X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מיום חמישי בלילה עד ראשון לפנות בוקר לא תתאפשר הגעה לחברון ולקריית ארבע למי שאינם תושבי המקום המפקד הצבאי באזור חתם על צו לסגירת מערת המכפלה למתפללים יהודים
▪  ▪  ▪
[צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

משטרת ישראל, כוחות הביטחון ומג"ב סיימו את הערכותם לאכיפה מוגברת ושמירה על ההנחיות לקראת שבת "חיי שרה" (14-13.11.20), השבת שבה קוראים על שרה אימנו, בצל מגפת הקורונה.
השנה, בשל הסכנה הטמונה בריבוי מבקרים ואשר עלולה להביא להדבקה והפצה של נגיף הקורונה בקרב הרבים, כוחות הביטחון יחד עם גורמי הרשות המקומית, ייערכו לאכיפה מוגברת של הנחיות הקורונה.
לצורך שמירה על ביטחון ושלום הציבור, הוחלט על-ידי המפקד הצבאי באזור כי מערת המכפלה תהיה סגורה למתפללים, החל ביום חמישי 12.11.20 משעה 22:00 ועד ליום ראשון 15.11.20 שעה 04:00. כמו-כן תיאסר כניסה לקריית ארבע וליישוב היהודי בחברון לכל אדם אשר אינו מתגורר ביישוב על-פי נתוני רשות האוכלוסין.
לצורך כך, כבר מהיום ייפרסו מחסומים בצירים הראשיים ובכניסה לקריית ארבע כדי למנוע כניסתם של אזרחים ומבקרים לקריית ארבע שאינם תושבי המקום.
גדרות יוצבו בחניונים ובמקומות חנייה במטרה למנוע חניית כלי רכב, מגורונים והקמת אוהלים, וכן תבוצע גרירת כלי רכב אשר יחנו באופן שאינו חוקי.
ראש מועצת קריית ארבע, רב העיר וגורמי עירייה יצאו בקריאה לתושבי המקום להימנע מהזמנת אורחים ובני משפחה המתגוררים מחוץ ליישוב.
העירייה נערכת לשמירה מוקפדת על כללי הריחוק הבריאותי, אכיפה שתכלול סגירת מבני ציבור המשמשים אכסניה לאורחים והמשטרה בתיאום מלא עם הרשות המקומית תנקוט צעדים משמעותיים על-מנת לאכוף את ההנחיות.
לאור זאת הציבור מתבקש שלא להגיע לאזור מתוך אחריות ושותפות למאמץ הלאומי בבלימת המגיפה.

תאריך:  08/11/2020   |   עודכן:  08/11/2020
+חשש: שלושה נדבקו בקורונה שמקורה בחורפנים
12:34 09/11/20  |  עידן יוסף

חשש ששלושה ישראלים שחזרו מדנמרק נדבקו במוטציה של נגיף הקורונה שמקורה בחורפנים (כאן חדשות). ממשרד הבריאות נמסר: "בכל דנמרק ידוע כרגע על מספר חולים מועט שנגוע במוטציה והם מבודדים. הסבירות שהגיע חולה הנושא את המוטציה לישראל נמוכה. עם זאת אנו נוקטים משנה זהירות. משרד הבריאות, יחד עם פיקוד העורף, הוציא רשימת נוסעים שחזרו מדנמרק ויוצר עמם קשר מהבוקר לביצוע דיגום מיוחד לקורונה ובדיקת המוטציה. עד לקבלת התוצאות הנוסעים מדנמרק מתבקשים להכנס לבידוד. דנמרק נכנסה לרשימת הארצות האדומות מחייבות בידוד".

+המשטרה רשמה ביממה החולפת 1,928 דו״חות בגין הפרות הקורונה
11:20 09/11/20  |  מירב ארד

יממה החולפת (08.11.2020) נרשמו ע״י המשטרה 1,928 דו״חות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי - 1,665 דו"חות, ובהם גם 57 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד והדיווח וכן 148 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק.

+1.7 מיליון ש"יוקצו להקמת חדרי מנוחה ב-32 בתי חולים
10:44 09/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

החדרים יכללו פינות ישיבה ומנוחה, ציוד וריהוט למטבחון, ציוד ספורט, משחקים לפנאי ועוד

מחלקת קורונה בתל השומר [צילום: יוסי זלינגר/פלאש 90]
+משרד הבריאות: שני חולי קורונה מאומתים שחזרו בטיסה לישראל
09:48 09/11/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות מעדכן על שני חולי קורונה מאומתים שחזרו בטיסה לישראל: מלונדון לישראל, חולה מאומת בטיסה מספר 764 בתאריך 01.11.2020 של חברת ישראייר. שעת המראה 12:00, נחיתה בישראל בשעה 14:30. טיסה מבלגרד לישראל, חולה מאומת בטיסה מספר EJ 2083 בתאריך 01.11.2020 של חברת EasyJet שעת המראה 07:15, נחיתה בישראל בשעה 14:00. נוסעי הטיסות מתבקשים להיכנס לבידוד ביתי עד לתאריך 15.11.2020 לפי הנחיות משרד הבריאות,

+השר אופיר אקוניס נדבק בקורונה
09:05 09/11/20  |  מירב ארד

השר לשיתוף פעולה איזורי, אופיר אקוניס, נמצא חיובי לבדיקת קורונה. אקוניס נכנס לבידוד בביתו, בהתאם להוראות משרד הבריאות וימשיך לנהל משם את ענייני המשרד.

