X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עבאס. מחלוקת על שיתוף פעולה עם נתניהו [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
אבו שחאדה. פעולה מתוכננת לפירוק הרשימה [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
נתניהו הצליח לפרק את הרשימה המשותפת

חד"ש, בל"ד ותע"ל: לא נרוץ עם רע"ם

הרשימה המשותפת לא תרוץ במתכונת הנוכחית בבחירות לכנסת לאחר שהמגעים בין מפלגת רע"ם לשאר המפלגות המרכיבות את הרשימה נקלעו למבוי סתום ברשימה המשותפת מאשימים את עבאס מנסור בפעולה שיטתית לפירוק הרשימה וטוענים כי "התכסיס של נתניהו הצליח"
▪  ▪  ▪

הרשימה הערבית המשותפת לא תרוץ בבחירות לכנסת הבאה במתכונת הנוכחית שלה. ראשי מפלגות חד"ש, בל"ד ותע"ל הודיעו כי המגעים עם מפלגת רע"ם, בראשות ח"כ מנסור עבאס, הגיעו למבוי סתום. זאת, על-רקע רצונו של עבאס לשתף פעולה פוליטית עם הליכוד.
במהלך המגעים דרשה רע"ם משאר המפלגות ברשימה המשותפת להימנע מהצבעות שיפגעו בזהות הדתית והשמרנית של החברה הערבית. בין היתר מדובר בהצבעות הנוגעות לשוויון זכויות להומוסקסואלים. שאר המפלגות החברות ברשימה דרשו להמשיך בנוהג שלפיו ההחלטות יתקבלו על-פי רוב המצביעים בסיעה.
"התכסיס של נתניהו הצליח. הוא עכשיו שואף לקושש קולות מהחברה הערבית אבל אני סמוך ובטוח כי הציבור שלנו לא יאפשר לו את זה", אמר היו"ר היוצא של בל"ד, ח"כ אמטאנס שחאדה, לאתר החדשות וואלה.
יו"ר בל"ד, ח"כ סאמי אבו שחאדה, האשים את מנסור כי עבד בחודשים האחרונים בצורה מתוכננת על פירוק הרשימה המשותפת. "אני מניח שהציבור שלנו, שראה במשותפת פרויקט חשוב מאוד, יגרום למי שפירק את המשותפת לשלם מחיר כבד", אמר.
יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, אמר בתגובה כי שותפיו לשעבר גם לא רוצים לכבד את ערכי הדת והחברה, וגם רוצים להישאר על הספסל של המגרש הפוליטי. "ניסינו למנוע התפרקות המשותפת עד הרגע האחרון, עכשיו ההחלטה היא בידי מועצת רע״ם״, אמר.

תאריך:  27/01/2021   |   עודכן:  27/01/2021
+עמיר פרץ התפטר מהכנסת ויישאר שר
18:40 27/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מאשים את היו"ר החדשה של מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, ביצירת קמפיין שנאה וטוען שאין לו כוונה להיגרר אליו  ▪  נענה לבקשת בני גנץ להמשיך לכהן בממשלה לצורך מניעת חיזוק של גוש הימין לפני הבחירות

פרץ. עזב את מפלגת העבודה שבראשה עמד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הליכוד תומך בהשארת חוק הקנסות על-כנו
16:02 27/01/21  |  עידן יוסף

בליכוד מיישרים קו עם כחול לבן ודורשים להשאיר את חוק הקנסות על-כנו ולא לעשות בו שינויים. הכדור נמצא כעת במפלגות החרדיות (חדשות 12). הדברים נמסרו כשעה קלה לאחר הודעת סיעת יהדות התורה לח"כים מטעמה להצביע בעד התקנות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
מאשים את היו"ר החדשה של מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, ביצירת קמפיין שנאה וטוען שאין לו כוונה להיגרר אליו    נענה לבקשת בני גנץ להמשיך לכהן בממשלה לצורך מניעת חיזוק של גוש הימין לפני הבחירות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - השקדייה פורחת, מרי, הפקרות, מתהפך בקברו וזיכרונות    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    חג אילנות שמח והרבה בריאות ואושר
עידן יוסף
חילופי דברים בוועדת החוקה בין יו"ר הוועדה לבין הח"כים גינזבורג ופרידמן על סגירת מוסדות חינוך    אשר: אם נגדיל את הקנסות, מי יאכוף אותם?    גינזבורג: יש פה שלושה גורמי אכיפה
עידן יוסף
בהוראת יו"ר העבודה מרב מיכאלי אמור היה פרץ להתפטר מהממשלה, אך בחר להתפטר מהמפלגה והתבקש על-ידי גנץ להמשיך כשר הכלכלה    פרץ למיכאלי: "את מייצרת קמפיין שנאה"    אילן גילאון צפוי לחזור לכנסת
איציק וולף
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הציע בישיבת ועדת החוקה של הכנסת להוציא צו סגירה מינהלי למוסדות לימוד רק מן הפעם השנייה או השלישית שבה הם נתפסים מפרים את תקנות הקורונה    "גוף שנקנס פעם שנייה או שלישית ועדיין לא פעל לפי ההנחיות שיהיה צו מנהלי לסגירתו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il