X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה נתניהו הודיע כי קבינט הקורונה יכונס בתוך 48 שעות לצורך אישור הידוק ההגבלות מסתמן שגנץ יאשר את הסגירה המוחלטת של בתי הספר
▪  ▪  ▪
נתניהו וגנץ. האם יגיעו להסכמות? [צילום: יניב נדב/דוברות הכנסת]
לקדם את חיסוני המורים מהר ככל שניתן [צילום: AP]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע (יום ב', 4.1.21) כי יכנס בתוך 48 שעות את קבינט הקורונה לצורך אישור הידוק ההגבלות המוטלות על הציבור כחלק מן המאבק נגד נגיף הקורונה.
בישיבת הממשלה המתקיימת הערב התייחס ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון בני גנץ, לדרישת המורים לקבל עדיפות בחיסונים נגד הקורונה. "מבצע החיסונים הוא דבר מאוד חשוב שצריך להקדים ולקדם אותו. צריך לקדם גם את חיסוני המורים מהר ככל שניתן ולהימנע ככל שניתן מפגיעה במערכת החינוך. אם ניאלץ לפגוע במערכת החינוך כדאי שנעשה כבר כעת את כל הפעולות הנדרשות, ביחד עם המורים, על-מנת למצוא את האופן שבו אנחנו מפצים בימי לימודים נוספים בהמשך לתלמידים שכל כך נפגעו במהלך השנה הזו כתוצאה ממשבר הקורונה", אמר.
בדברים אלה ניתן לראות מעין סולם שבאמצעותו יוכל גנץ לרדת מעץ הסירוב שלו לאשר את סגירת מערכת החינוך בסגר ההדוק שמבקש נתניהו להטיל, על-פי דרישת מערכת הבריאות.
בנושא תוכנית הסיוע שמוצגת בישיבת הממשלה אמר גנץ כי הוא שמח לשתף פעולה עם שר האוצר ועם ראש הממשלה בהקשר הזה, לאפשר סיוע לבעלי העסקים. "אסור להשאיר אף אחד מאחור בתקופה הזו. נפגשתי עם אנשי עסקים רבים, הם צריכים את העזרה הזו והם צריכים את ההחלטות שלנו", אמר.

תאריך:  04/01/2021   |   עודכן:  04/01/2021
+בריטניה נכנסת לסגר קורונה מלא
23:05 04/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה שעבר מוטציה הפציר ראש ממשלת בריטניה בתושבים לציית להנחיות הסגר שנכנסות לתוקף הלילה בחצות  ▪  כל בתי הספר והמכללות ייסגרו והלימודים יתקיימו במתכונת מקוונת למשך חודש וחצי, עד אמצע חודש פברואר

ג'ונסון. נכנסים לשלב האחרון של המאבק [צילום: AP]
האזרחים נקראו להישאר בבתיהם [צילום: קירסטי וויגלסוורת', AP]
+הממשלה אישרה המשך תוכנית סיוע לעסקים
19:51 04/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

רף הזכאות המקל למענקי הסיוע לעסקים בדבר הוצאות קבועות כפי שנקבע לחודשים נובמבר-דצמבר 2020, גם לתקופת הזכאות ינואר-פברואר 2021  ▪  כמו-כן נקבע כי בסמכות שר האוצר להאריך הרחבה זו לשאר תקופות הזכאות

[צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+תעודת מתחסן תפטור מבידוד למשך חצי שנה
18:49 04/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

משרד הבריאות הציג בפני ועדת החוקה של הכנסת את יישומון הדרכון הירוק שאמור לאפשר כניסת מתחסנים נגד קורונה לפעילויות חד-פעמיות הכוללות פעילויות תרבות וספורט  ▪  תעודת מתחסן תפטור את המתחסנים מבידוד למשך חצי שנה מיום החיסון

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בריטניה צפויה להכריז הערב על סגר כללי
17:28 04/01/21  |  עידן יוסף

סגר בבריטניה: ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון צפוי להכריז הערב על סגר כללי בכל רחבי הממלכה לאור העלייה בתחלואה.

+דנמרק דוחה את מתן מנת החיסון השנייה
16:55 04/01/21  |  עידן יוסף

אחרי בריטניה: דנמרק מודיעה שהיא דוחה את מתן המנה השנייה של החיסון נגד הקורונה. גם בגרמניה חושבים לפעול כך.

+חיסוני קורונה במסגרות הדיור השיקומיות של בריאות הנפש בקהילה
15:52 04/01/21  |  עידן יוסף

משרד הבריאות הודיע על יציאה לדרך במבצע חיסונים לקורונה במסגרות הדיור השיקומיות של בריאות הנפש בקהילה בשיתוף מלא עם קופות החולים.
דיירי מסגרות הדיור של בריאות הנפש מתועדפים בעדיפות ראשונה למתן החיסונים ע"פ המלצת הוועדה לחיסונים נגד קורונה. בעזרת קופות החולים ניתן יהיה לשמר את הרצף הטיפולי תוך ראייה מתכללת של מורכבות המטופל כולל מחלות רקע, רגישויות, היסטוריה של תגובות אלרגיות ועוד, מה שהכרחי לשמירת בטיחות הטיפול ובריאותם של המטופלים. זאת, תוך ניצול הנסיון הרב והמיומנויות של הקופות החולים במתן חיסונים, כפי שכבר הודגם מאז תחילת מבצע החיסונים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
פגיעה בפעילות בהיקף של משרה אחת בתחומי התעופה, הפנאי וההארחה עלולה להוביל לפגיעה בארבע משרות בענפים אחרים    עיקר ההשפעה: השמירה ותחזוקת בניינים, המסחר, הפרסום, סקרי דעת קהל וגינון
אליהו קאופמן
פרשת נעילת האברך התמים בחדר ההמתנה של הגר"ח קנייאבסקי, על-ידי נכדו של הגר"ח, היא עוד דוגמה לשקר שבטענה שמי שקובע ופוסק ליהדות החרדית בישראל הם "גדולי הדור"    מזמן הפסיקה התורתית עברה בעיקר לנכדים המודרניים והפרו חילוניים    וכול זאת גם בענייני פיקוח נפש, כמו בעניין מחלת "הקורונה"
מירב ארד
תומכת בהידוק הסגר: "פתרון אחר לא עובד"    אתמול אובחנו 5,135 חולי קורונה מאומתים בישראל    אדשלטיין: "אנחנו מנצחים במרוץ החיסונים אבל לצערי מפסידים בקרב מול המוטציה"
איתמר לוין
שוקי המניות צנחו במהירות עם תחילת הקורונה והתאוששו עד כדי שבירת שיאים    הסיבה המרכזית: אופטימיות רבה בנוגע למשק האמריקני ב-2021    אלא שאם היציאה מן הקורונה לא תהיה מהירה כצפוי, השוק יגיב בהתאם; ובמקביל, מיליוני עניים נותרים מאחור - מציין וושינגטון פוסט
איציק וולף
יעלה בישיבת הממשלה הצעת החלטה להטלת סגר מלא בישראל לתקופה של שבועיים, לנוכח העלייה המשמעותית והמדאיגה בתחלואת הקורונה ובמספר החולים הקשים, וגילוי מקרי מוטציה    "קורא לכל מקבלי ההחלטות להימנע מפופוליזם של בחירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il