X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפיד. התנגדות למועמד רשימת הציונות הדתית [צילום: יהונתן סמייה/דוברות הכנסת]
לפיד: בן-גביר יתלה בכנסת את
תמונת גולדשטיין במקום הרצל
יו"ר יש עתיד כינה את יו"ר עוצמה יהודית תומך טרור איתמר בן-גביר: "לפיד יודע היטב שאם הציונות הדתית תהיה גדולה, יש ממשלת ימין חזקה, ולפיד יחד עם טיבי ועודה ממשיכים לצעוק מהאופוזיציה"
בן-גביר. "לפיד בתבהלה" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ממשיך במאבקו נגד איתמר בן-גביר, המתמודד כחלק מגוש טכני ברשימת הציונות הדתית. בנאום לוחמני במליאת הכנסת (יום ד', 24.2.21) תקף אותו לפיד, והמשיך דרכו לליכוד:
"אני רוצה להבין: עכשיו על הדוכן הזה יעמוד בן-גביר? תומך טרור? מה הוא יעשה, יסיר משם את התמונה של הרצל ויתלה גם פה את התמונה של ברוך גולדשטיין, שרצח 29 אנשים?", אמר לפיד והזכיר את אביו המנוח יוסף (טומי) לפיד: "אבא שלי גדל בבודפשט כשלפרלמנט שם היה שלט 'אין כניסה ליהודים ולכלבים', ואני חבר בפרלמנט של היהודים בארץ חופשית. זה תמיד מרגש אותי מחדש".
זה מה שאנחנו מחפשים עכשיו, שעוד הפעם יעלה הנה דודי אמסלם ויגיד שהיועץ המשפטי לממשלה הוא חזיר ומניאק? שראש הממשלה ישב שם עם הטלפון ויקבל הוראות מהנכד של קניבסקי? זה מה שאנחנו רוצים, שהטירוף הזה יימשך?".
חברי הכנסת של הליכוד לא נותרו חייבים: קטי שטרית קראה לעברו: "שהחברים במשותפת ידליקו משואה ביום העצמאות", כשהיא מכוונת לכך שלפיד הודיע שאין מבחינתו מניעה להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת. מיקי זוהר קרא: "יאיר, אתה מקבל הוראות מנוני [ארנון מוזס, ע.י.], כל אחד ממי שהוא מקבל. אתה מקבל הוראות מנוני".
עו"ד איתמר בן-גביר מסר בתגובה: "התבהלה של יאיר לפיד ושותפיו מהמשותפת מובנת, כי לפיד יודע היטב שאם הציונות הדתית תהיה גדולה, יש ממשלת ימין חזקה, ולפיד יחד עם טיבי ועודה ממשיכים לצעוק מהאופוזיציה. ב-23.3 נגשים ללפיד את הסיוט".

תאריך:  25/02/2021   |   עודכן:  25/02/2021
+לבחירות - הדרך ארוכה אך אינה מלאת הדר
14:58 25/02/21  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

אחרי ש-5,500 איש כבר קפחו את חייהם, מאות אלפים איבדו את תעסוקתם וחלק ניכר מהמעמד הבינוני פשט את הרגל בשל אי-אימוץ תוכנית הרמזור, אי-סגירת הגבולות בכלל ונמל-התעופה בן-גוריון בפרט, כאשר שיקוליו הפוליטיים גברו על שיקולי בריאות הציבור, עדיין ביבי מתהדר ב"הצלחתו" בבלימת המגיפה

נתניהו. הכל "בזכותו" [צילום: לשכת ראש הממשלה]
+ביום ראשון - דיון בקצבאות הנכים
11:38 25/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים גנץ הודיע כי ועדת השרים לחקיקה תדון ביום ראשון בחקיקת הקצבאות לנכים וכי ידרוש לדון בישיבת הממשלה בנושא סל התרופות  ▪  "נתניהו, כ"ץ והסייען אמסלם עשו הכל כדי לעכב את החוקים החשובים האלו רק כדי לעשות פוליטיקה זולה"

[צילום: מן הטלוויזיה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  ארנון מוזס / Arnon  Mozes  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד: בן-גביר יתלה בכנסת את תמונת גולדשטיין במקום הרצל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
לפיד-צורר לעם היהודי ולתורתו ! ל"ת
dhnh-hvush nhvusv  |  25/02/21 04:15
 
- מעדיפים לתלות את לפיד
התלין  |  27/02/21 17:31
2
צבוע
מגיב ותיק  |  25/02/21 11:31
3
ללפיד אין חברים.רק אויבים
יש  |  25/02/21 19:55
4
במה רבין שגרם להריגתם של 16
ירדנה  |  26/02/21 16:35
5
לפיד ברוך גולדשטיין הוא צדיק י
וידלה   |  27/02/21 00:52
6
לפיד תלה את אביו חבר של קסטנר
מבין עניין  |  27/02/21 19:58
7
אנשי המחלה היהודית בשב"כ
ב_שמואל  |  27/02/21 20:40
8
לפיד
קאטו הזקן  |  2/03/21 13:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
ח"כ שבח שטרן מאשים כי בניסיון לנקות את שם סבה קסטנר, ירקה מרב מיכאלי בפני הקורבנות ואמר כי "זהו פרצופה של מפלגת העבודה 2021"    חברי האופוזיציה זעמו    ח"כ מיכאלי הגיבה: "ההסתה שהביאה לרצח קסטנר זו אותה ההסתה שמאיימת ומכרסמת ביסודות הדמוקרטיה הישראלית כאן ועכשיו"
מרדכי ליפמן
פרשת ילדי תימן מסרבת לשקוע אל תוך נבכי ההיסטוריה של מדינת ישראל, וטוב שכך    מלבד העוול שנעשה למשפחות הללו, אי-אפשר שלא לשאול גם, מי היה בין הגורמים שלפחות ידעו עליו, ולא עשו מאומה להפסיקו
מירב ארד, עידן יוסף
על טענת לפיד כי הוא ימני השיב: "הוא יכול להגיד גם שהוא קנגורו"    על ישיבה עם סמוטריץ' ובן-גביר השיב: "כל מי שבעד מדינה יהודית ודמוקרטית נשב איתו"
עידן יוסף
התחזקות קלה גם לימינה ולכחול לבן    הליכוד נחלש מעט וגם בהצטרפות בנט אינו מצליח להקים ממשלת ימין    הורוביץ וסמוטריץ' ירדו במושב אחד לארבעה
עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' בהשקת תוכנית 100 הימים למשפט ולמשילות: "רוטמן יכבה את האור על הוועדה למינוי שופטים בדרך לשינוי אמיתי"    עו"ד שמחה רוטמן: "שופט יתמנה על-ידי שימוע כנהוג בעולם, ולא בשיטת חבר מביא חבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il