X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות ניירות ערך הטילה עיצום כספי על בנק הפועלים בגין אי-ביצוע עידכון צרכים במועדים הנדרשים ללקוחות המקבלים שירותי ייעוץ השקעות יועצי השקעות דיווחו במערכות הבנק באופן כוזב על שיחות עם לקוחות - שיחות שמעולם לא בוצעו
▪  ▪  ▪
תיעוד שיחות שלא התקיימו בפועל [צילום: איתמר לוין]

ועדת עיצומים וקנסות של רשות ניירות ערך אישרה את המלצת מחלקת אכיפה מנהלית להטיל עיצומים כספיים בסך כולל של כ-640 אלף שקל על ארבעה תאגידים מדווחים ועל תאגיד בנקאי אשר עוסק בייעוץ השקעות.
עיצום כספי בסך 480,000 שקל הוטל על בנק הפועלים, בגין אי-ביצוע עידכון צרכים במועדים הנדרשים בדין ללקוחות שמקבלים שירותי ייעוץ השקעות בבנק.
העיצום הוטל בעקבות בדיקה שביצעה הרשות, לאור דיווח של הבנק על שני יועצי השקעות אשר תיעדו, במערכות הבנק, באופן כוזב קיום שיחות עידכון עם לקוחות, שלא בוצעו בפועל.
עיצום כספי נוסף, בסך של 75,806 שקל הוטל על אנקור פרופרטיס, בגין שתי הפרות של איחור בדיווח על ביטול עסקה מהותית. עיצום כספי בסך 30,000 שקל הוטל על בתי זיקוק צירון בע"מ, בגין אי-צירוף הערכת שווי מהותית לדוחות התקופתיים לשנת 2018. עיצום כספי בסך 30,000 שקל הוטל על נקסט ג'ן ביומד בע"מ, בגין פרט חסר בדוח מיידי.
כאמור, עיצומים אלו הוטלו בגין הפרות הקשורות בהצעת ניירות ערך ללא תשקיף, היעדר גילוי, ואי ביצוע הליך עידכון צרכים ללקוחות מיועצים. גובה העיצומים הכספיים נגזר מנסיבות ההפרה, חומרת ההפרה והונו העצמי של התאגיד. בהטלת עיצומים כספיים אלה מיישמת רשות ניירות ערך את מדיניות האכיפה המנהלית, והכל למען שמירה על ענייניו של ציבור המשקיעים והתנהלותו התקינה של שוק ההון.

תאריך:  07/01/2021   |   עודכן:  07/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד הבריאות פרסם את הנתונים המספריים המלאים ביחס למתחסנים ביישובים שבהם 2,000 תושבים ומעלה    עד היום התחסנו כ-959,500 בני 60 ומעלה מתוך כ-1.53 מיליון ישראלים שקיבלו את החיסון
מירב ארד
בהודעה שפרסם נמסר: "התפרעות אלימה היא ההפך הגמור של הערכים שאמריקנים וישראלים מקדשים"    גנץ: "אירועים שפוצעים את ליבו של כל מי שמאמין בדמוקרטיה"    ראש האופוזיציה: אמריקה צריכה לחזור להיות מודל עבור דמוקרטיות בכל העולם"
איתמר לוין
מודה לראשונה בכך שיסיים ב-20 בינואר את כהונתו - אך עדיין אינו אומר בפה מלא שהפסיד ואפילו אינו מזכיר את ביידן בשמו    מדגיש שעדיין איננו מסכים עם תוצאות הבחירות ומבטיח: והי רק ההתחלה של מאבקנו לעשות את אמריקה גדולה שוב
מירב ארד
הדגיש: "אל תחזור על הטעות של סבב א' ותעזוב את הציונות הדתית"    משוכנע שיעבור את אחוז החסימה: "הציונות הדתית תמיד עברה את אחוז החסימה"
מירב ארד
חל איסור לחסן מי שחלה בין המנה הראשונה לשנייה    נאסר לחסן אנשים חדשים על בסיס בסיס עודפים ממנה שנייה    מי שהתחסן בקופה יידרש לחזור לאותו מרכז חיסון ולא יוכל לעשות זאת במקום אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il