X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על המטוס של ביבי והאגדות של אהוד ברק על ברכת ירושלים לחג המולד ומכתב האפיפיורים לצה"ל על נתוני לידה, תחזית ועוד דברים רעים
▪  ▪  ▪
[צילום: ששון תירם]

אידיאולוג הימין
אפללו פרש השבוע מקדימה כי לטעמו היא שמאלנית מדי. כנראה שפינוי מתנחלי גוש קטיף, האירוע המכונן של קדימה, היה אקט ימני מובהק, שבגללו הוא פרש מהליכוד והצטרף לקדימה. עכשיו, כשהליכוד התחיל להקפיא בניה בשטחים, אפללו מרגיש שזה הזמן לחזור הביתה.

המדינה הציונית

שס פועלת בכנסת בדחיפות להחמרת חוק החמץ בפסח. ליצמן פועל להקמת בתי חולים פסיכיאטרים נפרדים לגברים ונפרדים לנשים, ובעימנואל מסרב בית הספר החרדי לאפשר לימודים משותפים לבנות אשכנזיות וספרדיות.
והתחזית? במחזור הלידה האחרון של שנת 2009, מעל ל-50% מהתינוקות נולדו להורים חרדים או ערבים.

התערבות צבאית

הצנזור הצבאי בגימלאות הסביר בטלוויזיה כי הצנזורה הצבאית מופעלת לא פעם כדי שמקבלי ההחלטות במדינה יוכלו לקבל החלטותיהם ללא לחץ של הציבור. הנה הסוס בעצמו מעיד שהצנזורה הצבאית לא מופעלת רק לענייני ביטחון, אלא היא גם זרוע פוליטית של מפלגת השלטון.
מאחר שכאזרח זכותי לדעת מראש על כל עסקה שעושה הממשלה עם החמאס, כדי שאוכל להביע דעתי, להשפיע וללחוץ, אז הפעלת הצנזורה הצבאית כאן היא פגיעה חמורה ביסודות הדמוקרטיה בישראל. קצינים במדים מונעים מאיתנו דיון אזרחי.
לכן, כל מי שיפגע מהיום בצנזורה הצבאית, יפר את כלליה, יעקוף את הנחיותיה, יעביר מידע לחו"ל או יפרסמו ברבים באתרי אינטרנט זרים, יבורך.
הדרך היחידה ללמד את הצנזורה הצבאית לקח, כדי שהיא תסתלק מייד מכל התערבות בחיים הפוליטיים שלנו, היא גיוס של כל כוחות הדמוקרטיה נגדה. וכל דרך פעולה תהייה מעכשיו לגיטימית.

ימי הביניים שלנו

תלמיד שלא למד את סיפור "מלך-כנסיה" של ימי הביניים, על המאבק שבין הכמרים לבין המלך החילוני בשאלה מי מנהל את העניינים, יכול להשלים עכשיו בזריזות את הפרק הזה: שיקרא את המכתב ששלחו ראשי ישיבות ההסדר לצה"ל. הוא לא שונה במאומה ממכתבי האפיפיור למלכים.
אגב, המאבק הזה לא היה רק בימי הביניים האירופים. הוא היה גם במסופוטמיה ובמצרים העתיקה, ובעצם בכל תרבות בעולם. אבל יש הבדלים : באירופה ניצחה בסוף הדמוקרטיה. באסיה ניצחו הכוהנים.

ירושלים לא מברכת

היה ערב חג מולד בירושלים, ודבר לא השתנה בה. העיר שמליוני נוצרים בעולם נושאים אליה עיניהם ואמונתם, לא טרחה אפילו לשים להם שלט ברכה קטן עם "חג שמח". וזה כשראש העיר הוא חילוני שנואם על הצורך בעידוד התיירות הנוצרית, אבל יורק לה בפרצופה. בכל העולם הנוצרי ראשי ערים השתתפו בטקס הדלקת החנוכיות של חב"ד בעירם. בירושלים זה מזל שלא שרפו להם את עצי חג המולד.
יש משהו רע באוירה הירושלמית שמשדרת שינאה לכל מי שזר. זו שנאה לנוצרי, זו שנאה למוסלמי. זה כל כך בסיסי ומושרש עד שגם ראש העיר החילוני נגוע בזה. זה לא שהוא נגד הדת והמסורת, כי יש המון חנוכיות על כל עמודי התאורה העירוניים. הוא כנראה רק לא סובל תיירים נוצרים.

