X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ עאידה תומא-סלימאן פנתה לשר לביטחון פנים ודרשה ממנו שיורה לחסן גם את "האסירים הפלשתינים הפוליטיים", כלשונה "נדמה כי החלטתך מכוונת דווקא לפגוע בהם"
▪  ▪  ▪
ח"כ תומא-סלימאן. חובה להגנה מקסימלית על חיי האסירים [צילום: דוברות הכנסת]

ח״כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) פנתה לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, בדרישה שיחזור בו ויורה לחסן מיידית את כל האסירים והעצירים שמוחזקים במתקני שב״ס - כולל האסירים הפלשתינים.
״זכותם של אסירים ועצורים ובכללם אסירים פוליטיים המוחזקים בבתי הכלא הישראלים, לחיים ולשלמות הגוף היא זכות יסוד המעוגנת בחקיקת יסוד ובפסיקה. זכות בסיסית זו ניתנת לאדם באשר הוא ואינה פוסחת על אוכלוסיית הכלואים. בהתאם לכך, חובתה של המדינה הכולאת להגן ולהבטיח הגנה מקסימלית על חייהם ובריאותם של האסירים ועליה לספק כל טיפול רפואי הנדרש לצורך זאת״, כתבה ח"כ תומא-סלימאן.
לטענתה, בתור מי שאמון בין היתר גם על ביטחונם ובריאותם של אוכלוסיית האסירים והעצורים, חובת השר לביטחון פנים הייתה לדאוג להשיג עבורם חיסונים, בהקדם האפשרי, כדי לפוגג את סכנה ההידבקות בתוך בתי הכלא. "אולם, נדמה כי החלטתך מכוונת דווקא לפגוע בהם, כשלא ברור אילו מניעים מאחורי זאת. תמוה הדבר במיוחד לאור העמדה של משרד הבריאות בעניין וההצהרות שלא יהיה כל מחסור בחיסונים״, טענה.

תאריך:  10/01/2021   |   עודכן:  10/01/2021
+הרש"פ: חיסונים מאסטרהזנקה יגיעו במרס
22:02 10/01/21  |  עידן יוסף

הממונה על בריאות הציבור ברשות הפלשתינית לרויטרס: חתמנו על הסכם עקרונות עם חברת אסטרהזנקה לאספקת חיסונים לקורונה, הם צפויים להגיע במרס.

+מנכ"ל משרד הבריאות ינותח בגבו
20:54 10/01/21  |  עידן יוסף

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי יאושפז מחר לצורך ניתוח בגב. ניהול מגפת הקורונה ומבצע החיסונים יועבר למשך ימים ספורים לפרופ' נחמן אש, ממונה המאבק בקורונה, עד להחלמת המנכ"ל.

+בג"ץ אשרר התקנות והקנסות נגד הקורונה
16:47 10/01/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

עמית: התקנות לשעת חירום מתחילת 2020 הותקנו כדין, לנוכח המגיפה ומערכת הבחירות לכנסת; הן לא פקעו למפרע משום שהממשלה לא מיהרה די הצורך להחליפן בחקיקה ראשית; חוסר העקביות ושינויי המדיניות אינם סיבה לביטול כל ההליכים שננקטו מסגרתן

האכיפה לא הייתה שרירותית [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
עמית. "להישמר ממתיחת ביקורת בדיעבד" [צילום: לע"מ]
+נפתחה האפשרות להגשת תביעות למענק לעסקים עם מחזור של עד 400 מ"ש עבור החודשים נובמבר - דצמבר
14:19 10/01/21  |  מירב ארד

רשות המסים מעדכנת כי עסקים עם מחזור של עד 400 מיליון שקלים, אשר מחזור הפעילות שלהם בחודשים נובמבר-דצמבר 2020 נפגע בשל התפרצות נגיף הקורונה ב- 25% ומעלה בהתאם להיקף המחזור, לעומת התקופה המקבילה ב-2019, יכולים להגיש החל מהיום (יום א') תביעות למענק השתתפות בהוצאות קבועות, זאת במסגרת תוכנית 'רשת ביטחון כלכלית'. סכומי המענק לעומדים בתנאים, הם עד 500,000 שקלים.

