X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מרכזי הקניות הפתוחים נותרו מאחור [צילום: יח"צ]
עיקרי ההחלטות שהתקבלו היום [צילום: לע"מ]
הלימודים בכיתות ה'-ו' יחודשו בשבוע הבא בערים ירוקות ובערים צהובות שבוע לאחר מכן יחודשו הלימודים לכיתות י"א ולכיתות י"ב ההקלות כפופות לרמת התחלואה ראש הממשלה: שוחחתי עם ולדימיר פוטין על אופציה לרכישת החיסון הרוסי לאחר שיפותח "המטרה שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים לכמה שיותר אזרחים. זה ייקח זמן, אבל לא מדובר בשנים אלא מדובר בחודשים"
▪  ▪  ▪

מרכזי הקניות הפתוחים ייפתחו למסחר ממחר בבוקר בערים ה'ירוקות'. כך סוכם (יום ב', 16.11.20) בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר כחול לבן, ראש הממשלה החליפי בני גנץ. נתניהו וגנץ סיכמו עוד כי כיתות ה' וכיתות ו' ייפתחו בשבוע הבא בערים ירוקות וצהובות, ויצטרפו לכיתות א' עד ד' שלומדות בבתי הספר כבר כמה שבועות. על-פי הסיכום, בעוד שבועיים יתחדשו הלימודים הפרונטליים גם בכיתות י"א ובכיתות י"ב באותן ערים.
עוצר לילי יוטל בערים הנחשבות לכתומות, מבחינת רמת התחלואה של הקורונה, ויוטל סגר בערים אדומות בעלות תחלואת קורונה גבוהה. עוד קוצר הזמן שבין מעבר מעיר כתומה לעיר אדומה.
עוד הוחלט בישיבת קבינט הקורונה כי העיר אילת ואזור התיירות בים המלח יורשו לקיים שגרת פעילות מיוחדת שתאפשר הפעלת מלונות ותיירות בהתאם לתוכנית "איים ירוקים לתיירות". בנוסף, הוחלט כי משרד הבריאות יגבש המלצות לצעדים נוספים להורדת רמת התחלואה, ויציג אותן בהקדם. הקבינט ציין כי במקרה של עלייה משמעותית בתחלואה – יבוטלו הקלות.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי ישראל תהיה אחת המדינות הראשונות שתקבל את החיסון מתוצרת חברת מודרנה. "לפני שעה קלה שוחחתי עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, על האפשרות לרכוש אופציה לחיסון ספוטניק 5. המטרה שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים לכמה שיותר אזרחים. זה ייקח זמן, אבל לא מדובר בשנים אלא מדובר בחודשים", אמר. נתניהו ציין כי נתוני התחלואה בישראל נמוכים ביחס לנתוני התחלואה באירופה, אך מקדם ההדבקה עבר את ה-1 באופן שעלול להוביל להרחבת התחלואה. "אם נהיה פזיזים - נראה זינוק בתחלואה שיפגע גם בבריאות וגם בכלכלה".
השר גנץ אמר כי מדובר בחזרה למתווה דיפרנציאלי בבחינת "ירוק וטוב לו - אדום ונעזור לו".
"לצד המלחמה בתחלואה, אנחנו חייבים גם לחשוב על ילדינו שנמצאים בבית חודשים ארוכים, ולכן כבר בשבוע הבא נפתח בערים הירוקות והצהובות את כיתות ה'-ו' ובשבוע לאחר מכן את כיתות י"א-י"ב. בהמשך נדאג גם ליתר התלמידים בחטיבות הביניים ובכיתות הנמוכות בתיכון- ט'-י'.
אני קורא לכל צוותי ההוראה, אל תחכו רגע אחד- לכו להיבדק, קחו אחריות כדי שנוכל לעמוד במשימה החינוכית, הלאומית והבריאותית. זה חשוב לכם, זה חשוב לנו", אמר.
לדבריו, לאחר פתיחת המסחר במרכזים הפתוחים בערים הירוקות יתחיל פיילוט לפתיחת הקניונים כפוף לבדיקות ולהבטחת הבריאות. "לצד זאת- נמשיך את הסגרים ביישובים האדומים, ונקיים סגרי לילה גם בערים הכתומות. אני מתכוון לעמוד על כך שנממש את מתווה הקנסות עליו החלטנו ושעוכב בדרך. הנחיתי את מערכת הביטחון כולה להמשיך בפעילות ולהסתער על הערים האדומות והכתומות. נסייע ככל שרק ניתן, לא נחסוך באף משאב-לא בחקירות, לא בבדיקות, לא בהסברה ובכל דבר שצריך", אמר.

