדר צריך להיות הדדי" * לאור מדיניות האיפה ואיפה של קודמיהם ושלהם, הבה ונחזה "בהסדר שאכן הינו הדדי"
לרשימה המלאה

אי-כבוד
ד"ר רון בריימן
אם יפעל ראש הממשלה ברוח הספר הלבן, סופו שיגביל עליית יהודים ארצה כדי לרצות את הכובש הערבי * נתניהו לא מכבד!
לרשימה המלאה

על כסא ראש הממשלה יושב רם עמנואל. יועץ הסתרים מחזיק במפתחות מוחו ובצפונות נפשו של ברק נתניהו, המאיים להקים מפלגה חדשה וללכת עוד צעד אחד בעקבות הבר-מינן המוטל נושם כמצבה חיה לאסון שהמיט על עמו.
הסיסמה שבקעה עם תחילת שלטונו של ברק, מהיושב האמיתי על הכסא בארצות הברית, רם עמנואל, הייתה: יצהר תמורת בושהאר. לפני שנה העיקרון או יצהר או שואה נראה עדיין אבסורדי באי-מוסריותו ובחולניותו האנטישמית. כעת מוכח שעל-אף פלצותה של הסיסמה, היא זו המאחזת את המסמרים בכסאו של נתניהו, שמגשים אותה בשקיקה רבה: יצהר תמורת 'הסדר'. הרב יצחק שפירא והרב אליעזר מלמד תמורת פירוק ישיבות ההסדר.
הסיבה להקפאה כפי שאומר אהוד ברק, דוברו של נתניהו, היא הערובה להקמת החזון 'שתי מדינות לשני עמים' - הוא חזון ההשמדה של העם היהודי בארצו ארץ ישראל.
האם יש שמץ של סיכוי שבעשרת החודשים הבאים ישראל האוחזת בקרנות המזבח של כסא אובמה תצא למלחמה נגד אירן? הרי זו אחיזת עיניים גמורה. ישראל הגיעה להסכמות עם ארצות הברית על נעילת מפתחות בטחונה בכספת שבה קבורים מסמכי פולארד. מישראל נלקחו המפתחות לגורלה ולעצמאותה ברגע שנתניהו לא יכול היה לקבל את תוצאות הבחירות בליכוד וזרק את פייגלין מן הכסא כמו שזרק את כצל'ה ובחר בברק. אף כאן ייצג נתניהו מופת דמוקרטי כמו הנורמה שקבע הבר-מינן שהבטיח לקיים את תוצאות משאל המתפקדים. בכך הצביע נתניהו על האופק המדיני העדיף בלי יהודים עם זקן, פאות וכיפות. הרי שלום עושים עם אויב ומלחמה עושים עם אח. כמו שנתניהו רימה את בוחריו, כך אובמה מפתה את נתניהו בהבטחות שווא. ליהודי אין זכויות אדם שצריך לכבד.
מאותן סיבות לא מודעות בחלקן נתניהו וברק מתנכלים למתנחלים, מאותן הסיבות של שרון כפי בוטאו יפה על-ידי יאיר לפיד, שקבע כי הגירוש בקטיף היה מסיבה פשוטה. רצינו להראות לכם את מקור חיותו של הדג. מאותן סיבות נתניהו ממשיך לטפח את הלחץ על סוריה לדרוש לסגת מהגולן ומאותן סיבות הזמין נתניהו את האירופים ליטול את ירושלים מן העם היהודי.
לפני שבועות אחדים ניצבתי יחד עם חברי מן הסנהדרין שהשמיעה את התנגדותה בפני הוועדה הארצית של משרד הפנים לתוכנית המתאר של ירושלים. תוכנית המתאר משקפת מאמצים של שנים ארוכות, מאמצים של ישראלים רבים מדי שקשה לקרוא להם יהודים, שכל תוחלתם היא כיצד להיפטר סוף-סוף מירושלים. כל הר הבית, הר הזיתים ושאר המקומות הקדושים המאופיינים בתוכנית כשטח ציבורי פתוח. העיר העתיקה מתה. חור קצה. שלא כיללות האירופים הישראלים, גייסו את כל המרחב הערבי באזור ספר הבירה לתוך גבולות ירושלים כדי להרוס את המאזן הדמוגרפי. כל יהודי של ממש שיקרא את התוכנית יתפלץ משטניותה. האם נתניהו, ברקת ואחרים, שיכולים לקבור את התוכנית קבורת חמור ואך מגלגלים עיניים, עושים מהלך של ממש כדי לגונזה ולהעמיד במקומה תוכנית אחרת ומיידית נגדה נא לכל העולם? תוכנית התיישבות יהודית במרחב ירושלים, תעשיה ומלאכה, או רק עוד עשרה חודשים לאחר שהרכבות תצאנה מהתחנות.
עניין ההתפטרות מארץ ישראל ומירושלים, ומאמונת ישראל, ומחיילי ההסדר שרוי עמוק-עמוק בתוך הדחפים האי-רציונליים של ממשיכי מסורת יוון בישראל. ערב חנוכה יש לנו היהודים השראה חשמונאית. אל יהלכו עלינו אימים לא בהקפאה, לא בסגירת ישיבות הסדר, לא בעסקת שליט ולא באימפוטנציה המכוונת והמכשילה לא למגר את האויב אלא לשמר אותו ככל הניתן כדי להיפטר מהארץ. כל אלו שמאסו בארץ חמדה לא יוכלו לאוהביה.
רוצה נתניהו לפרוש מן הליכוד ולהקים את קדימה ב'? יאללה קדימה! מי מעכב אותו? רוצה לפרק את ישיבות ההסדר? יאללה קדימה. רוצה לשחרר את שליט בדמי ישראל? יאללה קדימה. רוצה לשמר את אופציית המלחמה באירן אחרי הכישלון באפגניסטן, בקוריאה הצפונית, ברוסיה ואיפה לא בידי הממשל בארצות הברית, הכושל והחנף לאויביו והממנה את מוסלמיו למשרות בכירות? יאללה קדימה.
מי שהושיע אותנו מכל צרותינו יאמר לצרותינו די וישלח את משיחו האוסר ומתיר את פצעיו, היושב על הטיבר בכוננות מתמדת. ישלח על חמור קצת יותר אינטליגנטי מן האסורים בנחושתיים בכנסת. עדים איתי זר וצביה שריאל היושבים בבית הכלא במאבקם למען אומה יהודית ומשפט יהודי, כי השם יפדה אסוריו ויתירם מכבלי רשע.
איננו יודעים כיצד תסתיים פרשת אירן, אך פרשת ההקפאה תסתיים קודם לכן, ואם ירצה השם, גם ימי שלטון נתניהו. יש ללכת לבחירות.