+אפקט הקורונה: הנשים מול "תקרת הבטון"
09:03 09/11/20  |  שני אזולאי   |   לרשימה המלאה

נכון לתחילת אפריל, 48% מהנשים השכירות דיווחו כי יצאו לחופשה או פוטרו, לעומת 32% מהגברים. נוסף על כך, דווח כי כ-39% מהנשים המשיכו לעבוד באותו היקף משרה כמו קודם זאת לעומת 54% מהגברים

החיים קשים עוד יותר [צילום: ברנט ארמנגו/AP]
+משרד הבריאות: 522 אובחנו אתמול בקורונה
08:14 09/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בישראל ישנם 322 חולים במצב קשה, 138 מונשמים  ▪  במרכז הלאומי למערכה בקורונה מזהירים: הנתונים מהשבוע האחרון מעידים באופן ברור על עצירה בירידת התחלואה  ▪  קפריסין תיכנס לרשימת המדינות האדומות

[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+שמולי יגבש תוכנית לטיפול נפגעי אלימות במשפחה בקורונה
00:51 09/11/20  |  עידן יוסף

לאור התגברות תופעת האלימות במשפחה בשל משבר הקורונה, החליטה הממשלה להרחיב את היקף הטיפול בנפגעי אלימות במשפחה ולהטיל על שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים איציק שמולי לגבש תוכנית פעולה לשיפור האיתור והמניעה של תופעת האלימות במשפחה ולטייב הטיפול והמענים בתופעה.

+מסתמן: הגבלות על מפגשים משפחתיים בחנוכה
20:09 08/11/20  |  עידן יוסף

בכירים במשרד הבריאות: אם מגמת התחלואה תימשך, אין שום סיכוי שנוכל לחגוג את חנוכה כרגיל. מניסיון העבר, תידרש קביעת הגבלות תנועה או הגבלות מחמירות על מפגשים משפחתיים (חדשות 12).

+על-סף התפרצות מחודשת של המגפה
20:02 08/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הד"ר שרון אלרעי-פרייס אומרת כי העלייה במקדם ההדבקה מלמדת שהישגי הסגר השני שבריריים  ▪  "לא ירחק היום שנעבור למקדם הדבקה 1 - והמגפה תתפשט"  ▪  "זה הזמן להתחסן משפעת"

אלרעי-פרייס. חשש לאיבוד שליטה
חנות בראש פינה [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה תחסום גישה למערת המכפלה בשבת חיי שרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
הד"ר שרון אלרעי-פרייס אומרת כי העלייה במקדם ההדבקה מלמדת שהישגי הסגר השני שבריריים    "לא ירחק היום שנעבור למקדם הדבקה 1 - והמגפה תתפשט"    "זה הזמן להתחסן משפעת"
איציק וולף
המשנה למנכ"ל משרד הבריאות התפטר לאחר 13 שנים כראש שירותי בריאות הציבור וכמשנה למנכ"ל    "יש משמעות לערך הרוטציה ולהזרמת דם חדש לתוך המערכות הציבוריות"
מירב ארד
בר-דוד: "המאבק הוא למען כל העובדים בכל רחבי מדינת ישראל, ובפרט למען העובדים המוחלשים. זהו אינו מאבק רק של העובדים המאוגדים. המתווה לתשלום ימי הבידוד אליו הגענו הוא מאוזן ולא נותן פתח לניצול"
ד"ר דוד ארגז
המומחים מאמצים טענה לא מוכחת ומאוד לא סבירה שבעתיד יתגלו סיבוכים בשכיחות גבוהה בקרב חולי קורונה קלים    אגף המודיעין שוב יורה חץ ומצייר סביבו מטרה    דרגת אמינות החרדים נוהרים לבקו"ם    נו טוב... נראה שלפחות את לקחי מלחמת יום כיפור הם סוף-סוף למדו, אין לזלזל באויב ובתחבולות תעשה לך מלחמה
רות רזניק
היכן נדבקים וכמה נפטרים בגלל הזנחה    השמועות בדבר הידבקות בתוך כתלי בי"ח, חוזרות ועולות שוב ושוב    ואנשים הנזקקים לשירות בי"ח מהססים להגיע למוסד החשוב בגלל אותו חשד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il