X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הממשלה אישרה את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כ"ץ ושר העבודה והרווחה איציק שמולי להעביר לציבור הנכים מענק מיוחד של 562 מיליון ש"ח, זאת בהמשך לכמיליארד שקלים שהוקצו בשנת 2020
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

על-מנת להמשיך ולסייע לאוכלוסיית הנכים, בעיקר בתקופה קשה זו, וכחלף להגדלת קצבת הנכות, החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כ"ץ ושר העבודה והרווחה איציק שמולי להקצות 562 מיליון שקלים לאוכלוסיית הנכים כמענק מיוחד עבור המחצית הראשונה של שנת 2021. גובה המענק יקבע בהתאם לסוג הקצבה, רמת הזכאות של הקצבה ומספר חודשי הזכאות של הנכה במהלך שנת 2020, כפי שתואם גם עם ארגוני הנכים.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "מברך על אישור ההחלטה שהבאנו לממשלה שר האוצר ואני על מענקים לאוכלוסיית הנכים בעלות 560 מיליון ש"ח. זוהי החלטה חשובה שמממשת את הבטחת הממשלה לציבור הנכים ומאשרת את התקציב שיסייע להם בייחוד בתקופת הקורונה. במקביל, אני עובד גם על הצעת החלטה לתיקון העיוותים שהוצגו לי בביקורי בבית הלוחם עם נכי צה"ל, יש לנו חוב מוסרי ענק כלפיהם ואני מתכוון לפרוע אותו".
שר האוצר, ישראל כ״ץ: "אחרי עיכוב מיותר, אני מברך על אישור המענק המיוחד לכ-500 אלף נכים בוגרים וילדים, שזקוקים לכסף כמו אוויר לנשימה. כעת אמשיך לפעול מתוקף מחויבותי העמוקה כלפי ציבור הנכים, עד אשר תושלם ההחלטה ויקוימו כל ההתחייבויות שלנו כלפי אוכלוסייה זו".
שר העבודה והרווחה, איציק שמולי: "אני שמח שעלה בידנו פעם נוספת להעביר מענקים מיוחדים לציבור הנכים, קבוצה שכה יקרה ללבי ואני תומך בה עוד מראשית מאבקה. תוספת התקציב חשובה ומשמעותית בייחוד עתה, בשעת משבר, ומביאה לידי ביטוי ערכים סוציאליים של סולידריות וערבות הדדית שכה נחוצים בהתמודדות עם משבר הקורונה".
אלכס פרידמן, מנהיג מחאת הנכים, מייסד ויו"ר "נכה לא חצי בן אדם": "לאחר שגנץ החזיק את הנכים כבני ערובה אני שמח ומברך על העברת המענק לנכים בממשלה. כולי תקווה שלא יהיו מכשולים נוספים וההליך בכנסת יתקדם במהירות כדי שהנכים יקבלו את התוספות בחודש מרס כמתוכנן".
חנן טל, מייסד ומנכ"ל "נכה לא חצי בן אדם": "חוק מענק קצבאות הנכים הוא חוק עם משמעות קיומית ללא מעט אנשים עם מוגבלות והחשיבות להעברתו בממשלה היא בעלת ערך חברתי-כלכלי מהמעלה הראשונה. הארגון ואני מברכים על העברת החוק ומצפים לקיום חוק הנכים במלואו והעלאת הקצבה ל-3,700 שקלים בחודש".
קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים": "קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" וכלל הארגונים שתומכים בה מברכים על כל מהלך או החלטה אשר מסייעת לתוספת בהעברת חלק מהקצבה לאוכלוסיות הנכים. אנו תקווה כי בקרוב יעבור התקציב השנתי אשר יכלול בתוכו את העלאת קצבאות הנכות לפי החוק אשר חוקק בשנת 2018 (תיקון חוק 200 לביטוח לאומי). אנו תקווה כי לא נצטרך להמשיך ולהאבק עבור הפרשי התשלומים שלא הועברו לאוכלוסיית הנכים קצבה בגובה 3,700 שקלים בשנת 2021 וכפי שנקבע בחוק".

תאריך:  01/03/2021   |   עודכן:  01/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מענק מיוחד של כחצי מיליארד שקל יועבר לנכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
עידן יוסף
ההצעה שהתקבלה היא עוצר מ-20:30 בערב עד 05:00 בבוקר בימים חמישי, שישי ושבת    הפרצה בעוצר הלילי, העוצר לא יעיל כי לחזור לבית יהיה מותר רק לצאת ממנו אסור, החוגגים ייצאו מהבית לפני 20:30 ויוכלו לחזור    עוד פרצה: בפורים בירושלים העוצר כבר לא תקף    נתניהו בעכו: "אנחנו עדיין בתחרות מול הנגיף, מול המוטציה המשתוללת"
עידן יוסף
בעקבות פגישה עם הורי הנערים שנספו באסון בנחל, יביא גנץ לממשלה את הרחבת הוועדה הממשלתית    הסמכויות שתקבל יכללו: זימון עדים, הטלת עיצומים על סרבני עדות ודרישת מסמכים מגורמים רלוונטיים
עידן יוסף
המדינה תשלם 200-150 אלף שקל לבני משפחה מקרבה ראשונה של ילדי תימן והבלקן בהתאם לנסיבות המוות או ההעלמות בראשית ימי המדינה    הגשת הבקשות תוגבל לפרק זמן בן חצי שנה    "אין בכוחו של מתווה כספי באשר הוא להביא מזור לסבל שנגרם למשפחות. עם זאת, מדינת ישראל מקווה שיהיה בו כדי לסייע להליך השיקום והאיחוי של הפצע החברתי אשר פרשה זו יצרה בחברה הישראלית"
עידן יוסף
שר החינוך גלנט במליאת הכנסת: "הגענו לנקודה שבה בערים הצהובות והירוקות ניתן לפתוח באופן מלא את מערכת החינוך מגן ועד י"ב"    לפיד: "נתניהו וגנץ עסוקים בלהעליב זה את זה"    פורר: "הממשלה הייתה עסוקה בלהשביע את תאבונם של שותפיהם הפוליטיים ליצמן, דרעי וגפני"
עידן יוסף
ממונה הקורונה: לא ממליץ על פתיחה כוללת; ראש שירותי בריאות הציבור: הנתונים על החינוך שמוצגים בדיון לא נכונים    עימות בין רה"מ ליועמ"ש - נתניהו: למה פרסום רשימת המורים המחוסנים מתעכב? מנדלבליט: דרושה חקיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il