X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניסנקורן במסיבת העיתונאים: "נפעל להכין תזכיר חוק כבר בימים הקרובים ונפעל להעלות את זה בישיבת ממשלה, מתוך הבנה שיש בממשלה רוב ותמימות דעים"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

שר המשפטים אבי ניסנקורן והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה עמית מררי הציגו (יום ה', 12.11.20) את מסקנות הצוות הבין-משרדי ללבחינת מדיניות ההפללה והצריכה של הקנביס. בדומה למודלים דומים ומבוססי מחקר בעולם, ובקנדה בפרט, המתווה המוצע יתיר לגורמים מורשים לגדל ולשווק קנביס, ולמכור לבגירים מעל גיל 21.
"המטרה היא שהחוק ייכנס לתוקף תוך תשעה חודשים מהרגע שיופץ תזכיר החוק. בתקופה הזו המשרדים השונים יעבדו כדי להסדיר את הנושאים השונים. אנחנו נפעל להכין תזכיר חוק כבר בימים הקרובים ונפעל להעלות את זה בישיבת ממשלה, מתוך הבנה שיש בממשלה רוב ותמימות דעים - גם בגוש הליכוד וגם בגוש כחול לבן - לקדם את הנושא הזה לטובת הציבור הישראלי", אמר השר ניסנקורן.
בשלב ראשון יותר לצרוך קנביס במרחב הפרטי, ולאחר מכן תיבחן האפשרות להעביר סמכויות לרשויות מקומיות ולאפשר צריכה ציבורית באזורים מותרים, על-פי אופי האוכלוסייה המקומית.
במקביל, תותאם תוכנית חינוך והסברה על-מנת לעודד צריכה אחראית ותוגבר האכיפה כנגד סחר בלתי חוקי ופעילות בשוק השחור. לצורך יישום הרפורמה יוקם גוף רגולטורי ממשלתי שיפקח על כל היבטיה במטרה למזער את הסיכונים הפוטנציאליים, ויאפשר להתקדם צעד אחר צעד באופן מדוד ואחראי.
הצוות הבין-משרדי הוקם בחודש יולי לאחר שמליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעות החוק של הח"כים שרן השכל ורם שפע לאי-הפללת צרכני קנביס. הצוות קיים 21 ישיבות וקיים התייעצויות רבות עם עשרות מומחים מהארץ ומהעולם ובין השאר בחנו רפורמות דומות שיושמו במדינות נוספות.

תאריך:  12/11/2020   |   עודכן:  12/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נקדם לגליזציה של קנביס בתוך 9 חודשים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הפרקליטות: צבי גנדלמן קידם את ענייניו של הקבלן שמואל לוי, שסייע לו להיבחר בשנת 2013, מתוך מחויבות אישית עמוקה וחשש שלא יסייע לו בעתיד
איתמר לוין
הפרקליטות מסרבת לומר מהי לדעתה המשמעות אם נתניהו חזר בו מהתחייבותו להסדר ניגוד עניינים, במסגרת העתירות נגד מינויו    פרקליטו של נתניהו: ההתחייבות הייתה לכך שההסדר יוסכם איתו ולא יונחת עליו, כפי שעשה כעת מנדלבליט
עידן יוסף
יו"ר הפורום החילוני: "צעירים דתיים לא יכולים להתנחל בלבבות אז מתנחלים בלבבות בהדתה"    חוקר במכון לדמוקרטיה: "אם ליהדות של המדינה אין משמעות בהתגברות על ערכים אחרים בשום מקרה, אין לה שום משמעות וערך"
מירב ארד
שרי כחול לבן צפויים להתנגד להטלת עוצר לילי    ההחלטה תתקבל רק ביום ראשון    תקופת הבידוד קוצרה ל-12 ימים    פרופ' גמזו בטקס הפרידה: "צריך פה הנהגה שלא אומרת לעם למה הוא לא צודק"
איתמר לוין
יוסף אלרון מותח ביקורת על קביעת השופטים אשר קולה, דני צרפתי ורננה גלפז-מוקדי לפיה נסיון אונס ומעשה מגונה "לא התבצעו באלימות פיזית" - טענה ששימשה את העבריין בערעורו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il