תאריך:  09/12/2009   |   עודכן:  09/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש ללכת לבחירות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתה חי על הירח !
ישמעאל  |  9/12/09 13:57
2
ומה יהיו תוצאות הבחירות
שלמה כהן  |  9/12/09 14:18
3
בישראל אין דמוקרטיה
אסיר ציון בציון  |  9/12/09 18:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
הצביעות מאפשרת "גמישות ערכית"    כצבועים, גם קרמניצר שם יהבו על זכרונו הקצר של הציבור    הלכתי לארכיון, וזה מה שדליתי...
אברהם שרון
מצטער. לא ארכוש אייפון. די לי במכשיר הטלפון הסלולרי הפשוט שברשותי, שגם בו אני משתמש מעט מאוד. אסתדר בלעדיו
מנחם רבוי
גם אם אין לחזונו של שר המשפטים סיכויי התממשות באופן מלא לא נסתם עליו הגולל    לאט לאט דיני התורה תופסים להם חזקה
ראובן לייב
אף שצריכת הטיפה המרה בקרב הצעירים הגיעה באחרונה לממדים מפלצתיים - לא מיושמת מניעתה    נוער ישראלי שותה לאבדון
צילה שיר-אל
השבוע: על נסיגת כוכב מארס המקושר עם נסיגת סאטורן המעכב את יכולת העשייה    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il