X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זירת המטענים בגדר הגבול עם סוריה [צילום: דובר צה"ל]
בתגובה להנחת המטענים:
צה"ל תקף מטרות צבאיות בסוריה
חיל-האוויר פגע במטרות של כוח קודס האירני וצבא אסד בתגובה לחשיפת המטענים שהונחו בסמוך לגדר הגבול יו"ר ועדת חו"ב: "הנחת המטענים - הפרה של הסכם הפרדת הכוחות משנת 1974"

מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (יום ד', 18.11.20) בסוריה מטרות צבאיות השייכות לכוח קודס האירני ולצבא הסורי. בתקיפה נפגעו מחסנים, מפקדות ומתחמים צבאיים וכן סוללות טילי קרקע אוויר.לפי דיווחים לא מאומתים בסוריה, ישנם שלושה הרוגים כתוצאה מהתקיפה.
 
התקיפה בוצעה בתגובה להנחת זירת המטענים סמוך לגדר הגבול עם סוריה בשטח ישראל, על-ידי חוליה סורית שפעלה בהכוונה אירנית. "חשיפת זירת המטענים אתמול, מהווה הוכחה נוספת לפעילות ההתבססות הממושכת של אירן בסוריה. צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית משטחו וימשיך לפעול ככל שיידרש למיגור ההתבססות האירנית בסוריה המהווה סיכון ליציבות הביטחונית במרחב. צה"ל שומר על מוכנות גבוהה והיערכות לכל תרחיש", נמסר מדובר צה"ל.
כאמור, אתמול חשף כוח צה"ל זירת מטענים סמוך לגדר הגבול עם סוריה, בדרום רמת הגולן בשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי כוחות הנדסה קרבית נטרלו את זירת המטענים, סמוך למרחב בו סיכל כוח צה״ל ניסיון הנחת מטענים לפני כשלושה חודשים.
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ צבי האוזר הגיב בטוויטר על התקיפות בסוריה: "‏אירן מנסה לבסס חזית טרור מול ישראל בתמיכת אסד. ישראל לא תשלים עם כך ותמשיך לגבות מחיר כבד על נסיונות אלה. הנחת המטענים בשטח המפורז בגבול ישראל סוריה היא הפרה של הסכם הפרדת הכוחות משנת 1974. לאור הפרות חוזרות של הסכם הפרוז המתרחשות לאחרונה, על ישראל לבחון משמעות המשך קיומו.".

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
תאריך:  18/11/2020   |   עודכן:  18/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטת אפרת פינק זיכתה נאשם בתקיפת שתי ילדות ביבנה בשנת 2018    מתארת על פני עשרות עמודים את הכשלים וחוסר החוקיות שליוו את החקירה לכל אורכה: זיהום הזיהויים, מניעת היוועצות עם עורך דין, טפיחות על גבו של החשוד, איומים והבטחות שווא, אי-בדיקת אליבי, כבילה לכיסא, עדויות בלתי מהימנות של שוטרים ועוד    הפרקליטות גיבתה את מעשי המשטרה וניהלה את התיק עד סופו
עידן יוסף
הסנגוריה הציבורית מציעה לנתק את הכלי הפלילי ולסייג את השימוש בעבירה הפלילית בהוראת השעה    לשכת עורכי הדין: "אי אפשר לתת כותרת יפה ללא פתרון לבעיה. האם תביעה נזיקית היא המענה לאלימות כלכלית או שהיא תעצים אותה?    עו"סית ארצית לענייני סדרי דין: "אני מבינה את החשש לניצול לרעה כדי להעצים סכסוכים הסיכון תמיד קיים ובשביל זה יש בית המשפט"
איציק וולף
אמנון מאיר הושעה בטענה כי פעל באופן שאינו הולם חבר בורסה, פגע במוסד בורסת היהלומים ובחבר נוסף באופן מבזה ומשפיל    בית המשפט ביטל את ההשעיה עד להחלטה חדשה
איציק וולף
עו"ד אסי מסינג מאשים את סביבת שר האוצר בצילום חשאי של מסך הטלפון הנייד שלו ובהדלפתו לחדשות 12    מצהיר כי ימשיך לפעול כ'שומר סף' וכי פעולותיו ככזה אינן חתירה נגד מדיניות הממשלה    התנצל בפני שר האוצר על שכינה אותו בתכתובת פרטית בכינוי 'הורדוס'
איתמר לוין
הורו למדינה לנמק בתוך שלושה שבועות מדוע לא יוגבל השימוש בכלי השב"כ "למקרים שבהם החולה המאומת אינו משתף פעולה בחקירה האפידמיולוגית, או שלא מסר כלל דיווח על מגעים"    עשויים גם לקבוע שמשרד הבריאות אינו עומד בחובתו לפתח כלי אזרחי חלופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il