X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה בתגובה שנייה נגד ביה"ד הבינ"ל

נתניהו: "ההחלטה בהאג - אנטישמיות"

לדבריו, מסרב בית הדין הבינלאומי בהאג מגמתי ופוליטי ועליו לחקור את פשעי המלחמה האמיתיים שמבצעות דיקטטורות אכזריות כמו אירן וסוריה כמעט מדי יום "זוועות מחרידות - הוא לא חוקר בכלל"
▪  ▪  ▪
נתניהו בהצהרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ותוקף (שבת, 6.2.21) את החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג, להכיר ב"פלשתין" כמדינה בעלת זכויות בבית הדין, מה שיאפשר לחקור את ישראל על פשעי מלחמה, לאחר שיחד עם שר החוץ גבי אשכנזי פרסם בעיצומה של השבת הודעת גינוי, ומכנה אותה אנטישמיות מזוקקת.
"כשבית הדין הבינלאומי בהאג חוקר את ישראל על פשעי מלחמה שקריים לגמרי, זאת אנטישמיות מזוקקת. בית הדין הזה הוקם כדי למנוע זוועות כמו השואה הנאצית נגד העם היהודי. כעת הוא תוקף את המדינה היחידה של העם היהודי", אמר נתניהו בסרטון שהוקלט במהלך השבת.
"ראשית, הוא טוען באופן שערורייתי, שכשיהודים חיים במולדתם - בשילה, בחברון, בבית אל, אפילו בבירתנו ירושלים - זהו פשע מלחמה. שנית, הוא טוען שכשחיילינו הגיבורים, מגנים עלינו נגד טרוריסטים שבאים לרצוח את ילדינו, לשגר טילים על ערינו - גם הם מבצעים פשע מלחמה.
"כמובן שבית הדין המגמתי הזה, שמטיח את ההאשמות ההזויות האלה נגד הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, ששמה ישראל - הוא מסרב לחקור את פשעי המלחמה האמיתיים שמבצעות דיקטטורות אכזריות כמו אירן וסוריה כמעט מדי יום. זוועות מחרידות - הוא לא חוקר בכלל", אמר ראש הממשלה.
לדבריו, כראש ממשלת ישראל, הא מבטיח: "נעמוד מאוחדים, נגן על חיילינו שמגנים עלינו, נגן על מולדתנו בכל הכוח. אי-הצדק המשווע הזה זועק לשמיים, לעולם לא ניכנע לו". הוא לא פירט.

תאריך:  06/02/2021   |   עודכן:  06/02/2021
+סמוטריץ': ההתיישבות ביו"ש תימשך על אפם וחמתם של שונאי ישראל
19:43 06/02/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' על ההחלטה בהאג: "בשבת שבה יהודים בכל העולם קראו על מתן תורה, שהיא הבסיס לזכותנו על ארץ ישראל, קיבלו שונאי ישראל החלטה אנטישמית שמבקשת לנתק את הקשר הזה וממשיכה את התנגדותם ההיסטורית להתיישבות היהודית בארץ ישראל.
"יהודים התיישבו ומתיישבים ביהודה ושומרון מזה אלפי שנים וכך זה יימשך בעזרת השם על אפם וחמתם של שונאי ישראל עוד הרבה שנים אחרי שבית הדין הפוליטי והאנטישמי הזה יעלם לתהום הנשייה של ההיסטוריה העולמית".

+שקד: נתניהו נכשל כשאיפשר לרש"פ לתבוע את ישראל
18:52 06/02/21  |  עידן יוסף

ח״כ איילת שקד: ״החלטת בין הדין בהאג היא החלטה פוליטית, לא משפטית. ישראל תדע להתמודד גם עם זה אבל צריך להבין, נתניהו נכשל כשאיפשר לפני מספר שנים לרשות הפלשתינית לפנות לבין הדין ולתבוע את ישראל. אז היה צריך להפעיל מנופים כלכליים, ביטחוניים ומדיניים כדי למנוע זאת, והדבר לא נעשה.
בית הדין בהאג הוא גוף פוליטי שנטפל לדמוקרטיות מתקדמות ומנסה להחלישן במקום לטפל בדיקטטורות בהן באמת נעשים פשעים נגד האנושות. גם בקרב הזה ישראל יכולה לנצח. נדרשת מנהיגות חדשה״.

+השרה ינקלביץ': "פרס לטרוריסטים ולשונאי ישראל"
18:50 06/02/21  |  עידן יוסף

שרת התפוצות עומר ינקלביץ': "החלטת בית הדין הפלילי בהאג אומללה, נגועה באנטישמיות ומהווה פרס לטרוריסטים ולשונאי ישראל ברחבי העולם. לוחמי צה"ל עושים לילות כימים כדי להגן על העם היהודי במדינתו היחידה ולמוסר הלחימה שלהם אין אח ורע. מולם ניצבים מחבלים מוגי לב שמתחבאים מאחורי אזרחים. אין בית דין בעולם שמסוגל לערער על הקשר הנצחי של עם ישראל לארץ ישראל. התוצאה היחידה של החלטת בית הדין תהיה אובדן הלגיטימיות שלו בעולם כולו".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: "ההחלטה בהאג - אנטישמיות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
כתב אישום הוגש בבית המשפט הצבאי שומרון נגד מוחמד קבהא, שנאשם ברצח אסתר הורגן ז"ל    "מחזותה החיצונית הבין כי היא יהודיה. מבטיהם הצטלבו, הורגן ניסתה לברוח. קבהא תפס אותה והשליך אותה לעבר אבנים בצד השביל, הטיח אבן גדולה בראשה שלוש פעמים"
משה כהן
ביידן מגיע לבית הלבן כשהוא מלווה בחבורת יוצאי ממשל אובמה    זו חזרתה לשלטון של האליטה הטכנוקרטית של המפלגה הדמוקרטית    אבל האליטה הזו היא זו שמצאה את עצמה בסופו של דבר מול תגובת-הנגד שהביאה לשלטון את הנשיא טראמפ    זוהי חזרה ברורה לממשל אובמה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - גניבות נשק, השיאים יישברו, אתגר קשה, סתימת פיות ומנוחה לנפשם    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
איתמר לוין
עמית וברק-ארז דחו את עתירת בני משפחתו של מוחמד קבהא וקבעו שניתן להרוס שתי קומות בבית המשפחה    ברון בדעת מיעוט: להרוס רק את הקומה בה התגורר הרוצח
איתמר לוין
מחבר הספר "תורת המלך" ומראשי ישיבת "עוד יוסף חי" פרסם שני מאמרים בהם הביע תמיכה בפעולות "תג מחיר"    ביהמ"ש: פרשנותו המתונה למאמרים נולדה בדיעבד ובניסיון להקהות את עוקצם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il