X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל בית הנשיא הודיע לנציגי הסיעות הנבחרות כי ביום שני הבא ייפתח סבב ההתייעצויות וכי הרכבת הממשלה תוטל עד ל-7 באפריל במידת הצורך יזמן אליו הנשיא את המועמדים הרלוונטיים
▪  ▪  ▪
ריבלין. הנחה על שקיפות מרבית בשיחות עם הסיעות [צילום: מארק ניימן, לע"מ]

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, יקיים ביום שני הבא את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת ולאחריו יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת שיסכים לכך
מנכ״ל בית הנשיא, הראל טובי שלח (יום ב', 29.3.21) מכתבים רשמיים לנציגי הסיעות והודיעם כי נשיא המדינה יקיים את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת, ביום שני הבא, וכי מלאכת הרכבת הממשלה תוטל על אחד המועמדים עד ליום רביעי, 7 באפריל 2021.
"בתום סבב ההתייעצויות, יזמן הנשיא אליו במידת הצורך, את המועמדים הרלוונטיים להרכבת ממשלה כפי שיעלו מהמלצות כלל הסיעות", נמסר מבית הנשיא.
טובי ציין עוד כי כפי שהתבצע לראשונה בבחירות 2019, הנחה נשיא המדינה על העברת מפגשיו עם הסיעות השונות בשידור חי, בכל אמצעי המדיה השונים בשקיפות מלאה מול אזרחי ישראל.

תאריך:  29/03/2021   |   עודכן:  29/03/2021
+דרעי מוביל ערוץ שיחות חשאי בין הליכוד לרע"ם
23:50 29/03/21  |  עידן יוסף

על אף הפגישה שנערכה בחג בין יו״ר יש עתיד יאיר לפיד ויו״ר רע"ם מנסור עבאס, ברע"ם מדגישים: "אנו לא שוללים איש". בימים האחרונים נפתח ערוץ חשאי לשיחות בין רע"ם והליכוד, באמצעות השר אריה דרעי (ישראל היום).

+רע"ם שוקלת הכרזה על שת"פ יהודי-ערבי
22:08 29/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במפלגתו של מנסור עבאס שוקלים לפנות לציבור ולהעביר מסר היסטורי שיקרא לשיתוף פעולה יהודי-ערבי  ▪  בכיר בצוות המו"מ של רע"ם: "עבאס לא יתמוך בממשלה עם בן-גביר וסמוטריץ'. זה לא קו אדום, זה קו שחור"

[צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+ליצמן: אין שאלה, נמליץ על נתניהו
22:00 29/03/21  |  עידן יוסף

סגן השר יעקב ליצמן: "הודענו לציבור לפני הבחירות שנלך עם נתניהו ולכן אין כאן שאלה, יהדות התורה, ומבחינתי אגודת ישראל לפחות, תמליץ לנשיא רק על בנימין נתניהו. המטרה שלנו להקים קואליציית ימין למען כלל אזרחי ישראל. כל יתר השמועות בגדר ספינים”. דבריו של ליצמן נשמעים ברקע החמצת הפנים מצד היו"ר ח"כ משה גפני העומד בראש דגל התורה לשקול אפשרויות מלבד המלצה על נתניהו.

+נתניהו בשיחות סגורות: ניתן להגיע ל-61
21:34 29/03/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה נתניהו בשיחות סגורות: ״אם בנט יחבור אלי נגיע ל-59. ואם נגיע ל-59, נגיע גם ל-61. יש כמה אפשרויות״ (ישראל היום).

+גנץ הציע פגישה מרובעת עם לפיד, בנט וסער
17:29 29/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן הציע לראשי מפלגות יש עתיד, ימינה ותקווה חדשה להיפגש ולנסות לגבש יחד מתווה להקמת ממשלה שתחליף את ממשלת נתניהו  ▪  "נתניהו מעוניין בבחירות חמישיות שישאירו אותו עוד חצי שנה בתפקיד, יש לנו חובה מוסרית לשים את האגו בצד ולפעול לקידום ממשלה"

גנץ. "נמליץ על מועמד ממחנה השינוי"

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביום שני הבא - הסיעות יגיעו לנשיא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
יו"ר יש עתיד, אביגדור ליברמן, הודיע כי ימליץ על יאיר לפיד כמי שאמור להרכיב את הממשלה הבאה    הודיע כי יקדם שתי הצעות חוק עם כינון הכנסת: הגבלת כהונת ראש ממשלה וחובת התפטרות ראש ממשלה שנגדו הוגש כתב אישום
איציק וולף
לפיד נפגש בימים האחרונים גם עם יו"ר רע"ם, מנסור עבאס    יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הודיע כי ימליץ בפני הנשיא על לפיד כמי שצריך להרכיב את הממשלה    "כפי שהתחייבנו - נמליץ על יו"ר המפלגה מגוש השינוי שקיבלה את מספר המנדטים הגבוה ביותר, מי שינסה להכשיל את המהלך ויעמיד את האגו שלו מעל האינטרס הלאומי יישא באחריות לבחירות חמישיות"
דן מרגלית
אלמלא צעדו העצמאי של גדעון סער ספק אם תוצאות הבחירות היו מרחיקות את בנימין נתניהו מכוונותיו המסוכנות והמכוערות להיחלץ ממשפטו
רון בריימן
הפתרון האפשרי היחיד, ככל הנראה, שיאפשר הקמת ממשלה הוא שילוב ידיים של 3 אחים בעלי אידאולוגיה דומה, המסובכים בסבך של חיכוכים מיותרים ומזיקים    הפתרון היצירתי ישים לא רק לברווזים, אלא גם למושבים בכנסת ישראל
דוד ארגז
גדעון סער ניצב בצומת דרכים פוליטית. יש לו הזדמנות פוליטית נדירה ודילמה אישית לא פשוטה. עליו לבחור בין מימוש משנתו הפוליטית לקיום ההבטחה לבוחריו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il