X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביידן. בדרך לניצחון [צילום: קרולין קסטר/AP]
טראמפ. ייאבק משפטית [צילום: דריו לופז-מילס/AP]
המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן בנאום בוילמינגטון: "קיבלנו מנדט מהבוחרים, וכבר התחלנו לעבוד" מוקדם יותר הזהיר טראמפ את בידן מפני הכרזה על ניצחון והבהיר כי יאבק בכל האמצעים המשפטיים מנת לוודא "שכל הקולות הכשרים יספרו"
▪  ▪  ▪

כשברקע נמשכת ספירת הקולות, עלה (יום ו', 6.11.29) המועמד הדמוקטי, ג'ו ביידן לנאום בפני האוומה האמריקנית בווילמינגטון, דלוור, והודיע כי הוא בדרך הנכונה לניצחון. "אנחנו הולכים לנצח בבחירות, אנחנו במסלול של זכייה ביותר מ-300 מנדטים", אמר ביידן.
ביידן הוסיף כי "מה שברור כרגע הוא שרוב מוחלט של האמריקנים בחר בשינוי ונתן לנו מנדט בכל הקשור לקורונה, כלכלה, ועוד". הוא התייחס בנאומו גם להתמודדות עם מגפת הקורונה ואמר: "אני מבין את אלו שחוו אובדן בשל הקורונה, אתם לא לבד - ליבנו איתכם. אנחנו אומנם לא יכולים להציל את כל החיים שאבדו, אבל אנחנו יכולים להציל את אלו שעדיין יש להם סיכוי".
בנאומו התייחס גם לניסיונותיו של הנשיא דונלד טראמפ, לעצור את ספירת הקולות ולהליכים המשפטיים המתוכננים ואמר: "ההצבעה שלכם תיחשב ותיספר. לא אכפת לי כמה אנשים מנסים לעצור את זה. אני לא אתן לזה לקרות".
ביידן אומנם לא יכל היה להודיע עדיין זכייתו, אבל נשא נאום מאחד ונשיאותי: "ויכוחים ומחלוקות זה דבר שקיים וחשוב שיהיה, אבל התפקיד של הדמוקרטיה הוא לא להעמיק את הקונפליקט, אלא לאחד. אנחנו אומנם יריבים, אבל לא אויבים - אנחנו אמריקנים".
מוקדם יותר, צייץ נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, והזהיר את ביידן שלא להכריז על ניצחון. "לג'ו ביידן כדאי לא להכריז על ניצחון, גם אני יכול לעשות את זה", ציין טראמפ והוסיף: "ההליכים המשפטיים רק החלו". טראמפ הודיע כי יאבק בכל האמצעים המשפטיים על-מנת לוודא "שכל הקולות הכשרים יספרו וכל הקולות הלא כשרים לא יספרו". עוד הוסיף טראמפ: "לעולם לא אפסיק להאבק למענכם ולמען ארצנו. העם ראוי להליך בחירות שקוף וכשר, זה מאבק על עתיד הליך הבחירות".

תאריך:  07/11/2020   |   עודכן:  07/11/2020
+השר הנדל: משוכנע שביידן ימשיך להיות ידיד אמת לישראל
23:13 07/11/20  |  איציק וולף

שר התקשורת, יועז הנדל, פרסם הודעת ברכה לנשיא האמריקני הנבחר, ג׳ו ביידן. "משוכנע שימשיך להיות ידיד אמת ושותף של מדינת ישראל. הערכים המשותפים שמדינת ישראל וארה״ב חולקים הם מעל לכל הנהגה פוליטית", כתב בהודעתו. עוד הודה לנשיא טראמפ על הידידות וקדנציה מופלאה שבה קידם את היציבות האזורית והכניס שלום מתוך עוצמה ואיזון.

+ח"כ ברקת: תחת ביידן תימשך מערכת היחסים האמיצה בין המדינות
22:56 07/11/20  |  איציק וולף

ח"כ ניר ברקת אמר כי הוא מאמין שתחת הנהגת ג'ו ביידן תימשך מערכת היחסים האמיצה והחיובית בין ישראל לארצות הברית. "אני מודה מעומק הלב לנשיא היוצא דונלד טראמפ על תרומתו האדירה למדינת ישראל בארבע השנים האחרונות. לעד תיחקק בהיסטוריה של עם ישראל כידיד אמת שלנו", הוסיף.

