X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כוחות צה"ל ומג״ב הרסו היום את שתי הקומות בהן התגורר המחבל מוחמד קבהא בכפר טורה במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות במסגרתן פלשתינים יידו אבנים לעבר הכוחות מפקד החטיבה המרחבית מנשה: נמשיך לפעול בכל דרך שתידרש על-מנת להבטיח את ביטחון האזרחים בגזרה, ולא נאפשר לטרור לפגוש את תושבי מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
רגע הפיצוץ של בית המחבל [צילום: דו"צ]

כוחות צה"ל ומג״ב הרסו היום את שתי הקומות בהן התגורר המחבל מוחמד קבהא בכפר טורה שבמרחב החטיבה המרחבית ״מנשה״. המחבל רצח את אסתר הורגן ז"ל, מהיישוב טל מנשה, ב-20 בדצמבר 2020 ביער ריחן. ההריסה בוצעה לאחר שנדחתה עתירת משפחת המחבל לבג"ץ בׁ-3 בפברואר 2021.
במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות במסגרתן פלשתינים יידו אבנים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו בפעילותם הנמרצת למען הרתעת כל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל או בחיילי צה"ל.
מפקד החטיבה המרחבית מנשה, אלוף-משנה יאיר פלאי, ציין כי הפעולה להריסת הקומות שבהן התגורר המחבל, שבוצעה היום על-ידי חיילי ולוחמי החטיבה, מעבירה מסר חזק לכל מחבל שבכוונתו לבצע פיגוע. "נמשיך לפעול בכל דרך שתידרש על-מנת להבטיח את ביטחון האזרחים בגזרה, ולא נאפשר לטרור לפגוש את תושבי מדינת ישראל״, אמר.

תאריך:  10/02/2021   |   עודכן:  10/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
הרשות הפלשתינית הרסה את המזבח התנ"כי ומאבניו הוכן חצץ לסלילת כביש    המינהל האזרחי: סמכותנו לאכוף הרס עתיקות מוגבלת לשטחי C בלבד    מזבח יהושע בן נון היה העדות הארכאולוגית היחידה שמוכיחה את יציאת מצרים    הציונות הדתית: נדרוש לסגור את המינהל האזרחי
יוני בן-מנחם
הזירה הפוליטית הפלשתינית מנסה להגיע להבנות בין הפלגים שיאפשרו את עריכת הבחירות לפרלמנט ב-22 במאי. יו"ר הרש"פ דחה הצעה לסיוע כספי נכבד מאיחוד האמירויות בתמורה לפיוס עם מוחמד דחלאן, תנועת פתח עדיין מפולגת לקראת הבחירות
עידן יוסף
אומר כי ההחלטה לשפוט את ישראל ניתנה בחוסר סמכות והורה לפעול להגנה על האינטרסים הישראלים, האזרחים והחיילים    "החלטת השופטים חושפת את ביה"ד כגוף פוליטי הניצב בשורה אחת עם ארגונים בינ"ל המוּנעים מתוך יסודות אנטישמיים"
עידן יוסף
לדבריו, מסרב בית הדין הבינלאומי בהאג מגמתי ופוליטי ועליו לחקור את פשעי המלחמה האמיתיים שמבצעות דיקטטורות אכזריות כמו אירן וסוריה כמעט מדי יום    "זוועות מחרידות - הוא לא חוקר בכלל"
איציק וולף
כתב אישום הוגש בבית המשפט הצבאי שומרון נגד מוחמד קבהא, שנאשם ברצח אסתר הורגן ז"ל    "מחזותה החיצונית הבין כי היא יהודיה. מבטיהם הצטלבו, הורגן ניסתה לברוח. קבהא תפס אותה והשליך אותה לעבר אבנים בצד השביל, הטיח אבן גדולה בראשה שלוש פעמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il