X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שנת 2020 הייתה טובה לרשת הדיפו

רווחי אייס נסקו ב-353.4%

רשת חנויות הדיפו המפעילה 37 סניפים ברחבי הארץ סיכמה את שנת 2020 בעלייה של 17.7% בהכנסות, שעמדו על 671.7 מיליון שקלים הרווח השנתי הנקי עמד על 32.9 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

רווחי רשת חנויות הדיפו אייס זינקו בשנת 2020 ב-353.4% לעומת רווחי הרשת ב-2019 ועמדו על 32.9 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח נקי של 7.2 מיליון שקל אשתקד.
רשת אייס מפעילה 37 סניפים פעילים ברחבי הארץ. מתוכם 34 חנויות פיזיות ושלושה אתרי סחר מקוון. חנויות הרשת משתרעות על פני שטח בר השכרה כולל של כ-53 אלפי מ"ר. כמו-כן מועסקים על-ידי החברה כ-990 עובדים.
הכנסות הרשת עלו בשנת 2020 ב-17.7% ועמדו על 671.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 570.5 מיליון שקל בשנת 2019.
בדוח השנתי שהעבירה לבורסה (יום ג', 16.3.21) נכתב כי להערכת החברה, למגפת הקורונה, לרבות לעובדה לפיה יותר ויותר אנשים נאלצו ונאלצים להישאר בבתיהם עקב המגפה והמגבלות שהוטלו בגינה על-ידי ממשלת ישראל, הייתה השפעה משמעותית בהאצת הפעילות במסחר האלקטרוני במהלך שנת 2020 במשק הישראלי לרבות השפעה על הגידול במספר הלקוחות שהחלו לראשונה לרכוש שירותים ומוצרים באתרי סחר מקוון ונחשפו לנוחות וליתרונות ברכישת מוצרים באופן מקוון.
"החברה רואה ברכישות המקוונות, לרבות בחוויית קנייה רציפה אחת, מנוע צמיחה המאפשר לרשת להגדיל את מעגל לקוחותיה ולהרחיב את היצע המוצרים המוצעים ללקוחות ובהתאם פעלה ופועלת החברה להגדיל את מגוון המוצרים והקטגוריות באתרי הסחר המקוון, לרבות הצעת קטגוריות חדשות שאינן קיימות בחנויות הרשת כגון מוצרי פנאי, ספורט וצעצועים וכיו"ב, מה שתורם לגידול בכניסת לקוחות לאתרי הסחר המקוון ולהרחבת מעגל הלקוחות וזאת ללא פגיעה בשיעור הרווחיות ובפדיון של סניפי הרשת", נכתב בדוח.

תאריך:  16/03/2021   |   עודכן:  16/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרווח השנתי הנקי של חברת הנדל"ן המניב תנופורט הסתכם בכ-60.5 מיליון שקלים לעומת כ-68.1 מיליון שקלים בשנה שעברה    הרווח הנקי ברבעון הרביעי של השנה זינק ב-59.6% והסתכם בכ-51.1 מיליון שקל
עידן יוסף
השירות יופעל גם בליל הסדר    מסלולי קווים על הטיילת    שינויי מסלולים בשל עבודות הרק"ל    עדיין אין החלטה לגבי הגבלת תפוסה    שר הפנים דרעי נמנע מאכיפה כלפי הקווים
איציק וולף
מאז הבחירות האחרונות לכנסת ה-23 שנערכו במרץ 2020, גדל מספר בעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל ב-1.7%, שהם כ-102 אלף נפש    78% מבעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל הם יהודים, ובהם 11% חרדים. 17% מבעלי זכות הבחירה הם ערבים ו-5% הם אחרים
איציק וולף
עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי פירות טריים (5.7%), הלבשה (1.2%) ותחבורה (0.7%)    ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיף ירקות טריים (1.9%) והנעלה (1.7%)
איציק וולף
עו"ד אפרים דמרי טוען כי כל עוד לא עומת יהודה משי-זהב עם הגרסאות הקונקרטיות לאחר שנגבו עדויות על-ידי המשטרה - הוא לא יגיב לחשדות המיוחסים לו על-ידי התקשורת    "הוא לא תקף ילדים ולא הזיק לאף אחד. הכל שמועות זדוניות שמנסות לפגוע בו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il