X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מהגרים בתור בדרום תל אביב [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
תוכנית הציונות הדתית לטיפול במסתננים
סמוטריץ': נדרוש את רשות ההגירה
הודיעה שתדרוש דרוש הקמת בית דין ארצי להגירה, ביטול סעיף הנכד בחוק השבות כדי למנוע עליית גויים לארץ וביטול חוק ליברמן באופן שלא תתאפשר הגירה כלכלית וגם: ביטול חוק חינוך חינם לילדי זרים חסרי מעמד

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הציג (יום ב', 22.2.21) את תוכנית 100 הימים לטיפול במסתננים ובהגירה הבלתי חוקית למדינה. במסגרת התוכנית, שגובשה ע״י מועמד הרשימה עו״ד שמחה רוטמן, בשיתוף מובילי המאבק בדרום ת״א, שפי פז ודורון אברהמי, תדרוש הציונות הדתית להעביר לידיה בממשלה הבאה את רשות האוכלוסין וההגירה, הנמצאת היום תחת משרד הפנים, לצד מינוי ממונה שירכז את עבודת הממשלה והמועצה לביטחון לאומי (המל"ל).
כמו-כן, התחייבה לקדם החלטת ממשלה שתכלול יעדים מספריים שנתיים להוצאת מסתננים ושוהים בלתי חוקיים מהארץ.
בציונות הדתית אומרים כי מאמצע שנות התשעים, יחד עם ההתפתחות הכלכלית המבורכת, מדינת ישראל הופכת ממדינת שבות שפתוחה לעלייה יהודית למדינת הגירה. לדבריה, עשרות אלפי מסתננים הולכים ומשתקעים בשכונות דרום תל אביב, פתח תקוה, נתניה ואחרות תוך פגיעה קשה בתחושת הביטחון של המקומיים ושינוי דרמטי באופיין, וכי ללא התייחסות נחושה ומהירה של המדינה תופעה זו עלולה לשנות את אופיה של מדינת ישראל כולה, ללא היכר.
בנוסף למסתננים, מציינת המפלגה, בישראל שוהים למעלה ממאה אלף שוהים בלתי חוקיים מעשרות מדינות, שנכנסו כתיירים או עובדים זרים ונשארו בניגוד לחוק, תוך שהם מנסים לנצל כל פרצה כגון הגשת בקשות מקלט פיקטיביות וניהול מלחמת התשה נגד המדינה בבתי המשפט.
שיעור המוגדרים כיהודים על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מקרב המגיעים לישראל נמצא במגמת ירידה מתמשכת. "מדובר בסוגיה אסטרטגית, ולכן נעמיד אותה בראש סדר העדיפות שלנו, ובכל משא-ומתן קואליציוני נדרוש צעדים קונקרטיים על-מנת לתקן את המצב - לפני שיהיה בלתי הפיך", אומרים בציונות הדתית.
בתוכנית נכתב:
  • נקדם בחקיקה ראשית את פסקת ההתגברות ומיד לאחריה את חקיקת החוק למניעת הסתננות, שיאפשר משמורת לתקופה ארוכה של מסתננים תוך מתן אפשרות ותמריצים לעזיבה מרצון למדינת המקור או למדינה שלישית.
  • נדרוש הקמת בית דין ארצי להגירה.
  • ביטול סעיף הנכד: נקדם בחקיקה את תיקון חוק השבות ונמנע כניסה לישראל למי שאינם יהודים.
  • ביטול חוק ליברמן: נקדם תיקון לחוק הדרכונים ונמנע הגירה כלכלית לישראל למי שאינם יהודים שמנצלים את החוק לקבלת אזרחות ישראלית.
מסתננים:
  • נקדם תוכנית כלכלית תעסוקתית להגברת האכיפה על מעסיקי מסתננים שלא כדין.
  • נקדם הקמת מרכז המתנה מותאם למשפחות של שוהים בלתי חוקיים עד להסדרת הרחקתם או יציאתם.
ביטחון אישי בשכונות:
  • נפעל לחיזוק הביטחון האישי בשכונות באמצעות הגברת הנוכחות המשטרתית והאכיפה.
  • נקדם החלטת ממשלה לשיקום השכונות, בדגש על קידום תוכניות התחדשות עירונית בהליך מזורז, השקעה בתחום החינוך, הרווחה והסיוע המשפטי לתושבים הנפגעים מתופעת ההסתננות.
ילדי זרים:
  • נקדם חקיקה לביטול חינוך חינם לילדי זרים שאין להם כל מעמד תוך הבחנה בין מהגרים עם אשרת עבודה, לבין מהגרים שאין להם כל מעמד.
  • נקדם החלטה בה ילדי זרים שלהוריהם יש אשרה כלשהי, ילמדו בבתי ספר בינלאומיים בשפה האנגלית ובשפת המקור, על-מנת למנוע השתקעות ולהכין אותם לחזרה לארצם.
סמוטריץ': ״החזרת המסתננים לארצם זו משימה ציונית וחברתית ממעלה ראשונה. מדובר בסוגיה אסטרטגית ולכן נעמיד אותה בראש סדר העדיפות שלנו נדרוש צעדים קונקרטיים כתנאי לכניסה לממשלה על-מנת לתקן את המצב-לפני שיהיה בלתי הפיך. לתושבי דרום תל אביב אני מבטיח, הסבל שלכם לא עובר מתחת לרדאר, בכל תפקיד בו אהיה, אני חייל שלכם ואציף את הכאב הגדול שלכם ואאבק למענכם״.

