X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
הרמטכ״ל כוכבי: הטוענים כי הגיעה העת לעבור למודל של צבא מקצועי אינם מבינים טקס הפרידה מאלוף אלמוז התקיים בניגוד לכללי הקורונה ובהשתתפות של כ-100 איש
▪  ▪  ▪
אלוף יניב עשור [צילום: דו"צ]
אלוף מוטי אלמוז

אלוף יניב עשור נכנס (יום א', 21.2.21) לתפקידו כראש אגף כוח האדם. אלוף מוטי אלמוז סיים ארבע שנות כהונה בתפקיד. טקס החילופים נערך בבסיס תל השומר במתכונת מצומצמת, בשל הנגיף הקורונה, אולם בחדשות 12 דווח כי לאירוע פרידה מאלמוז הגיעה כל צמרת צה"ל שכללה את הרמטכ"ל אביב כוכבי, פורום מטכ"ל, אנשי ציבור רבים ובהם מנהל בית החולים תל השומר פרופ' יצחק קרייס וכמובן המשפחה.
באירוע לא נשמרו כלל הנחיות הקורונה של משרד הבריאות. כמאה איש השתתפו באירוע הפרידה למרות שההגבלות של משרד הבריאות אוסרות על התכנסות של יותר מ-20 משתתפים בתוך מבנה. האורחים נהנו גם משירות הסעדה שהוגש, וחלקם, כולל בכירי הצבא, אף לא עטו מסכות. בצה"ל טוענים מנגד כי הנחיות הצבא נשמרו.
רב-אלוף אביב כוכבי אמר בטקס: "אלו הטוענים כי הגיעה העת לעבור למודל של צבא מקצועי אינם מבינים שסוד כוחו של צה"ל הוא איכות חייליו ומפקדיו, שתנאי לצבא מקצועי הוא איכות הפיקוד, וזו תיפגע בכל מודל שאינו מודל צבא העם. חובתי כמפקד הצבא לדאוג למשרתי הקבע, חובת חברי המטה הכללי לדאוג להם, וחובת כל מפקד לדאוג לאנשיו. חובתנו לדאוג להם בכוחות עצמנו, ובראש ובראשונה לספק להם יחס נאות, אתגר ומשמעות. אך חובתנו הנוספת היא להבטיח שיהיו להם תנאים הוגנים וראויים, הן במטרה לתגמל את שירותם התובעני והן במטרה לשמור על איכותם. אנו ערים וקשובים לצרכי המדינה ופתוחים לכל ביקורת, אבל חובתנו לשמור מכל משמר על המשרתים בצה"ל, אשר קובעים את איכותו. כל מי שמנסה לפגוע בהם פוגע במגיניו שלו ומנסר את ענף הביטחון שעליו הוא יושב. כל מי שאינו מוקיר את המסירות והשירות התובעני מחליש את צה"ל ואת ביטחון המדינה".
ראש אכ״א הנכנס, עשור אמר בנאומו: ״מקל השליחים המועבר אלי בעת הזאת מביא עימו אחריות רבה. לפעול, מתוך אהבת אדם ואהבת הארץ, לטיפוחו ולהעצמתו של המשאב החשוב ביותר שעומד לידי צה״ל, לידי עם ישראל: האנשים. צה"ל צריך להמשיך ולהוות מגדלור ערכי לחברה הישראלית, להשפיע על עיצוב זהותם של המשרתים בו ולהפוך אותם לאזרחים תורמים, מעורבים ופעילים יותר".
אלוף אלמוז, המסיים 35 שנות שירות בצה"ל, אמר כי "אין מעמד או טקס פרידה מכובד וראוי ככל שיהיה בצה"ל שלא נביט שוב בעצמנו ונחשוב על עוד מאמץ, או קצה מודיעיני, או קצה כל שהוא, כדי להביא את רון, הדר אורון וחבריהם הביתה, נחפש דרכים לאתר גופות ולוחמים שיצאו לקרבות ואנחנו לא יודעים היכן הם ועד שישובו למשפחות שלהם, הם בנימי הנפש של כולנו״.

תאריך:  23/02/2021   |   עודכן:  23/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
יצחק דנון
אייל ירושלמי מבקש לקצר את תקופת הצינון, כך שיוכל להצטרף למשרד רואי החשבון בחודש מאי - חודש לאחר פרישתו בפקיד שומה ירושלים 1
איתמר לוין
מאות חליפות, חולצות ועניבות של אלכס טרבק - שבמשך עשרות שנים תרם מיליוני דולרים ושעות רבות מזמנו - יחולקו למי שהיו הומלסים, קורבנות התעללות ואסירים
עידן יוסף
תגיש תוכנית חדשה בגלי צה"ל: "מילים ומשפטים עם דינה זילבר"    בתוכניות הראשונות יתארחו כלת פרס ישראל מרים פרץ, והסופר אלי עמיר    התוכנית תשודר במקום חדשות "המהדורה המרכזית"
איציק וולף
פרסומיו הרבים של פרופ' שילוני ותרומתו לחקר ההיסטוריה המודרנית של יפן, ובפרט מחקריו על תרבות ופוליטיקה ביפן לפני ובזמן מלחמת העולם השנייה, מוסד הקיסרות של יפן, והשוואה תרבותית בין היפנים והיהודים, נחשבים לפורצי דרך בתחומם
עידן יוסף
יו"ר הכנסת ה-11, שלמה הלל ז"ל, הובא למנוחות    יו"ר הכנסת יריב לוין: "מעטים האנשים אשר עשו למען עמם כל כך הרבה, ולאורך כל כך הרבה שנים"    בנו ארי הלל: "בימים קשים אלה, עלינו ללמוד את הלקח: אחדות ושילוב בין כל חלקי העם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il