X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מראות התקיפה [צילום: סאנא]
דיווח בסוריה: ישראל תקפה בדמשק בתגובה לתקיפת הספינה
התקיפה הייתה כנגד מטרות אירניות גורם צבאי סורי: התקיפה בוצעה מהאוויר מהגולן. מערכות הנ"מ הופעלו ויירטו את רוב הטילים גורם ביטחוני אמר מוקדם יותר: אין מנוס מתגובה ישראלית על הפגיעה באונייה

סוכנות הידיעות הרשמית הסורית דיווחה (יום א', 28.2.21) על תקיפה ישראלית בדמשק של מטרות אירניות. לפי הדיווחים מערכות ההגנה האווירית הופעלו, ומדובר בתגובה לפיצוץ הספינה בבעלות ישראלית בידי אירן.
מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי מטוסים ישראלים תקפו באזור "א-סיידה זינב" שמדרום לבירה דמשק - אזור שידוע ככזה המשויך למשמרות המהפכה של אירן ולארגון חיזבאללה הלבנוני. לפי הדיווח, שלו אין אישור ממקור אחר, לא ברור אם יש נפגעים או אם נגרם נזק.
גורם ביטחוני בכיר אען כי אין מנוס מתגובה ישראלית על הפגיעה באונייה בבעלות ישראלית בעומאן ביום שישי. מבחינת ירושלים מדובר בחציית קו אדום. כך פורסם בכאן חדשות.
הערב התקיים דיון של בכירי מערכת הביטחון יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון בני גנץ. מדובר בדיון שנקבע מראש, של ועדת ראשי השירותים, בו נכחו גם הרמטכ"ל, ראש המוסד, ראש המל"ל וראש השב"כ. ייתכן שתגובה שכזו תצא אל הפועל כבר בימים הקרובים, אך לא מן הנמנע שזו תהיה שקטה וסמויה.
הרמטכ"ל אביב כוכבי התייחס מוקדם יותר לתקרית בנאום שנשא בטקס החלפת מפקד יחידה 8200. הוא אמר כי "רק בסוף השבוע החולף קיבלנו תזכורת באחת הזירות האלה מאחד האיומים הגדולים ביותר באזור, אירן, וקיבלנו תזכורת שאירן לא רק מהווה איום גרעיני, אלא שהיא מפיצה טרור ומבצעת טרור ופעולות נגד מטרות אזרחיות".
על-פי ההערכות במערכת הביטחון, אירן עומדת מאחורי המתקפה. עדיין מוקדם לקבוע איך בדיוק בוצעה התקיפה, אבל ככל הנראה היא בוצעה באמצעות טילי חוף-ים. השאלה אם אירן נכשלה בהטבעת הספינה או שפגעה בה מבלי לגרום לנפגעים כדי להעביר מסר לישראל, בעקבות חיסול מדען הגרעין שמיוחס למוסד.

תאריך:  28/02/2021   |   עודכן:  01/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיווח בסוריה: ישראל תקפה בדמשק בתגובה לתקיפת הספינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - נייר לקמוס, חילוץ, התנכלות ובושה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    פורים שמח! "ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר" (אסתר ח', ט"ז)    שבת שלום והרבה בריאות ואושר    "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
עידן יוסף
שוב ניצול של מחווה הומניטרית של ישראל לפעילות עויינת    אב במשפחה חצויה גויס לפני שנה וחצי ומסר "נגישות ייחודית ואיכותית" שכללה בין היתר מידע על מיקומים של סוללות כיפת ברזל
ד"ר יובל ברנדשטטר
כיצד השי-ווא-יון מעוור את שלטון המנדט    צריך לומר את האמת - אין ולא צריך להיות שוויון בין יהודים למוסלמים במדינה היהודית כמו שמעולם לא היה שוויון בין מוסלמים ליהודים בארצות האיסלאם
עמנואל בן-סבו
מה באמת גרם למחבל דיאב קהמוז לוותר על שחרור מהכלא, הגעה לטקס ממלכתי בדמשק, קבלת פנים מרשימה, רגעי תהילה, פינוקים דמשקאיים, כבוד ויקר בארץ הולדתו, מדליית לוחם חרות וחופש מנסראללה?
יוני בן-מנחם
ד"ר נאצר אלקידווה, בכיר פתח ואחיינו של יאסר ערפאת, הפך ליריבו של יו"ר הרש"פ והוא קורא להחלפת המשטר הפלשתיני. אל-קידווה קיבל איומים על חייו ובתנועת פתח גובר החשש לחיסולים פנימיים על-רקע הבחירות בשטחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il