[צילום: לע"מ]
תאריך:  16/11/2020   |   עודכן:  16/11/2020
+משבר בחבילת הסיוע האירופית
06:01 17/11/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הונגריה ופולין מאיימות להטיל וטו על החבילה בסך 750 מיליארד אירו, המיועדת להתמודד עם קשיי הגל הראשון של הקורונה, בשל הזיקה בינה לבין שמירת עקרונות שלטון החוק

בודפשט, 11.11.20 [צילום: זולטן מאתה, AP]
+קלנסואה ואכסאל הוכרזו אזור מוגבל לשבוע
23:03 16/11/20  |  איציק וולף

ועדת השרים לאזור מוגבל הכריזה (יום ב', 16.11.20) על קלנסואה ואכסאל אזורים מוגבלים החל ממחר, 17.11.20 בשעה 8:00 בבוקר ולמשך שבוע. כמו כן האריכה הוועדה את ההכרזה על בוקעאתא כאזור מוגבל למשך שבוע.

+בעלי הקניונים הציגו למשרד הבריאות מתווה לפתיחה
16:24 16/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הצריכה - 42% מהתל"ג, שרובו נעשה ב-17 אלף החנויות, מתוכם כ-12 אלף בקניונים  ▪  יו"ר ועדת הקורונה: פתיחת חנויות-הרחוב אך הגבלת הקניונים - גורמת לצפיפות במקום לפיזור האוכלוסייה

קניון ברמות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+לפיד: להתנהל כאילו אין חיסון
14:50 16/11/20  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד, אומר כי יש להתנהל כאילו אין חיסון משום שהחיסון אינו קרוב. בפתח ישיבת הסיעה אמר: "‏הנזק הכי גדול של הממשלה הזאת, זה אובדן האמון של הציבור. אנחנו כבר לא נאמין להם, כי אי אפשר להאמין להם. "אני רוצה להפנות מפה שאלה לראש הממשלה נתניהו. מר נתניהו, למה אתה לא אומר את האמת בעניין החיסונים? החיסון של פייזר לא עבר את כל הבדיקות. לא עבר את השלב האחרון".

+מודרנה: 95% יעילות לחיסון לקורונה
14:24 16/11/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מדובר בתוצאות הראשוניות של הניסוי הקליני בשלב השלישי  ▪  החיסון של מודרנה יעיל אף יותר מזה של פייזר, שהגיע ל-90% הצלחה; החברה צופה שתנאי אחסונו יהיו פחות קשים וחיי המדף שלו יותר ארוכים - בעוד מחירו עשוי להיות כפול משל פייזר  ▪  גם החיסון של מודרנה מצריך קבלת שתי מנות

42% מהנבדקים - בסיכון מוגבר [צילום: טיימי אלווארז/AP]
פאוצ'י. ציפה ל-75% בלבד [צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחר: מסחר במרכזים פתוחים; הלימודים יורחבו בשבוע הבא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
הצריכה - 42% מהתל"ג, שרובו נעשה ב-17 אלף החנויות, מתוכם כ-12 אלף בקניונים    יו"ר ועדת הקורונה: פתיחת חנויות-הרחוב אך הגבלת הקניונים - גורמת לצפיפות במקום לפיזור האוכלוסייה
איתמר לוין
מדובר בתוצאות הראשוניות של הניסוי הקליני בשלב השלישי    החיסון של מודרנה יעיל אף יותר מזה של פייזר, שהגיע ל-90% הצלחה; החברה צופה שתנאי אחסונו יהיו פחות קשים וחיי המדף שלו יותר ארוכים - בעוד מחירו עשוי להיות כפול משל פייזר    גם החיסון של מודרנה מצריך קבלת שתי מנות
מיכאל ליאב
ניתן לראות שבשל מגיפת הקורונה נוצרו מגוון רחב של בעיות בחייהם של הסטודנטים    אחת מאותן הבעיות הינה שמרבית הסטודנטים החיים מחוץ לבתי הוריהם אינם יכולים לממן את עצמם
איתמר לוין
העניים ביותר נפגעים בצורה הקשה ביותר מן הקורונה ומצויים בסכנת המוות הגדולה ביותר - ולאור זאת ייתכן שהם צריכים להיות בראש התור לקבלת החיסון
מירב ארד
משרד הבריאות: בעיה בממשק המחשובי    המל"ל: מחודש מאי לא דנו בכך    פקע"ר: לא עוסקים בכך; האוצר: לא הוגשה בקשה לתקצב כזה מערך    ח"כ שלח: "למה לדון בפתרון מעולה וזול כשאפשר לשבת שבע שעות על סגירת חנויות ולא להחליט? ככה לא מנהלים מדינה!"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il