X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההכשרות המקצועיות יתמקדו במקצועות נדרשים בתעשיה, תוך מתן דגש לסיוע עסקים קטנים היקף ההשקעה הממשלתית במסגרת הקול הקורא עומדת על 16 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מנהלת התעסוקה וההכשרות המקצועיות במשרד האוצר, שירות התעסוקה, התאחדות התעשיינים והתאחדות הקבלנים יוצאים בשיתוף פעולה לטובת עידוד העסקת דורשי עבודה, זאת על-רקע משבר הקורונה והצורך בהגברת היקף ההכשרה המקצועית הנדרשת להתמודד עם אתגרי המשבר.
בתום תהליך משותף של מנהלת התעסוקה, שירות התעסוקה, התאחדות התעשיינים והתאחדות הקבלנים בוני הארץ, גובשה רשימת מקצועות בהם נדרשת הכשרה מיידית והשמה של עובדים, במטרה להביא לחיזוק התעשיה הישראלית.
בין המשרות ניתן דגש, לראשונה, על משרות שנועדו לקדם קפיצת מדרגה בעולם התעשיה לייצור מתקדם ואוטומציה, לצד משרות בתחומי החשמל, אלקטרוניקה, הפלסטיקה, אחזקה, מכונות, מתכת, דפוס, מזון ועוד בהן אופק שכר גבוה וקידום תעסוקתי, בהם ישנו צורך דחוף להכשרה והשמת עובדים. בנוסף, מתפרסם קול קורא לענפי הבניין והתשתיות שיתרום להכשרה ועבודה ישראלית בתחומים אלו וצמצום משך תהליך הבינוי.
כמו-כן, כולל הקול הקורא התייחסות מיוחדת לעסקים קטנים שנפגעו ממשבר הקורונה וטרם קיבלו סיוע בתחום ההכשרות וההשמה המקצועית, כך שיתאפשר גם לעסקים זעירים להעסיק עובדים חדשים תוך קבלת מעטפת תמיכה בקליטת העובדים והכשרתם.
במסגרת הקול הקורא ייהנו המעסיקים מסיוע במספר תחומים:
  • השמה ישירה - סיוע בגיוס ומיון מועמדים למשרה.
  • שוברים למעסיקים לביצוע הכשרות/ השתלמות (On the Job Training) במימון ממשלתי, במסגרתו ניתן לגייס עובד חדש ולהכשירו בהתאם לצרכי הארגון.
  • הכשרה בהתאמה- כלי המשלב הכשרה מותאמת והשמה במסגרתו, מועמדים לתפקידים שונים, שאינם בעלי ניסיון ספציפי, יוכלו לקבל הכשרה תיאורטית ומעשית בהתאם לצרכים של המעסיק, ובכך לגשר על הפערים בין המיומנויות והכישורים של העובד לבין הצורך. בניית תוכנית הכשרה היא בשיתוף מלא של המעסיק, הגוף המכשיר ושירות התעסוקה. ההכשרה הינה קצרה, ממוקדת ותואמת לצרכי המעסיקים.

תאריך:  07/03/2021   |   עודכן:  07/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קול קורא לעסקים לביצוע הכשרות מקצועיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אשתו-לשעבר וחותנתו-לשעבר טענו במשטרה שהוא תקף את ילדיו ופגע מינית בבתו - אך התלונה והעדות היו שקריות    נשות מקצוע שטיפלו במשפחה פעלו בצורה כושלת ובלתי אתית
מירב ארד
כאשר מערכת החינוך נסגרת ולילדים אין מסגרות מי שבדרך כלל נאלץ להשגיח על הילדים הן האימהות    נשים נרשמות יותר כדורשות עבודה, אך חוזרות יותר – למעשה, תלויות בתנודתיות של שוק העבודה    גברים נרשמים פחות, אך מפוטרים יותר וכתוצאה עלולים להיקלע לאבטלה ממושכת
מירב ארד
אמר לאזרחי ישראל הערבים: "תצביעו לליכוד. אנחנו הבאנו 9 תחנות משטרה, 20 מיליארד שקל לחברה הערבית, ואני הולך להביא עוד הרבה יותר"
מירב ארד
"לפיד אמר שהוא רוצה את המשותפת בממשלה"   סרב לקרוא למנסור עבד בוגד: "אפשר להתווכח, אבל לא להרים שום יד בשום אופן"    הליכוד: "תמונת הממשלה של יאיר לפיד הולך ומתבהרת"
איציק וולף
יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הצהיר כי ייתכן שימליץ על יאיר לפיד או על גדעון סער כמי שאמורים להקים את הממשלה אחרי הבחירות    "אנחנו יציבים בסקרים ומתחזקים"    על קביעת גילה גמליאל שזיהום הנפט היה פיגוע אירני: "זו לא קביעה שהמשרד להגנת הסביבה יכול לקבוע, יש באמירתה אמירה פוליטית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il