תאריך:  22/02/2021   |   עודכן:  22/02/2021
+חולדאי: בבחירות הקרובות אצביע למפלגת העבודה
17:50 22/02/21  |  איציק וולף

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הודיע כי יצביע בבחירות הקרובות למפלגת העבודה והביע תמיכה ביושבת ראש המפלגה, ח"כ מרב מיכאלי

+יו"ר מפלגת עצמנו טוען שקיבל איומים
17:36 22/02/21  |  עידן יוסף

יו״ר מפלגת ״עצמנו״, מפלגת עצמאים שמתמודדת בבחירות לכנסת, דותן סופר, העיד אתמול במשטרת כפר סבא כי במוצ״ש בגינה סמוכה לביתו איים עליו אדם עם סכין לפרוש מהתמודדות בבחירות (חדשות 13).

+גנץ מגיש תלונה במשטרה נגד אדם שאמר "אנחנו יורים לגנץ כדור בבטן"
17:30 22/02/21  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיש תלונה במשטרה נגד תא״ל במילואים שהתגאה ״אנחנו יורים לגנץ כדור בבטן״ (חדשות 12). במודעה שפורסמה הבוקר בידיעות אחרונות קראו עשרות לגנץ לפרוש מהתמודדות לכנסת.

+לראשונה: נציג ימינה מדבר בגלוי על רוטציה
14:02 22/02/21  |  עידן יוסף

בפעם הראשונה, נציג ימינה מדבר בקולו על דרישה לרוטציה בראשות הממשלה. בשיחת זום עם פעילים, אומר מספר 3 ברשימה, אלון דוידי: "עוד שניים-שלושה מנדטים נוכל להביא רוטציה" (סרוגים).

+ליברמן מעריך: לישראל ביתנו יהיו 10-9 ח"כים
13:56 22/02/21  |  עידן יוסף

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מעריך כי ישראל ביתנו תקבל 10-9 מושבים בכנסת הבאה, כשניים-שלושה חברי כנסת יותר מהסקרים. הוא אמר את הדברים בראיון לתוכנית 120K בערוץ כנסת.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
תוקף את יו"ר ישראל ביתנו: "הפרשיות הפליליות שנקשרו בשמו הפכו אותו לעבד נרצע של החונטה המשפטית"    ליברמן התחייב בין היתר להתנגד לפסקת ההתגברות לחוק צרפתי    התחייב להגבלת כהונת רה"מ לשתי קדנציות בלבד, בנות 5 שנים כל אחת, הגבלת מספר השירים בממשלה ל-21 ופרסום דוח הצהרת הון ברבים
דן מרגלית
יש מתווה: יאיר לפיד או גדעון סער יתחייבו בפני הפרופסור ירון זליכה, שכישוריו רבים ועקשותו אינה נופלת מיכולתו המקצועית כי אם ישתתפו בקואליציה ובממשלה הוא יהיה שר מטעמם
איתמר לוין
אומר שלמרות שעבר חודש מן ההודעה על התוכנית - רק שניים ממרכיביה הגיעו לשולחנו    מזהיר מפני כלכלת בחירות שמטרתה "תעמולה או השגת יתרון בלתי הוגן למפלגה או מועמד"
מירב ארד
קישורית הרישום, דלפה טרם תחילת הרישום הפומבי לתנועת "אם תרצו", אשר הפיצה אותו בין תומכיה    כמאה איש הצליחו להירשם לתפקיד סופרי הקולות של המעטפות החיצוניות    ועדת הבחירות המרכזית: כל הנרשמים נחסמו לעבודה בכל תפקיד בוועדה    עו"ד עדס: ""רואים בחומרה את האירוע"
בעז שפירא
מה שעגום בכל האמור הוא שלא נראה לדבר סוף    למרבה הצער והבושה איבדו הפוליטיקאים כל בושה ורובם הגדול רואים את טובת עצמם והקריירה הפוליטית שלהם כדבר העיקרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il