+יפן: נמצאה מוטציה חדשה לנגיף הקורונה
14:07 10/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראש המכון הלאומי למחלות זיהומיות ביפן: הגרסה החדשה שונה מאלו שנמצאו לראשונה בבריטניה ובדרום אפריקה  ▪  בישראל נערכים לקראת נחיתת כמויות משמעותיות של חיסונים  ▪  אדשלטיין: חיסונים גם בשעות הלילה

קורונה ביפן [צילום: יוג'ין הושיקו/AP]
התגלתה בתיירים מברזיל [צילום: ג'יי הונג, AP]
+יום ההפחדה הבינלאומי
13:04 10/01/21  |  ד"ר דוד ארגז   |   לרשימה המלאה

כדי לזכות בתואר הנכס, לא מספיק להטיל מורא, לא מספיק לגרום לאוכלוסייה לסיוטים ולפיק ברכיים, לא די בתבהלה  ▪  אמת המידה החשובה ביותר, המדד האולטימטיבי הוא היכולת לגרום לאוכלוסייה לפעול, לקום על רגליהם ולברוח

נתניהו. במקום הראשון [צילום: מן הטלוויזיה]
+אדלשטיין: "עד סוף מרס נחסן 5 מיליון אזרחים במנה הראשונה"
12:46 10/01/21  |  מירב ארד

"עד סוף מרץ נוכל לחסן כ 5 מיליון אזרחים במנה הראשונה" - אמר שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין בהערכת מצב עם בכירי משרדו על המשך מבצע "חוזרים לחיים". השר הנחה את אנשי המשרד לבדוק אפשרות של ביצוע חיסונים גם בשעות הלילה כדי לאפשר חיסון מהיר ככל הניתן. אנשי המשרד הציגו לשר את התיעדופים שנקבעו וכן את מבצע חיסוני צוותי ההוראה המתוכנן להיערך בימים רביעי-שישי השבוע. מהנתונים עולה כי למעלה מ 72% מבני 60 פלוס כבר התחסנו.
שר הבריאות הדגיש כי גם בשעה שהחיסונים ייפתחו לאוכלוסיות נוספות, הוא מבקש שתמשיך להינתן העדפה למי שמגיע להתחסן בגילים מתקדמים. "אנחנו במספרים מדהימים של מעל 72 אחוז מקרב האוכלוסיה המבוגרת. הנתון הזה צריך לדרבן אותנו עוד יותר להמשיך במתן עדיפות להם, מתוך הבנה שהם האוכלוסיה בסיכון", אמר אדלשטיין.

+מחלקת קורונה נוספת צפויה להיפתח במרכז הרפואי בני ציון
12:34 10/01/21  |  מירב ארד

מחלקת קורונה נוספת צפויה להיפתח בשעות הקרובות במרכז הרפואי בני ציון בחיפה. צה"ל תיגבר הבוקר באמצעות יחידת מילואים את המערך הלוגיסטי בביה"ח. במקביל נרשם שיא חדש במספר חולי קורונה המאושפזים בביה"ח. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "לצערנו, נשבר היום שיא חדש במספר חולי קורונה המאושפזים בביה"ח. מרביתם של החולים במצב קשה ומורכב והצוותים הרפואיים עושים את המיטב בכדי לתת מענה להמשך העלייה במספר חולי הקורונה. אנחנו נערכים לפתיחתה בשעות הקרובות של מחלקת קורונה נוספת בביה"ח".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חיסוני אסירים - זכות אדם יסודית"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למחבלים רוצחי ילדים נשים
מטריקס  |  10/01/21 17:04
2
לטרוריסטים אין זכויות אנוש ל"ת
גדעון אמיר  |  10/01/21 21:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
ראש המכון הלאומי למחלות זיהומיות ביפן: הגרסה החדשה שונה מאלו שנמצאו לראשונה בבריטניה ובדרום אפריקה    בישראל נערכים לקראת נחיתת כמויות משמעותיות של חיסונים    אדשלטיין: חיסונים גם בשעות הלילה
ד"ר דוד ארגז
כדי לזכות בתואר הנכס, לא מספיק להטיל מורא, לא מספיק לגרום לאוכלוסייה לסיוטים ולפיק ברכיים, לא די בתבהלה    אמת המידה החשובה ביותר, המדד האולטימטיבי הוא היכולת לגרום לאוכלוסייה לפעול, לקום על רגליהם ולברוח
מירב ארד
הדוח קובע כי זן זה משפיע כבר עתה על היקף התחלואה וצפוי להרחיב את השפעתה    זוהו בוודאות לראשונה מקרי הדבקה של הזן הדרום אפריקני בישראל    ישראל ממשיכה להוביל בעולם במספר החיסונים לנפש
איציק וולף
בתי החולים ברחבי הארץ יתחילו הבוקר לחסן בסבב השני של חיסון הקורונה    בסוף השבוע אובחנו 5,030 חולי קורונה חדשים - 6.3% מכלל הנבדקים    מצבם של 993 חולים - קשה ומצבם של 293 חולים - קריטי
עידן יוסף
הודיע על התפטרותו מצוות המומחים המייעץ לקבינט הקורונה ומתפקידו כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור    "אל מול עירוב אינטרסים לא עניינים בקבלת ההחלטות הפוליטית, אנו זקוקים לרופאים ומדענים שיאזרו אומץ להשתלב בהנהגה הלאומית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il