+מנהיגי העולם מברכים את ביידן, נתניהו מחכה
21:16 07/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

קנצלר גרמניה, נשיא צרפת, ראש ממשלת בריטניה ונשיא מצרים פרסמו כבר הודעות ברכה לג'ו ביידן על ניצחונו בבחירות בארצות הברית  ▪  ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, נמנע עד כה מפרסום הודעה

מרקל ונתניהו. היא הגיבה, הוא - לא [צילום: עמוס בן גרשום / פלאש 90]
+בתו של ג'ון מק'יין: הוקל לי, מצפה לנשיא שמכבד שבויי מלחמה
19:56 07/11/20  |  איציק וולף

מייגן מק'יין, בתו של הסנאטור המנוח ומי שהיה בעבר המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, ג'ון מק'יין, ברכה על ניצחון ג'ו ביידן ועל הפסד הנשיא הרפובליקני דונלד טראמפ. "הוקל לי ואני מצפה לקבל נשיא שמכבד פצועים ושבויי מלחמה", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
הדברים נכתבו על-רקע דברים שאמר בעבר הנשיא היוצא טראמפ, אשר לעג לנכותו של מק'יין, ולעובדה שנפל בשבי במלחמת ויטנאם.

+קמפיין טראמפ: ממשיכים להיאבק
19:18 07/11/20  |  איציק וולף, איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

עורכי דינו צפויים להתחיל ביום שני במאבק המשפטי - הצעד האחרון שנותר לטראמפ לפני שייאלץ להודות בהפסד  ▪  וושינגטון פוסט: מקורבי טראמפ מנסים לשכנע אותו להכיר בהפסדו, גם אם לא יעשה זאת בצורה רשמית

האם יירד מהבמה [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+ח"כ יזבק: טוב שהסתיים עידן טראמפ שהוביל מדיניות הרסנית
18:42 07/11/20  |  איציק וולף

ח״כ היבא יזבק (הרשימה המשותפת) הגיבה על ההודעה של הרשתות בארצות הברית על ניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות ואמרה כי נראה שעידן טראמפ הסתיים וטוב שכך.
"המדיניות ההרסנית שהוביל באזור באמצעות תוכנית המאה, הצהרות הסיפוח והלגיטימציה המתמשכת לכיבוש ולדיכוי העם הפלשתיני הן רק חלק מהנזק העצום שעשה במשך כהונתו. כולי תקווה כי תוצאות הבחירות יובילו למדיניות גלובאלית צודקת יותר וגזענית פחות״, צייצה בחשבון הטוויטר שלה.

+ביידן: אהיה נשיא לכל האמריקנים
18:33 07/11/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

רשתות הטלוויזיה הגדולות הכריזו על ביידן כמנצח במדינת פנסילבניה - ובכך הגיע ל-273 אלקטורים, שלושה מעל הנדרש  ▪  ביידן מוביל גם בג'ורג'יה, אריזונה ונבאדה - ועשוי לנצח את טראמפ ב-306 מול 232, אותה תוצאה בה ניצח טראמפ את קלינטון  ▪  ביידן בתגובה ראשונה: הגיע הזמן לשים בצד את הכעס והמילים הקשות, ולהתאחד כאומה

תוצאות הבחירות: שידור חי ברשת NBC
ינאם הערב ויקרא לאחדות [צילום: קרולין קסטר, AP]
תומכי ביידן חוגגים בקליפורניה [צילום: נח ברגר, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביידן בנאום לאומה: "אנחנו הולכים לנצח עם 300 אלקטורים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ביידן קריין טלפרומפטר ל"ת
Q  |  7/11/20 17:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב 2020
איתמר לוין
הקולות בדואר חוללו מהפך בשתי המדינות    זכייה ב-20 האלקטורים תעניק לביידן את הניצחון עם 273 אלקטורים    זכייה בג'ורג'יה תעניק לו 269 אלקטורים והוא יזדקק לאחד נוסף בלבד    ביידן גם ממשיך להוביל באריזונה ונבאדה - שזכייה בשתיהן תעניק לו את הנשיאות בלא קשר לפנסילבניה וג'ורג'יה
איתמר לוין
התסריט של נשיא המסרב לפנות את הבית הלבן פתאום לא נראה מופרע    הטראמפיזם יישאר ומלאכת השיקום תהיה קשה    הקיצוניות תמשיך להגדיר את הפוליטיקה האמריקנית    ההגינות והשפיות יחזרו לבית הלבן    זה ממש לא רע מבחינת ישראל    הגיע הזמן להיפטר משיטת האלקטורים
איתמר לוין
אם המועמד הדמוקרטי אכן ינצח, השליטה עלולה להתגלות כמשימה בלתי אפשרית בגלל הסנאט, בית המשפט העליון, הקורונה ויתר הנסיבות - מזהיר וושינגטון פוסט
איתמר לוין
ביידן חולל מהפך לאחר יומיים של הובלת טראמפ; הזכייה בה תבטיח למעשה את נצחונו    הפער בפנסילבניה ירד ל-18,200 קולות בלבד; ניצחון בה יעניק לביידן את הנשיאות    המועמד הדמוקרטי ממשיך להוביל באריזונה ונבאדה    טראמפ חוזר על הטענות חסרות הבסיס בדבר תרמית נרחבת בספירת הקולות
איתמר לוין
"הטראמפיזם עשוי להפוך לגרסה האמריקנית של הפרוניזם"    "לא משנה מי ינצח בקרבות המשפטיים; מחצית מן האמריקנים לא יראו בו נשיא חוקי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il