X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחאה בת"א. מניפים שלטים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
שוטרים בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
עימותים נרשמו בין שוטרים למפגינים בכניסה לעיר הפגנות חרדים בבר-אילן דיווחים פלשתינים על זריקות אבנים לעבר פלשתינים בכמה מוקדים בשומרון נתניהו להוריו של אהוביה סנדק: "האמת על נסיבות מותו של בנכם עומדת לצאת לאור"
▪  ▪  ▪

לילה של הפגנות בירושלים. צעירים חרדים תקפו הלילה רכב ובו נוסעים ערבים באזור צומת בר-אילן בבירה. בתיעוד התקרית נראים הצעירים הערבים מותקפים באלות, באבנים ובקרשים – ומנסים להימלט עם רכבם מהמקום.
המחאה על מותו של אהוביה סנדק: מאות הפגינו (יום ה', 31.12.20) בהפגנה בגשר המיתרים בכניסה לירושלים, כמו כמעט בכל ערב בשבוע וחצי. בין היתר נשמעו קריאות "יהודי לא הורג יהודי".
מפגינים חסמו את ציר התנועה בכניסה לעיר ובמספר מקרים הושלכו ביצים לעבר השוטרים. כמו-כן, במהלך ביצוע מעצר חשודים, נפגעו שני שוטרים. האירוע הסתיים בשעות הקטנות של הלילה. נזק נגרם למספר ניידות משטרה, כלי רכב אזרחיים ואוטובוסים ציבוריים. כמו-כן, נגרם נזק לתשתיות הדרך והובערו פחי אשפה.
המפגינים הפגינו גם בצמתים נוספים הסמוכים לגשר המיתרים - ויצמן/גבעת שאול, הרצל/קרית משה גם שם נתקלו המפגינים בכוחות המשטרה ושבו לגשר המיתרים.
במקביל לכך, התקיימה מחאה של ציבור חרדי בצומת בר-אילן בה השתתפו מאות מפגינים. הצומת נחסם. סמוך לשם, בתוואי עבודות הרכבת הקלה, עשרות מפגינים גרמו נזק לגדרות הבטיחות שבמקום. במקביל, החלו מתקבלים דיווחים במשטרה על נהגי אוטובוסים ציבוריים ששמשותיהם נופצו. אבן הושלכה לעבר רכב משטרתי, לוחית רישוי ומגב אחורי נעקרו מרכב משטרתי נוסף, שוטר רכוב על אופנוע משטרתי שהיה בדרכו לביתו לאחר יום עבודה, ספג חבטה ממפגין. לאורך רחוב בר-אילן הוצתו במספר מוקדים פחי אשפה וכובו בהמשך על-ידי כיבוי והצלה.
בשל חסימת הצומת, האלימות שנקטו המפגינים, גרימת נזק וסיכון משתמשי הדרך, פעלה המשטרה לפיזור המפגינים תוך שימוש באמצעים.
עוד במהלך הלילה, כוחות משטרה שהגיעו לטפל באירוע אחר בבר-אילן, נתקלו בהתקהלות רבה סביבם תוך יידוי אבנים שגרמו לניפוץ שמשת הניידת. מפגינים ניסו להפוך אופנוע משטרתי כשעליו רוכבים, ושוטר רכוב על אופנוע נפגע מאבן בידו.
בהמשך, התקבלו דיווחים על יידוי אבנים לעבר כלי רכב, מעשי שחיתנות - שריפות פחים, פגיעה בתשתיות הדרך לרבות רמזורים. כוח משטרה שהגיע למקום הבחין בעשרות רבות של מפגינים שחסמו פעם נוספת את צומת בר-אילן באמצעות גדרות, פחי אשפה בוערים, הציתו עמוד מצלמות ומספר רב של עמודי תאורה. למקום הוקפצו בשנית כוחות משטרה נוספים שהחלו בפיזור מפרי הסדר תוך שהושלכו אבנים ובקבוקי זכוכית לעברם. במהלך התפרעותם של המפגינים בטרם הגעת כוחות המשטרה למקום, גרמו אלו נזק למספר כלי רכב אזרחים תמימים שחלפו במקום. כוחות המשטרה שפעלו במקום הצליחו להשיב את הסדר, בפעם השלישית הלילה, והמפגינים פוזרו.
במהלך כלל האירועים עוכבו או נעצרו 20 מפגינים בגין הפרת סדר, גרימת נזק וחסימת נתיבי תחבורה.
במקביל פלשתינים דיווחו על יידוי אבנים לעבר בית בחווארה. עוד דווח על זריקות אבנים במקומות נוספים באזור שכם. בנוסף, נטען שכלי רכב נזקו מיידוי אבנים לעבר צירים באזור.
ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר ואמר להוריו של אהוביה סנדק כי האמת על נסיבות מותו של בנם עומדת לצאת לאור. בשיחה עם איילת ואברהם סנדק הביע נתניהו תנחומים על מות הבן והזמין את ההורים ללשכתו. ההורים הזמינו את ראש הממשלה לביתם.

תאריך:  31/12/2020   |   עודכן:  01/01/2021
+כחול לבן מסרבת למינוי קבע למפכ"ל ולנציב שב"ס
12:31 01/01/21  |  עידן יוסף

השר לבט"פ אמיר אוחנה מבקש לאשר בממשלה את מינוי קובי שבתאי וקטי פרי כממלאי-מקום בלבד למפכ"ל ונציבת בתי הסוהר, כי אין הסכמה של כחול לבן להעלות את ההצעה הזו לאישור קבע (ערוץ כנסת).

+ניצב אלון אסור ישמש כמפכ"ל עד לכניסת המפכ"ל החדש
22:03 31/12/20  |  

נפרד מהמשטרה: מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, מסיים את תפקידו ויוצא לחופשה. את מקומו ימלא הסמפכ"ל, ניצב אלון אסור.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צעירים חרדים תקפו ערבים באבנים ובאלות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הסתה גבסלית נגד היהודים
שאול השואל  |  1/01/21 17:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה אימץ את מסקנות הצוות שהוקם לשיפור המענה על תלונות נגד שופטים, בעקבות הריגת הנער סלומון טקה על-ידי שוטר    ייקבעו נהלים ביחס לתיקים שבהם ממליצה מח"ש על החזרת התיק לדין משמעתי, והמשטרה תפרסם פעם בשנה באופן יזום את מספר התלונות שהוגשו, ההליכים שבוצעו ואת הצעדים שננקטו - כולל צעדים פיקודיים ומשמעתיים
איתמר לוין
ניו-יורק טיימס: הפשיעה בעיר - במיוחד הרציחות ותקריות הירי - גאתה השנה בשל המגיפה והמהומות הגזעיות, כולל פשעי שנאה ייחודיים לתקופה
עידן יוסף
ועדת גולדברג נותנת אור ירוק למנוי קובי שבתאי וקטי פרי    השר אוחנה על אישור מועמדיו: "מצפה מכלל חברי הממשלה לאשרם ללא דיחוי"
איתמר לוין
בתוך 48 שעות הותקפו שוטרים שש פעמים בידי מתפרעים, שהמשטרה אינה מרתיעה אותם כהוא זה    במקביל הצליחו עבריינים לחסל נער בשיירה משטרתית, תוך חשש שמידע רגיש דלף לארגון פשע    לשנים של הזנחה וריקבון בצמרת המשטרה מצטרפת כעת הסתה מצד ראש הממשלה והשר לביטחון פנים    את המחיר נשלם כולנו ברווחתנו, בריאותנו וחיינו
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il