נואם לילדים

בנואמו לתלמידי תיכון בראשון לציון אמר להם אהוד ברק שב-20 השנים האחרונות אנו במדרון של עסקות גרועות, החל מעסקת גיבריל, עסקת טננבאום ועסקת גופות גולדווסר ורגב, והגיע הזמן לעצור את ההידרדרות. לדברי ברק הגיע הזמן שמדינת ישראל תראה שיש לה עקרונות.
מדהים: אהוד ברק הוא מי שלוחץ לחתום על עסקת הכניעה החדשה והמבישה בפרשת גלעד שליט ומפעיל את הצנזורה הצבאית כדי להסתיר מפנינו את העובדות והפרטים. אז בינתיים הוא מספר לילדי בית הספר אגדות וכזבים.
אבל כשתגלו יום אחד שכל הילדים בראשון לציון נכשלו בבחינות הגמר שלהם, כי לא הצליחו להבין מה ההבדל בין יודנראט בגטו לבין ממשלה במדינה עצמאית, תבינו מדוע.

נוסעים סמויים

בהסכמת ועדת הכספים ביבי רוכש לעצמו מטוס נשיאותי, ובהזדמנות זו אולי גם כמה ח"כים מקדימה, שהשמועה שיש מקום בתא המטען שלו לעוד כמה סגני שר ברבע תפקיד מדרבנת אותם לעלות עליו. רק שבקצב ובהיסטריה שהם נדחקים לעלות, ביבי יצטרך לוותר על הבואינג ולרכוש לו הרקולס תובלה.
תראו כמה ביבי חכם: אולמרט, שעשה תרגילים קטנים בשביל כמה כרטיסי טיסה למשפחה, עומד על כך לדין. ביבי פשוט קונה לעצמו את כל המטוס, ועוד יוצא גדול.

עסקה פרטית

החמאס מבקש להבהיר כי אם ישוחרר מרואן ברגותי, זה לא קשור אליו. את המו"מ על שיחרורו של ברגותי מנהל פואד בן-אליעזר ודובר החמאס הבהיר שהוא כלל לא יודע מה נתן פואד לממשלה בתמורה לכך.

תאריך:  25/12/2009   |   עודכן:  25/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אפללו הוא בסך הכול מרוקאי
אפל ללו  |  25/12/09 19:07
 
- יש מרוקאים יותר חכמים מאפלללו.
איצ'יק דנה  |  26/12/09 10:45
2
ברגותי
יוא"ב  |  26/12/09 09:27
3
המטוס של ליכוד+קדימה יתרסק
אין סיכוי  |  26/12/09 17:55
4
מה היה קורה אילו...
אריך פראגעקאסטען  |  26/12/09 21:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
פרשת ויגש: הדרמה הכפולה במפגש בין יהודה ליוסף ובין יוסף לאחיו    מה בין ראובן ליהודה ומה לומדים ממפגשים אלה
קובי לירז
אנחנו יודעים על האינקוויזיציה, על הפוגרומים, על הקוזקים והנאצים    אבל לאן נעלמו מיליונים מיהודי ארצות האיסלאם?
דוד לפיד
דתיה ישבה ליד השולחן ומררה בבכי    המכה שספגה בפניה באותו יום רק נראתה גרוע יותר על-רקע העיגולים השחורים שהיו כבר דרך קבע סביב עיניה    סיפור קצר למבוגרים לפני השינה
רפי לאופרט
קלינטון כועס? מאוכזב? - אולי הוא פשוט לא קורא נכון פעם נוספת את מפת האזור?! אולי הוא אוכל ממסכת האשליות שהואכל בה על-ידי השמאל הישראלי?
יוסף דוריאל
הבורים המתנשאים בקברניטות המדינה פתחו במבצע "עופרת יצוקה", שסיפק תמונות הרג והרס, והביא ללמסע ההסתה נגד ישראל עם דוח גולדסטון, מסיבה אחת: פחד שתמונות חמאסניקים נושאי נרות ומנותקי חשמל ישראלי יזיקו ליחסי הציבור של ישראל בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il